

Moderátoři: šulda, Moderátoři
To splňuje asi jen i3 s REXem. i3 dobrá volba, ale pokud to je jako další auto do rodiny, tak REX je zbytečnost a komplikace navíc, to radši připlatit za větší baterku, stejně jak do toho jednou vlezeš tak už nevylezeš, kor když to budeš krmit z vlastní FVE, pak je prostě provoz dieselu zbytečně drahý.MirekX píše:Moje představa je hybrid s baterkou na cca 50-80 km a malý motor kolem 20kw pohánějící pouze generátor. Současný hybridy jsou nesmyslně složitý a komplikovaný a navíc lidi co si to koupí málokdy nabíjí, takže všechno špatně
za baterku cca 25kwh (kombinace Hjondé, Myšivbuši) jsem dával kolem 3500Eur, takže pokud ta baterka má opravdu ještě 24kwh, prodejný to je.rudy5 píše:https://auto.bazos.sk/inzerat/120282475 ... e-24kw.php
Môžeš kúpiť ak to je také hodnotné majiteľ bude rad ze to predá
No, to je otázka pro šikovnýho človíčka ...MirekX píše:takže pokud ta baterka má opravdu ještě 24kwh, prodejný to je.
Z tech 50% lidi bydlicich v RD bude vetsina z vesnic, kde je obecne uroven prijmu nizsi nez ve mestech. Takze, ano, ti lide maji objektivne vhodnejsi podminky na provoz elektroauta, ale spis si jej jednoduse nemuzou dovolit, protoze ani ted vetsinove nejezdi novych a drahych autech. A Ti ve mestech zase casto parkuji na ulici...Andre píše: 50% populace bydlí v RD, část lidí ze sídlišť má garáž nebo stání s elektrikou, nebo mají možnost nabíjení v práci. Stačí obyčejná 230V zásuvka.
V průměru je elektromobil stále ještě o něco dražší i když třeba Kodiaq/Enyaq je na tom cenově velmi podobně. Na trhu už je reálná konkurence, takže třeba i ta Kona, která byla ještě nedávno za 1,2mio se dneska dá koupit reálně fungl nová za 850-900tis. I,D. je už pod 900tis (méně než e-Golf) atd.
A ten případný cenový rozdíl se maže od prvního km. Je rozdíl jezdit za 0,30-0,50Kč a nebo za 2Kč, plus náklady na servis minimální.
Samozřejmě komfort je úplně jiná dimenze, za to asi nebude mít problém si většina lidí něco připlatit.
https://www.youtube.com/watch?v=4goWLou1xmwrudy5 píše:Viete si predstaviť taxík ako elektromobil cez zimu, ved taxikár cez zimu ani ne vypína motor co si kúri koľko by mu vydrzaki tie baterky aby mu išlo stále tepelné čerpadlo na kúrenie?