Audi C3 2,5 TDI-zvýšení výkonu?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
To je různý u Volva (AEL) podle stylu jízdy od cca.5,8 do 8 a u Audi C3 (1T)
5,5 až 7. Audi je trochu lehčí 1350kg(Volvo od 1580-1650kg dle vybavení).
Kolik tobě?
S těma většíma tryskama ti to jede stejně jako AEL nebo ještě
trochu víc?
Můj subjektivní pocit rozdílu mezi 1T(90kW) a AEL(103kW) je asi takový
do 140km/h to jede asi dost podobně ale pak začne mít AEL dost navrh.
AEl se lepší probouzí od spoda?
Richardk.
5,5 až 7. Audi je trochu lehčí 1350kg(Volvo od 1580-1650kg dle vybavení).
Kolik tobě?
S těma většíma tryskama ti to jede stejně jako AEL nebo ještě
trochu víc?
Můj subjektivní pocit rozdílu mezi 1T(90kW) a AEL(103kW) je asi takový
do 140km/h to jede asi dost podobně ale pak začne mít AEL dost navrh.
AEl se lepší probouzí od spoda?
Richardk.
Passat B2 Syncro 1,9TDI
- Andre
- Aktivista
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 23 led 2006, 05:35
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Včera jsem s tím jel první delší trasu a to docela svižně a vyšlo mi to těsně nad 7 litrů.
Mám tam zlomený opěradlo na sedačce řidiče, takže to mi trochu kazí dojem z jízdy, ale jinak spokojenost maximální, digiklima, odhlučnění, 6ka...
Dělal jsem na tom kompletně podvozek, takže auto ted už pěkně poslouchá a netluče.
Když pojedeš kolem, tak se zastav na porovnávací jízdu, jako oproti tomu původnímu výkonu to byl fakt velkej skok, ale člověk si rychle zvyká... ted trochu poladit tu kosmetiku a pak nějaký to větší foukaldo.
Mám tam zlomený opěradlo na sedačce řidiče, takže to mi trochu kazí dojem z jízdy, ale jinak spokojenost maximální, digiklima, odhlučnění, 6ka...
Dělal jsem na tom kompletně podvozek, takže auto ted už pěkně poslouchá a netluče.
Když pojedeš kolem, tak se zastav na porovnávací jízdu, jako oproti tomu původnímu výkonu to byl fakt velkej skok, ale člověk si rychle zvyká... ted trochu poladit tu kosmetiku a pak nějaký to větší foukaldo.
Rád se zastavím, jen mám smutnou správu volvo850 i V70 jsem prodal (jsou to hnusný předohraby) a teď mi zůstal jen doutník(c3) ale ten je nic moc.
Je v něm zprasená elektrika.
Plánuju že motor z doutníka vytrhnu a udělám si auto snů.
Staré Volvo 760 multiling TDI
.
Teď řeším převodovku je dost krátká a má el.spínanou 5.
Je to planetová převodovka,pětka a čtyřka se dá řadit pod výkonem.
Nevím jestli ji tím nepopravím?Origo motor má jen 235Nm!
Dále stále nevím jestli to mám udělat s drátama nebo mechanicky?
Chtěl bych tak 160-180hp a ideálně z VNT turbínou ať to má spodek.
Je v něm zprasená elektrika.
Plánuju že motor z doutníka vytrhnu a udělám si auto snů.
Staré Volvo 760 multiling TDI
Teď řeším převodovku je dost krátká a má el.spínanou 5.
Je to planetová převodovka,pětka a čtyřka se dá řadit pod výkonem.
Nevím jestli ji tím nepopravím?Origo motor má jen 235Nm!
Dále stále nevím jestli to mám udělat s drátama nebo mechanicky?
Chtěl bych tak 160-180hp a ideálně z VNT turbínou ať to má spodek.
Passat B2 Syncro 1,9TDI
No ve Volvu (AEL) to mám se spotřebou asi takhle:
Jezdím couračky okolo města, dodržuju akorát v obci
léto - přes 8l velkej podíl na tom maj 17" kola s vyššíma gumama, má to s nima větší práci je roztočit
zima - přes 7l na 15" zimácích, přece jen se trochu bojím, takže jezdím pomalejc
- jakákoli delší cesta sundá spotřebu na nádrž o několik deci
- přes 9 litrů jsem to dostal jednou když jsem mi tam kamarád dal váhu vzduchu z oktávky (na kterou to jelo snad eště líp než s chipem) a která tam neměla co dělat
Jezdím couračky okolo města, dodržuju akorát v obci
léto - přes 8l velkej podíl na tom maj 17" kola s vyššíma gumama, má to s nima větší práci je roztočit
zima - přes 7l na 15" zimácích, přece jen se trochu bojím, takže jezdím pomalejc
- jakákoli delší cesta sundá spotřebu na nádrž o několik deci
- přes 9 litrů jsem to dostal jednou když jsem mi tam kamarád dal váhu vzduchu z oktávky (na kterou to jelo snad eště líp než s chipem) a která tam neměla co dělat