Výkon vs počasí??

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Danakroman
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 17 kvě 2006, 21:23
Odpovědi: 0
Bydliště: duchcov city

Příspěvek od Danakroman »

jj ja se k tomu přidávam když je teplo tak auto jede hůř je to tim že potřebuješ dostat do válce co nejvíc vzduchu a když je vzduch teplej tak se rozpíná-od toho je tu IC aby ten vzduch schladil a vešlo se ho tam víc :-D
Vw Bora variant 85Kw
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

No, mne se zda, ze lip jede i v zavislosti na vlhkosti vzduchu...
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Danakroman
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 17 kvě 2006, 21:23
Odpovědi: 0
Bydliště: duchcov city

Příspěvek od Danakroman »

nevim to jistě ale myslim že to bude tim že vodík jako prvek přispíva k hoření to může být tim.........vysvětlovalo by to že když bude vlhko a mírná zima tak motor jede nejlíp ale to je jen má dedukce (noteeth)
Vw Bora variant 85Kw
Csala
Přispěvovatel
Příspěvky: 741
Registrován: 24 led 2006, 08:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Snina

Příspěvek od Csala »

Danakroman píše:nevim to jistě ale myslim že to bude tim že vodík jako prvek přispíva k hoření to může být tim.........vysvětlovalo by to že když bude vlhko a mírná zima tak motor jede nejlíp ale to je jen má dedukce (noteeth)
Je to tak. Vodik je celkom dobre palivo :) A studeny vzduch je pre motor lepsi. V autach pre sportove ucely je dolezite nasavat co najchladnejsi vzduch.
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Csala píše:
Danakroman píše:nevim to jistě ale myslim že to bude tim že vodík jako prvek přispíva k hoření to může být tim.........vysvětlovalo by to že když bude vlhko a mírná zima tak motor jede nejlíp ale to je jen má dedukce (noteeth)
Je to tak. Vodik je celkom dobre palivo :) A studeny vzduch je pre motor lepsi. V autach pre sportove ucely je dolezite nasavat co najchladnejsi vzduch.
Co je to voda, není to náhodou H2O? Pro ty hodně málo chemicky zdatné: O- kyslík, H- vodík. Jinak někdy se používá slabé vstřikování vody do sání, lépe to pak jede.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

tom4550 píše:prosim help - jaké je označení klíče na vymontování šroubů, které drží váhu vzduchu? TX kolik? (je to hvězda z dirkou uprostřed - jde mi o průměr)

díky

tom
Tam není problém s velikostí, ale s tím, že ten Torx na váze je 5ti hvězda a normální torx je 6ti hvězda. Zatím jsem ho nikde nesehnal, pokud někdo máte tip kde ho sehnat, sem s ním. Jinak bohužel to povoluju kleštěma z boku.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
tom4550
Přispěvovatel
Příspěvky: 254
Registrován: 04 kvě 2006, 07:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Drasov

Příspěvek od tom4550 »

Kornout píše:
tom4550 píše:prosim help - jaké je označení klíče na vymontování šroubů, které drží váhu vzduchu? TX kolik? (je to hvězda z dirkou uprostřed - jde mi o průměr)

díky

tom
Tam není problém s velikostí, ale s tím, že ten Torx na váze je 5ti hvězda a normální torx je 6ti hvězda. Zatím jsem ho nikde nesehnal, pokud někdo máte tip kde ho sehnat, sem s ním. Jinak bohužel to povoluju kleštěma z boku.
Zdravim,

koupil jsem sadu v Baumarktu 100 bitu , ve kterych jsou torxy jen 6 ti hvezdickove a bez problemu jsem vahu povolil a vytahnul myslim ze to byla 20
O1 ASV 01 chip 110kW
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“