G4 špatně topí
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
golfgti16v
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 477
- Registrován: 21 kvě 2008, 19:20
- Bydliště: šumava
Favo, pěkný
Je jasný, že na vyndaným topení je to jiná práce, ale ušetřil sis komplikace s klimoškou i vypouštěním topení, a tohle jasně účel splní. Na fotce je hezky vidět, jak ta míchací klapka prostě nesměrovala vzduch na radiátor při teplotě na max, a na druhou stranu zas radiátor ne zcela izolovala, když sis nastavil teplotu na min, když jsi potřeboval rychlejc ohřát motor nebo přes léto s klima, na vršku jí chyběl molitan fest.
Teď jediný místo, kde budeš o teplo přicházet je ten EGR, bohužel je to strašně moc znát, ani přes léto si nedovolím lízt přes 33203, na zimu pěkně 32768
Teď jediný místo, kde budeš o teplo přicházet je ten EGR, bohužel je to strašně moc znát, ani přes léto si nedovolím lízt přes 33203, na zimu pěkně 32768
Pásku jsem koupil tuhle.
https://www.vzduchotechnika-ventilace.c ... 120-c.html
Jediný co bych ji vytknul je její tloušťka, lepší by byla nějaká pevnější, ale lepí fakt pevně.
Pro jistotu jsem dal vždy dvě vrstvy.
Rayi, divný je že jsem s tím ale do této zimy neměl problém. Vím ale že Fun nyní nechává za určitých podmínek EGR funkční,což by bylo řešení, ale chci k němu jet až budu mít motor a vše kolem kompletně hotový a zatím ještě nemám opraveny vstřikovače.
Jakmile budou i ty tak budu řešit nový soft.
https://www.vzduchotechnika-ventilace.c ... 120-c.html
Jediný co bych ji vytknul je její tloušťka, lepší by byla nějaká pevnější, ale lepí fakt pevně.
Pro jistotu jsem dal vždy dvě vrstvy.
Rayi, divný je že jsem s tím ale do této zimy neměl problém. Vím ale že Fun nyní nechává za určitých podmínek EGR funkční,což by bylo řešení, ale chci k němu jet až budu mít motor a vše kolem kompletně hotový a zatím ještě nemám opraveny vstřikovače.
Jakmile budou i ty tak budu řešit nový soft.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Takže výsledek mého víkendového snažení je, že sice auto už topí i při cca 50°C, ale co naplat když se ten křáp není schopnej ohřát na víc jak 60°C.
Ráno cesta do práce 30 km průměrná rychlost 57 km/h (nějak to ráno klouzalo) a teplota oleje 61°C max . Ovšem jakmile jsem vjel do města z dálnice a zpomalil, tak začala teplota klesat až na nějakých 58°C.
V autě jsem sice nemrznul, ale kdo ví jaký teplo tam taky nebylo a to byla venkovní teplota celou dobu -0,5 - plus 0,5°C , nechci vidět co příjde až začne mrznout pořádně.
Tak ale hlavně že mám úplně nový termostat Made in VW. Nejspíš to bude stejná kvalita jako ta vodní pumpa. Na novým termostatu je najeto nějakých 280km a zatím se mi jen jednou motor ohřál na 89°C.
Ještě štěstí že termostat nemůže nadělat škodu jako ta vodní pumpa. Ještě dnes objednávám Wahlera.
Ráno cesta do práce 30 km průměrná rychlost 57 km/h (nějak to ráno klouzalo) a teplota oleje 61°C max . Ovšem jakmile jsem vjel do města z dálnice a zpomalil, tak začala teplota klesat až na nějakých 58°C.
V autě jsem sice nemrznul, ale kdo ví jaký teplo tam taky nebylo a to byla venkovní teplota celou dobu -0,5 - plus 0,5°C , nechci vidět co příjde až začne mrznout pořádně.
Tak ale hlavně že mám úplně nový termostat Made in VW. Nejspíš to bude stejná kvalita jako ta vodní pumpa. Na novým termostatu je najeto nějakých 280km a zatím se mi jen jednou motor ohřál na 89°C.
Ještě štěstí že termostat nemůže nadělat škodu jako ta vodní pumpa. Ještě dnes objednávám Wahlera.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Myslím, že termostat je v tom nevinně. Vím jaký je rozdíl jen s méně otevřeným EGR, tedy více čistého vzduchu, jak se auto neohřeje a při deceleraci chladne, no a Ty máš uplně off, tak je jasný, že to letí všechno výfukem ven místo okruhu a do válců jen pěkně studený, zbytkovýho tepla málo ... Divím se, že se to bylo schopný předchozí sezony ohřávat, to buď termostat nechodil, nebo to nehonilo vodu
Ani nevím, žhavky ve vodě jsou?
