Strata vykonu po vymene hlavy rotacka
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Vsetky 4 ojnice jemne prihnute. Na skle sa na jednej strane trosku hojdali. Davam ojnice co mam v regali z ajm. Bude velky problem ked necham stare kruzky?
Je blbost jemne maznut loziska lepidlom ako poistenie proti pretoceniu?
Je blbost jemne maznut loziska lepidlom ako poistenie proti pretoceniu?
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
tak poskladane s ojnicami PD85kW.
Auto ide odspodu zas ako za mlada. Hore stale dymy. Reklamacia hlavy prebehla tak ze mi vratili peniaze za zdvihatka a ukazali mi vakuovou pumpou ze sedla tesnia...
Podla mna je picovina skusat tesnost sediel preplnovaneho motora podtlakom, ale co ja o tom mozem vediet.
Kazdopadne som tomu testu neveril a prelapoval som si sedla sam. Pri lapovani som zistill ze netrafili dosadaci uhol lebo oproti serii mi pasta brala len polovicnu plochu sedla!!!
Hlavy si odteraz robim sam a verim, ze daleko lepsie to urobim na kolene ako tito sraci s drahym technickym vybavenim co vlastne ani nevedia co robia.
Auto ide odspodu zas ako za mlada. Hore stale dymy. Reklamacia hlavy prebehla tak ze mi vratili peniaze za zdvihatka a ukazali mi vakuovou pumpou ze sedla tesnia...
Podla mna je picovina skusat tesnost sediel preplnovaneho motora podtlakom, ale co ja o tom mozem vediet.
Kazdopadne som tomu testu neveril a prelapoval som si sedla sam. Pri lapovani som zistill ze netrafili dosadaci uhol lebo oproti serii mi pasta brala len polovicnu plochu sedla!!!
Hlavy si odteraz robim sam a verim, ze daleko lepsie to urobim na kolene ako tito sraci s drahym technickym vybavenim co vlastne ani nevedia co robia.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381