No ty jsi to nepochopil..Ja vubec nemel namysli nejakou vybavu,ale to,ze interiery tech aut jsou šizené na materiálech..jericho-3 píše:A to je právě ten různý náhled, někomu tam něco chybí, mě vůbec nic..Co ti tam chybí nejvíce?
Rapid Tdi 400tkm
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jsem natvrdlý, možná proto, že krásný interiér je samozřejmě příjemný, jsou nové technologie, ale úplně nejlepší je např. demontovat přístrojovku, když se ti zasekne klapka v úžasné automatické cirkulaci vzduchu -klimě..To pak máš po chuti a trneš, aby jsi ten krásný interiér nezkurvil.., já preferuji klidně švihadla/lépe vylezu při havárii/ a koukám hlavně dopředu a poslouchám motor..A mám názor, že velké náběhy km se podepíší všude, nejen na agregátu..A jak napsal dobře Bimbo, záleží jak rychle se ty km natočily..Během 10 let jízdy v soli? To je lepší auto zahodit..Viděl jsem pár bouraček , kde se ukáže hodně koroze uvnitř konstrukce..Proto moje 20 letá vykopávka s 250000km je vlastně vražedná kombinace v dnešním pojetí.. 

nepropadat panice...
No, řeknu ti to jinak, je rozdíl mezi opatrností a blbostí. Jen tak mi něco nerozhází, ale vždy uvažuji dopředu a proto jsem taky svou minulost přežil ve zdraví jen s následky které nese práce mechána. Řeknu ti příklad, můj soused, usměvavý důchodce, bývalý traktorista, který se rád napije, jel ve 2. hodiny v noci se svým autem lesem domů a spadl do strouhy. Bohužel , zůstal na střeše a tak, že žádné dveře nešly otevřít, zdroj proudu kaput , takže okna nešla a zadní víko také ne, protože samozřejmě má el. otevírání...Tak tam ležel pobitý z havárie až do rána, než se rozednilo a všiml si auta až kolemjedoucí vesničan..Naštěstí byl jen prochladlý a pobitý, takže pár dní v nemocnici jej postavilo na nohy...Mít mého Fiata, tak zatáhl za páčku a mohl vylézt ven../pokud by samozřejmě byl schopen pohybu/..Tak kdo je tady blbej, ti řidiči s plnou palbou nebo pitomec, který nepropadá panice, ale nemá rád bezmocnost, kterou plná palba přináší..Proto i nesnáším idiotské řešení zadního kufru, kdy řidič musí vylézt, vyndat klíč ze zapalování a kufr otevřít, jiná možnost není...Na co myslí soudruzi, kteří mají na starosti bezpečnost jízdy..Ne všichni havarují střetem, kolikrát jsou i malé kolize, které mají velké následky...Vše na elektriku je bezvadné, ale pokud elektrika zmizí, je řidič vydán napospas své pohodlnosti.. Ale samozřejmě chápu, že je to jen názor, ale někdy může pomoci.. Nejhorší je, když nastane průser , a kdy se honí hlavou, já blbec, kdybych ... 

nepropadat panice...
Asi byl hodně pobitý když nedokázal vytočit někoho telefonem. Nebo vykopnout okno. Možná tím že zůstal v autě ho nic nepřejelo nebo venku neumrzl úplně
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Jak píše Biimbo. Zůstat uvězněn v havarovaném voze bych viděl spíše jako přínos. Taky ti řeknu příklad z mého okolí. Chlap jel ráno do práce, chvilková nepozornost / mikro spánek a skončil pod silnici v lese. Nic se mu nestalo, ale dostal šok vylezl ven, sešel z kopce dolů do rokle kde spadnul ze skály a teď je mrzák nadoživotí. Pokud je člověk ve stavu, že z auta nedokáže vylézt, možná je rozumnější v něm zůstat, tam se najde vždycky. U této nehody byla pomoc hned, ale řidič nikde, našli ho až hasiči a takovéto případy šoku nejsou vůbec ojedinělé. Brát to tedy jako rozhodující výhodu je hloupé. Mě třeba taky švihadla na zadních dveřích vyhovují, ale z úplně jiného důvodu - jde stáhnout okénko když v autě přespávám bez klíčku. 

