Diferenční tlaky DPF Octavia 3

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20086
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Mám firemku 1.6Tdi 81kw teď najeto 92tis. jezdím celkem dlouhé trasy,minimum je každý den 42km do práce a zpět,jinak brno-praha,budějice,plzeň,havlbrod,jičín atd a regeneruje to celkem často nějak přesně to vysledovaný nemám ale tipnul bych klidně každých 250-300km a to fakt nejezdím jak duchna že bych řadil při 2500ot. (noteeth) , neřeším,jezdím
marian.marcin
Přispěvovatel
Příspěvky: 502
Registrován: 29 pro 2012, 18:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od marian.marcin »

Na firemke nie je čo riešiť keď sa niečo vysere tak to zacvaká vlastník a je vymalováno.
bayern
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Registrován: 11 úno 2015, 23:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Re: Diferenční tlaky DPF Octavia 3

Příspěvek od bayern »

K tomuto mohu přidat svou zkušenost, mám CUPA motor, pravidelně servisováno ve škoda, aktuální nájezd pravdivých 260tisíc. DPF je původní, nikdy nečištěný. Jezdím denně cca 30km po dálnici. Regeneruji už každých 100km. Vzhledem k nájezdu se filtru ani nedivím, ale zatím neřeším/chyby nejsou. Po tolika km to bude chtít už rovnou výměnu za nový filtr, čištění už podle mě ani nebude mít smysl.
VW Golf VI 2.0TDi CR r.v. 2009 / 81kW / CBDC | okres Mladá Boleslav / Benátky nad Jizerou

HEX-CAN USB | VCDS 12.12.0 EN ze zahraničí
marfan
Přispěvovatel
Příspěvky: 297
Registrován: 25 lis 2013, 21:26
Odpovědi: 0

Re: Diferenční tlaky DPF Octavia 3

Příspěvek od marfan »

Prečo by nemalo zmysel, ak pri EK po čistení nemá dymovosť tak je keramika OK a v pohode jazdíš napr. ďalších 100-150tkm bez nejakého problému.

Ak máš už teraz čierny vúfuk od sadzí tak keramika už nebude dobrá.
bayern
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Registrován: 11 úno 2015, 23:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Re: Diferenční tlaky DPF Octavia 3

Příspěvek od bayern »

Výfuk stále po 260tis krásně čistý. Tak uvidíme, za chvíli dojde oil ash, tak to pak budu řešit.
VW Golf VI 2.0TDi CR r.v. 2009 / 81kW / CBDC | okres Mladá Boleslav / Benátky nad Jizerou

HEX-CAN USB | VCDS 12.12.0 EN ze zahraničí
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20086
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Re: Diferenční tlaky DPF Octavia 3

Příspěvek od roman1648 »

Koukám že jsem sem psal v březnu 2021 kdy auto mělo 91tis.km, teď po dvou letech mám 180tis.km a projev tak nějak pořád stejný
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1415
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Jemnice

Re: Diferenční tlaky DPF Octavia 3

Příspěvek od šulda »

jjuriss>> Nevytvářej prosím duplicity, tím nic nevyřešíš. Začal si zde -> https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... 9#p1307669 tak tam i pokračuj.
Člověk se pořád učí.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“