jede nejaky jiny diesel jako TDI :)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tomasvw napisal
Kupim elektroinstalaciu na Octu 1U TDI z L&K http://www.dieselpower.cz/forum/viewtop ... 846#602846
Pardon Chcel som citovat Tomasvwa ale nedopatrenym som to odoslal.
Kupim elektroinstalaciu na Octu 1U TDI z L&K http://www.dieselpower.cz/forum/viewtop ... 846#602846
Takze este raz. Tomasvw uvedom sa co pises TDI su preplnane motori s priamym vstrekovanim motorovej nafty do spalovacej komory (valca). Je jedno ci je davka (mnoztvo) a uhol (moment, cas) vstreku riedeny mechanycky alebo omnoho efektivnejsie pocitacom. Vzdy to bude TDI, aj keby ju tam koza nasikala.
Kupim elektroinstalaciu na Octu 1U TDI z L&K http://www.dieselpower.cz/forum/viewtop ... 846#602846
-
go.vojta
- Aktivista
- Příspěvky: 1871
- Registrován: 02 dub 2006, 11:19
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
hele jak jsi přišel že saab, je spolu s fiatem?? co vím tak saab 9.3 a 9.5 jezdí na upraveném spodku opel vektra.. a rozhodně nemají motory fiat.. a to jsem už pár saabů viděl.. tak je pravda, že 2.4jtd 20v jede solidně, ale to jsi ještě nejel s 3.0d od bmw v jejich výkonové verzi 160 nebo 170kw. a to nemluvím o 3.5d.. nebo audi 3.0tdi atd.. nové motory bych jsem netahal, jedou všechny dobře. až čas ukáže jak je to s jejich spolehlivostí.. nové japonské nafty jsou už též ok..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi
BMW R1150GS
BMW R1150GS
Re: A este nieco lt.kuboshovy
Milý příteli,slovenský Vašnosta má pravdu v tom s tou kozou...Konkrétně Tdi je úplně obyčejný diesel s přímým vstřikem,přesně jako Zetor 25 z padesátejch...Jen je čerpadlo místo pákou ovládaný hodně primitivním elektronicky řízeným mechanismem,jež postrádá i fungující přesuvník...Jinak řečeno,Lze tam nakytarovat JAKÉKOLI vstřikovací čerpadlo odpovídajících parametrů,osazené korektorem,vyhodit řídící jednotku,s váhou podložit stůl a jede to téměř stejně.Tedy pardon,o něco líp,bez presumpce přetlaku na turbíně pomocí podtlaku(!!!!!)to je taky řešeníčko...a pokud je seřízeno,tak díky klasice to i má lepší průběh.Tomasvw píše:neplet dokopy mechnicky diesel s priamym vstrekom a elektronicky riadený motor s turbom a primaym vstrekom-TDIjojo píše:TDI nevymislel FIAT. FIAT iba ako prvy na svete (v r. 1988) technologiu TDI pouzil do osobneho automobilu a seriovo ho aj vyrabal. Ale nedal si to registrovat ako ochrannu znamku, to urobilo az AUDI v r. 1992. Preto pre oznacenie svojich aut nemoze pouzivat skratku TDI ktoru pouziva teraz VW group. Fiat svoje modely preto oznacuje TurboD i.d. , JTD , JTD-M. Technologiu priameho vstrekovania nafty Di ludia pouzivali uz davno, davno pred tym. Traktory "Major, Super atd." , Praga V3S, Tatra a i. TDI konkretne TATRA 815 vojensky tahac (V12, 19l, BiTurbo, 8x8).
Jak jsem řekl,nedělejme z toho božstvo,vážení...A seřizování Výchozího Bodu čerpadla pomocí posunování víčka na oválnejch dírách,to je fakt unikát,to jsem nechápal...
Re: A este nieco lt.kuboshovy
Milý příteli,slovenský Vašnosta má pravdu v tom s tou kozou...Konkrétně Tdi je úplně obyčejný diesel s přímým vstřikem,přesně jako Zetor 25 z padesátejch...Jen je čerpadlo místo pákou ovládaný hodně primitivním elektronicky řízeným mechanismem,jež postrádá i fungující přesuvník...Jinak řečeno,Lze tam nakytarovat JAKÉKOLI vstřikovací čerpadlo odpovídajících parametrů,osazené korektorem,vyhodit řídící jednotku,s váhou podložit stůl a jede to téměř stejně.Tedy pardon,o něco líp,bez presumpce přetlaku na turbíně pomocí podtlaku(!!!!!)to je taky řešeníčko...a pokud je seřízeno,tak díky klasice to i má lepší průběh.Tomasvw píše:neplet dokopy mechnicky diesel s priamym vstrekom a elektronicky riadený motor s turbom a primaym vstrekom-TDIjojo píše:TDI nevymislel FIAT. FIAT iba ako prvy na svete (v r. 1988) technologiu TDI pouzil do osobneho automobilu a seriovo ho aj vyrabal. Ale nedal si to registrovat ako ochrannu znamku, to urobilo az AUDI v r. 1992. Preto pre oznacenie svojich aut nemoze pouzivat skratku TDI ktoru pouziva teraz VW group. Fiat svoje modely preto oznacuje TurboD i.d. , JTD , JTD-M. Technologiu priameho vstrekovania nafty Di ludia pouzivali uz davno, davno pred tym. Traktory "Major, Super atd." , Praga V3S, Tatra a i. TDI konkretne TATRA 815 vojensky tahac (V12, 19l, BiTurbo, 8x8).