Tady je vidět, na vše dnes lidé spoléhají..Někam jedu, hurá mám navigaci/už ani nevím, co to mapa je/, bez mobilu nejdou často ani na záchod, bez aplikace si nejsou schopni koupit ani lístky do kina, pokud jim měsíčně nepřijde na konto ta pravá částka, pomočují se a běží a udělají cokoliv, aby tam zase naběhla.., sednou do auta a díky kontrolkám mají vše pod kontrolou, a představa, že třeba by se mohl mobil vybít, nebo nedejbože rozbít /např. při havárii/ nebo dokonce , že jej někdo ani nemá, prostě nechápou., bez toho prostě nejde žít....Nedávno jsem si mobil zapomněl doma, ujel jsem asi 10 km a"sevřel mne strach" , co kdyby mi někdo volal , popřípadě kdyby mi auto chcíplo a já tam zůstal stát bez mobilu...co bych si počal? A ten druhý chytřejší v hlavě povídá, ty idiote většinu života jsi se bez něho obešel, pokud ti někdo zavolá , tak se prostě nedovolá, když bude chtít, zavolá zítra a kdyby ti to chcíplo, nebo jsi skončil ve strouze , tak se prostě sebereš, jsi v Čechách ty pitomče, česky umíš , tak v čem je problém?Už se stáváš idiotem jako většina JAKOBY populace, ustrašená se závislostí na svém šéfovi , mamince a kontě po dědečkovi v bance...Tak jsem si oddechl a celý den jsem měl klid a pohodu..Jen ti ostatní lidé poté, frkali, kde jsi byl, co jsi dělal, jakto, že se ti nemohu dovolat? O, jak jen lidé mohou zblbnout... 

nepropadat panice...
Ale vrátím se k tématu, mám T 4 z roku 2001 , na tachometru je 496000km a tachometr nejde a od koupi ani nešel. Byla to sanitka, "která vozila vítr", péra neunavená , motor po G.O. je patrně realita, chytá na otočení..Převodovka byla bez oleje, vše funguje až na synchron 5. stupně. Musel jsem vyměnit veškeré brzdové trubky, hadice, HBV, zadní svěráky v háji, /jeden měnil již majitel/byla nutná oprava př. nápravy, bohužel závity napínáků torsek zarezlé tak, že bude problém pokud bude nutná větší oprava. Málem jsem ztratil nádrž, když přerezly pásy jí držící , o výfuku nemluvím, musel být komplet jiný,nosné části v pořádku až na zadní část vozu, která je shnilá, jeden vnitřní podběh jsem musel vyvařit. Veškeré tlumící hmoty a nástřiky na podvozku se loupou, visí to tam jako opony. Samozřejmě lehnul alternátor, startér /možná už jsou měněny/, turbo bylo totál, na předních blatnících a i jinde, prosvítá rez, /vždy na jaře to očistím a natřu -bílá barva/, dráty el. vedení jsou slabé jako na babetě a podle toho také vypadají..Slavný "palubní počítač" se kraví, pojistkovka vypálena, př. sklo poškrabané. Atd.atd. ale pokud člověk k autu přistupuje podle toho , kolik má na hrbu /a jak asi dlouho tachometr nejde?/a je si vědom celkové unavy materiálu, orezlých trubek vypínání spojky apod. tak se používat dá...Už jsem to chtěl zapálit, ale vydržel jsem a dnes jej omezeně užívám k mé spokojenosti..Ale tohle je dodávka, robustní i když po naložení člověk cítí, že tuhost asi už není, jak má být, ale osobák je jiná káva...Ale cena tomu odpovídala, přes 33000kč plus náklady na přestavbu-přetypování a asi 20000kč díly, práci nemohu počítat..Vyplatí se to? Řekl bych, že takové auto patří do šrotu, pouze pro toho, kdo je schopen si to sám opravit, to cenu má...Na to co to auto vozilo vypadá dost bídně.. 

nepropadat panice...
No stručně my to moc nejde, jsem zvyklý problém řešit nebo vysvětlit kompletně, protože zakopaný pes je v detailu..Ale i když cestou na STK jsem dostal plnou pecku od šutru od kamionu přímo doprostřed skla a s kámošem jsme úlekem ztratili vědomí na pár sekund, tak i když to technik prolézal, nic neobjevil, jen mě upozornil, že jsou přední ramena volnější v gumách, abych je vyměnil/to teda uhádl/ , tak i přes pecku na skle mě pustil , protože třeba kouřivost byla příkladná...Jen ty km na tacháku se mu nelíbily, protože za 2 roky jsem se podle tacháku ani nehnul z místa...Už končím... 

nepropadat panice...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Přesně, mám stejný názor. Stilo se mi zvenku líbí, motor JTD je fajn, podvozek pohodlný, ale ten interiér je otřes. Laciné materiály, tragické zpracování, velké škvíry, vše vrže a ty šílené ulepené gumové čudlíky, to nepochopímNOVON píše:Jako Fiat vzhledove jo,treba STILO ,ale nesnesl bych tu kvalitu zpracovani interieru,dyť to je co kus to vybydleny,polorozpadly pelech..

Přesednutí do Octavie II ze stejného roku je pak pomalu kulturní šok


Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5