Stránka 4 z 4

Napsal: 14 srp 2019, 09:52
od Source
Hmm tam bude niečo zle, nemáš prístup na skúšku k druhej diagnostiku ? že by si skúsil či to ide alebo nie ? tieź mám origo VCDS 19.6.1 a ešte sa mi nestalo že by mi to nešlo a nedávno som tiež skúšal BKP a išlo v pohode

Napsal: 14 srp 2019, 10:02
od coltik
Psal jsem kvůli tomu i p.Svobodovi, jelikož mám problém ještě s VISem, nějaké sloučení účtů, atd...tak jestli to spolu nesouvisí. Kupoval jsem novej noťas.

Napsal: 15 srp 2019, 08:50
od coltik
Tak po 14 dnech pátrání, zkoušení, vyměňování a příjezdů domů kolem 10 večer to vzdávám. Začnu asi chovat včely (wallbash)

Napsal: 15 srp 2019, 10:31
od Marek001
No keď to tak čítam, asi každý by už mal toho plné zuby... Všetko smeruje k palivu, ale mechanicky je motor OK? Predpokladám že kompresie, rozvody a stav vačky si kontroloval. Aj o softe tu myslím bola zmienka. Ak máš pochybnosti a regulácii daj podtlak napriamo na banku a prebehni to či postrehneš zmenu.

Napsal: 16 srp 2019, 08:51
od coltik
Podtlak jsem přes vakumpumpu zkoušel a taky beze změny. Mechanicky bylo vše o.k, vačky bez opotřebení. Tlaky jsem ale neměřil. Každopádně, kdyby byly na některým válci špatný, tak by předpokládám u toho byly zvýšený hodnoty vstřikovaný dávky a hulilo by to, ale tady dávky kolem nuly a bez kouře. Tlak na tandemu v pořádku. Auto jsem už vyexpedoval, psychicky vyčerpán :(
Zákazníkovi jsem doporučil:

-výměna vršku palivového filtru(je tam zpětný palivový ventil-možná příčina padání nafty)
-na zkoušku odpojení výfuku za turbem(možný ucpaný nebo zborcený katalyzátor)
-demontáž vstřikovačů a zaslání ke kontrole na stolici, po-té před opětovnou montáží důkladně zafrézovat dosedací plochy.
-přehrání softwaru řídicí jednotky
-demontáž a kontrola turba(možné přiohlé lopatky naklápění)