Udělej si test, dečky máš tak nezmrzneš, zavři topení na min a posuď, když nebudeš nyní ochlazovat radiátorem, jak se bude motor ohřívat.
Udělej si test, dečky máš tak nezmrzneš, zavři topení na min a posuď, když nebudeš nyní ochlazovat radiátorem, jak se bude motor ohřívat.
Tři žhavičky tam nemám, auto je made in Itália, takže mám smůlu.
Sranda je že jsem objednal nový termostat ještě když jsem byl v práci a cesta z práce domů úplně v pohodě, auto bylo za chvíli ohřátý a celou cestu, kromě jízdy z kopce se zařazenou rychlostí (brždění motorem) bylo vše OK venkovní teplota cca plus 3°C.
Dnes ráno mínus 1,5 °C a po 10 km jízdy teplota 72°C a dále stoupala až se držela kolem 87-89 °C, ve městě pak klesla k 82°C ale v autě bylo jak v sauně.
Jo a bavíme se o teplotě oleje.
Začínám mít pocit že si ze mě auto dělá prdel.
Ten test zkusím, ale mám climatronic, takže bych ho nejspíš musel vypnout.
Sranda je že jsem objednal nový termostat ještě když jsem byl v práci a cesta z práce domů úplně v pohodě, auto bylo za chvíli ohřátý a celou cestu, kromě jízdy z kopce se zařazenou rychlostí (brždění motorem) bylo vše OK venkovní teplota cca plus 3°C.
Dnes ráno mínus 1,5 °C a po 10 km jízdy teplota 72°C a dále stoupala až se držela kolem 87-89 °C, ve městě pak klesla k 82°C ale v autě bylo jak v sauně.
Jo a bavíme se o teplotě oleje.
Začínám mít pocit že si ze mě auto dělá prdel.
Ten test zkusím, ale mám climatronic, takže bych ho nejspíš musel vypnout.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Třeba má autí svý dny, nebo jsi jel ve vyšších točkách, ale ona ta venkovní teplota dělá taky svý, zvlášť když to parkuješ přes noc venku 
Climatronic nevypínej, jen nacvakej modrým až na LOW, to je stejný jak u manuálu, servo zcela uzavře směšovací klapku k radiátoru. Ale test asi už není třeba, hlavně že topíš
Climatronic nevypínej, jen nacvakej modrým až na LOW, to je stejný jak u manuálu, servo zcela uzavře směšovací klapku k radiátoru. Ale test asi už není třeba, hlavně že topíš
Konečně dám autu ještě dva dny, kdy budu jezdit do práce a uvidím.
Pokud se to nezlepší, tak o víkendu jde nový termostat.
Do otáček motor posílám jen pokud má olej víc jak 70°C a i tak ve většině případů řadím maximálně na 3500 ot/min, kvůli krouťáku. Za studena se snažím držet otáčky kolem 2000 max 2500.
Pokud se to nezlepší, tak o víkendu jde nový termostat.
Do otáček motor posílám jen pokud má olej víc jak 70°C a i tak ve většině případů řadím maximálně na 3500 ot/min, kvůli krouťáku. Za studena se snažím držet otáčky kolem 2000 max 2500.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Buď v klidu. Tohle mi taky TDI dělalo kde jsem měl egr off. Dokonce to samé mi dělá i to TSi co mám teď... Ráno jedu prostě z kopce,lážo plážo a do města se dostanu až za cca 15km. A to prostě ta teplota oleje která vyleze v jednom úseku na 65 pak sleze opět na 50. A úplně stejně kolísá teplota vody. I jsem zastavoval a zkoušel hadice,studené jak psí čumák. Být tebou místo zkoušení termostatů a pod,řeším toho bufa. Ten tvůj problém vyřeší.
Já už taky pasu po benzínovém bufu do O3,jen jsem ještě nenašel nic co by se dalo realizovat za rozumné peníze.
Já už taky pasu po benzínovém bufu do O3,jen jsem ještě nenašel nic co by se dalo realizovat za rozumné peníze.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
No jo Tome, ale problém je že včera cesta z práce úplně v pohodě 3km jízdy po městě, průměrná rychlost 15 km/h a čas od nastartování 12 minut a motor měl nějakých 56°C a po ujetí dalších 2 km už měl 70°C.
A dnes ráno cesta do práce a opět maximálně 65°C po cca 25 km a jakmile jsem vjel do města tak teplota spadla na 59°C.