Jak jsem řekl,nedělejme z toho božstvo,vážení...A seřizování Výchozího Bodu čerpadla pomocí posunování víčka na oválnejch dírách,to je fakt unikát,to jsem nechápal...
Re: A este nieco lt.kuboshovy
Milý příteli,slovenský Vašnosta má pravdu v tom s tou kozou...Konkrétně Tdi je úplně obyčejný diesel s přímým vstřikem,přesně jako Zetor 25 z padesátejch...Jen je čerpadlo místo pákou ovládaný hodně primitivním elektronicky řízeným mechanismem,jež postrádá i fungující přesuvník...Jinak řečeno,Lze tam nakytarovat JAKÉKOLI vstřikovací čerpadlo odpovídajících parametrů,osazené korektorem,vyhodit řídící jednotku,s váhou podložit stůl a jede to téměř stejně.Tedy pardon,o něco líp,bez presumpce přetlaku na turbíně pomocí podtlaku(!!!!!)to je taky řešeníčko...a pokud je seřízeno,tak díky klasice to i má lepší průběh.Tomasvw píše:neplet dokopy mechnicky diesel s priamym vstrekom a elektronicky riadený motor s turbom a primaym vstrekom-TDIjojo píše:TDI nevymislel FIAT. FIAT iba ako prvy na svete (v r. 1988) technologiu TDI pouzil do osobneho automobilu a seriovo ho aj vyrabal. Ale nedal si to registrovat ako ochrannu znamku, to urobilo az AUDI v r. 1992. Preto pre oznacenie svojich aut nemoze pouzivat skratku TDI ktoru pouziva teraz VW group. Fiat svoje modely preto oznacuje TurboD i.d. , JTD , JTD-M. Technologiu priameho vstrekovania nafty Di ludia pouzivali uz davno, davno pred tym. Traktory "Major, Super atd." , Praga V3S, Tatra a i. TDI konkretne TATRA 815 vojensky tahac (V12, 19l, BiTurbo, 8x8).
Jak jsem řekl,nedělejme z toho božstvo,vážení...A seřizování Výchozího Bodu čerpadla pomocí posunování víčka na oválnejch dírách,to je fakt unikát,to jsem nechápal...
Re: A este nieco lt.kuboshovy
Milý příteli,slovenský Vašnosta má pravdu v tom s tou kozou...Konkrétně Tdi je úplně obyčejný diesel s přímým vstřikem,přesně jako Zetor 25 z padesátejch...Jen je čerpadlo místo pákou ovládaný hodně primitivním elektronicky řízeným mechanismem,jež postrádá i fungující přesuvník...Jinak řečeno,Lze tam nakytarovat JAKÉKOLI vstřikovací čerpadlo odpovídajících parametrů,osazené korektorem,vyhodit řídící jednotku,s váhou podložit stůl a jede to téměř stejně.Tedy pardon,o něco líp,bez presumpce přetlaku na turbíně pomocí podtlaku(!!!!!)to je taky řešeníčko...a pokud je seřízeno,tak díky klasice to i má lepší průběh.Tomasvw píše:neplet dokopy mechnicky diesel s priamym vstrekom a elektronicky riadený motor s turbom a primaym vstrekom-TDIjojo píše:TDI nevymislel FIAT. FIAT iba ako prvy na svete (v r. 1988) technologiu TDI pouzil do osobneho automobilu a seriovo ho aj vyrabal. Ale nedal si to registrovat ako ochrannu znamku, to urobilo az AUDI v r. 1992. Preto pre oznacenie svojich aut nemoze pouzivat skratku TDI ktoru pouziva teraz VW group. Fiat svoje modely preto oznacuje TurboD i.d. , JTD , JTD-M. Technologiu priameho vstrekovania nafty Di ludia pouzivali uz davno, davno pred tym. Traktory "Major, Super atd." , Praga V3S, Tatra a i. TDI konkretne TATRA 815 vojensky tahac (V12, 19l, BiTurbo, 8x8).
Jak jsem řekl,nedělejme z toho božstvo,vážení...A seřizování Výchozího Bodu čerpadla pomocí posunování víčka na oválnejch dírách,to je fakt unikát,to jsem nechápal...
Re: A este nieco lt.kuboshovy
Milý příteli,slovenský Vašnosta má pravdu v tom s tou kozou...Konkrétně Tdi je úplně obyčejný diesel s přímým vstřikem,přesně jako Zetor 25 z padesátejch...Jen je čerpadlo místo pákou ovládaný hodně primitivním elektronicky řízeným mechanismem,jež postrádá i fungující přesuvník...Jinak řečeno,Lze tam nakytarovat JAKÉKOLI vstřikovací čerpadlo odpovídajících parametrů,osazené korektorem,vyhodit řídící jednotku,s váhou podložit stůl a jede to téměř stejně.Tedy pardon,o něco líp,bez presumpce přetlaku na turbíně pomocí podtlaku(!!!!!)to je taky řešeníčko...a pokud je seřízeno,tak díky klasice to i má lepší průběh.Tomasvw píše:neplet dokopy mechnicky diesel s priamym vstrekom a elektronicky riadený motor s turbom a primaym vstrekom-TDIjojo píše:TDI nevymislel FIAT. FIAT iba ako prvy na svete (v r. 1988) technologiu TDI pouzil do osobneho automobilu a seriovo ho aj vyrabal. Ale nedal si to registrovat ako ochrannu znamku, to urobilo az AUDI v r. 1992. Preto pre oznacenie svojich aut nemoze pouzivat skratku TDI ktoru pouziva teraz VW group. Fiat svoje modely preto oznacuje TurboD i.d. , JTD , JTD-M. Technologiu priameho vstrekovania nafty Di ludia pouzivali uz davno, davno pred tym. Traktory "Major, Super atd." , Praga V3S, Tatra a i. TDI konkretne TATRA 815 vojensky tahac (V12, 19l, BiTurbo, 8x8).
Jak jsem řekl,nedělejme z toho božstvo,vážení...A seřizování Výchozího Bodu čerpadla pomocí posunování víčka na oválnejch dírách,to je fakt unikát,to jsem nechápal...
Počítačem je řízeno pouze množství nafty do rozdělovací hlavy v čerpadle,takže v praxi to obnáší do V3S nainstalovat víčko na čerpadlo,pokud má rotačku,narazit na to zepředu váhu,potenciometr na pedál a slavnou ECU na podběh a máš z toho Božstvo.Konkrétně,mě jezdilo Tdi úplně nejlíp,když se mi asi potřetí rozlítly perka pod rozdělovačkou a měl jsem půjčený čerpadlo z JCB,neboŤ mechanický korektor je daleko pružnějsí a jemnější,než dvanáctikroková hajzlklika v Bosch VE...Tomasvw píše:jedno to teda neni vzhladom na to ze VSETKY tdi koncernu vw su riadene pociatacom. Tym padom maju VSETKY tdi maju ako pises efektivnejsie vstrekovanie= vyssi vykon, nizsia spotreba. toto sa rozumie pod pojmom TDi(vw).ty tu porovnavas V3S a tdi...
Re: ...
len zopakujem co tu us bolo napisane... o bozstve nikdo nehovori okem teba... inac to co si tu teraz napisal jak prestavat v3s na tdi mi pride dost odveci a od temy, nechapem na co to sem pises, to co som napisal je pravda, takze ked nemas rovnaky nazor, nepresadzuj si ho za kazdu cenu, si na stranke venovanej vw a tdi...flekyc píše:dedkoun píše:Ono to téma v podstatě svádí k těmto reakcím...už ten název toho threadu zavání oním tolik proslulým Tdi egomasturbováním.Ano, odpovědět na původní otázku lze snadno...Jede a je jich spousta.Jenže Tdi VW představuje pro naši populaci v podstatě jediný kompromis mezi cenou,užitnou hodnotou,výkonem,atd...Mluvím ale jen o starších,klasických motorech,o PD raději nebudu vířit diskuzi...I já,zcela samozřejmě vlastním Tdi přibližovadlo a mám ho rád,ovšem nepovyšujme ho na božstvo.Navíc nemáme moc šancí v naší malé zemi poznat i jiné motory,které se třeba vůbec v Evropě neprodávají...Spíš mi přijde,a to i na silnici,že se Tdi stalo jakousi protézkou na Ego spousty jedinců...Kteří díky tomu zavřou oči a přestanou vnímat vše ostatní.A je to škoda,protože VĚDĚT a ZNÁT nás obohacuje...Nikoli křičet do světa svůj názor a díky slušnému pohonnému agregátu povýšit VW na božstvo,vždyť to tak není.
A teď mě ukamenujte.![]()
nejde o bozstvo, spis o to, ze mi to prijde jako provokace, kdyz sem vleze clovek, co ma rozdilny nazor a cpe ho nekomu, kdo tu ma napsano v popisu - TDI, TDI PD apod. kazdej at si koupi co chce, ale my berem tohle, je to jediny rozumny kompromis ...