A před chvíli jsem ujel 5km se dvěma přestávkama kdy byl motor vypnutý cca 10 minut a teplota po těchto pár km byla přes 60°C.
Pak se v tom vyznej, proč se to jednou ohřívá jak má a podruhé ani omylem, aby to v zápětí další den zase fungovalo a pak zase ne.
A dnes ráno cesta do práce a opět maximálně 65°C po cca 25 km a jakmile jsem vjel do města tak teplota spadla na 59°C.
A před chvíli jsem ujel 5km se dvěma přestávkama kdy byl motor vypnutý cca 10 minut a teplota po těchto pár km byla přes 60°C.
Pak se v tom vyznej, proč se to jednou ohřívá jak má a podruhé ani omylem, aby to v zápětí další den zase fungovalo a pak zase ne.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Re: G4 špatně topí
Chlapi rád bych po roce na tohle téma navázal s dalšími dotazy.
Máme tu nějaký pátek zimu a já mám zase problém s rosením oken a vzhledem k tomu, že jsem si problému všimnul už před zimou, že ve chvíli kdy jsem vypnul klimu, se mi zamlžily okna a nyní v zimě s tím bojuji taktéž, ikdyž klima nefunguje, tak se potřebuji zeptat, zda a kde má celý ten systém klapek a radiátorů odvodňovací kanálek.
Vím že v létě když jela klima, tak po zastavení auta mi kapala voda z jedné výztuhy podlahy a tak mě napadá zda tento odtok nemůže být ucpaný a mě se v autě nedrží vlhkost přímo u topení či výparníku klimy.
A zda existuje způsob jak průchodnost tohoto odtoku zkontrolovat.
Nyní když je zima já přijedu na parkoviště s vyhřátým autem a po cca 5-10 minutách sednu do auta které má čistá a suchá okna, tak ve chvíli kdy se roztočí ventilátor topení, se mi všechny okna zamlží a já musím čekat než to topení okna zahřeje a vysuší, tak bych s tím rád něco udělal, protože mě to fest irituje.
Díky.
Máme tu nějaký pátek zimu a já mám zase problém s rosením oken a vzhledem k tomu, že jsem si problému všimnul už před zimou, že ve chvíli kdy jsem vypnul klimu, se mi zamlžily okna a nyní v zimě s tím bojuji taktéž, ikdyž klima nefunguje, tak se potřebuji zeptat, zda a kde má celý ten systém klapek a radiátorů odvodňovací kanálek.
Vím že v létě když jela klima, tak po zastavení auta mi kapala voda z jedné výztuhy podlahy a tak mě napadá zda tento odtok nemůže být ucpaný a mě se v autě nedrží vlhkost přímo u topení či výparníku klimy.
A zda existuje způsob jak průchodnost tohoto odtoku zkontrolovat.
Nyní když je zima já přijedu na parkoviště s vyhřátým autem a po cca 5-10 minutách sednu do auta které má čistá a suchá okna, tak ve chvíli kdy se roztočí ventilátor topení, se mi všechny okna zamlží a já musím čekat než to topení okna zahřeje a vysuší, tak bych s tím rád něco udělal, protože mě to fest irituje.
Díky.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Re: G4 špatně topí
V71 funguje správně? nepíše climatronic jeho chybu?
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: G4 špatně topí
je tomu hodně let taky do byla klapka díry a molitan, nedokázal jsem to nijak pořešit jen sprasit hadrou, že to topilo furt, auto bylo ale před smrtí a naštětí funus 
Re: G4 špatně topí
Pavle mrknu na to, vím že občas tam nějaká chyba byla, ale při testu klapky fungovaly a neobjevila se tam pokaždé když jsem koukal na VAG.
Miloši, já mám klapky přelepený alu páskou, leda by se po roce odlepila, ale auto už od té opravy topí dobře, jen to blbý mlžení.
Jen mi příjde že ty okna jsou pokaždé trochu mastný, už jsem je zkoušel i olíznout zda nebudou sladký, ale nepřišlo mi to.
Kdysi jsem tu četl že radiátor topení má ve zvyku po čase lehce rosit, tak si říkám zda to nakonec nebude i můj problém.
Miloši, já mám klapky přelepený alu páskou, leda by se po roce odlepila, ale auto už od té opravy topí dobře, jen to blbý mlžení.
Jen mi příjde že ty okna jsou pokaždé trochu mastný, už jsem je zkoušel i olíznout zda nebudou sladký, ale nepřišlo mi to.
Kdysi jsem tu četl že radiátor topení má ve zvyku po čase lehce rosit, tak si říkám zda to nakonec nebude i můj problém.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
