budík na tlak v sání

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

A neni lepsie napojit tu hadicku na budik co najblizsie k turbu aby sa predislo nejakym stratam?Trebars na hadicu hned za turbo,alebo na tu co ide k ovladaniu podtlakoveho ventilu. :?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

neskutocne kazdy tu riesi dosledok ale nikto nie pricinu.......len aby sa Vam tie "kolotoc" budiky nechveli.......zvlast hlavnu pricinou je zle urobeny čip z prehnane dimenzovanymi mapami na turbo tlak a geometriu lopatiek.......

skuste si to otestovat napr. na 5-6° ke od podlahy vtedy Vam ide turbo pekne nalavo mimo mapy efektivity do nestabilnej oblasti........
...to be or not to be... - faster
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

Je úplně jedno kam ten budík napojíš, tlak je všude stejný.

a to kmitání rafičky, by se dalo trošku omezit budíkem třeba do 3barů
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

alfik píše:A neni lepsie napojit tu hadicku na budik co najblizsie k turbu aby sa predislo nejakym stratam?Trebars na hadicu hned za turbo,alebo na tu co ide k ovladaniu podtlakoveho ventilu. :?
ja mam plan aj karlom,zapojit to tak ako to ma punto 1,4 turbo benzin original hned v za turbom,ešte v jeho casti treba spravit vystup na hadičku,buduci tyžden by sme mali ist na to...inač vie dakdo poradit ako kde umiestnit čidlo teploty oleja?treba urobit dieru do vane?ma to ktosi?dakujem,čaka ma to...budiky su umiestnene,len nie zapojené... :)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

cupra píše:
alfik píše:A neni lepsie napojit tu hadicku na budik co najblizsie k turbu aby sa predislo nejakym stratam?Trebars na hadicu hned za turbo,alebo na tu co ide k ovladaniu podtlakoveho ventilu. :?
ja mam plan aj karlom,zapojit to tak ako to ma punto 1,4 turbo benzin original hned v za turbom,ešte v jeho casti treba spravit vystup na hadičku,buduci tyžden by sme mali ist na to...inač vie dakdo poradit ako kde umiestnit čidlo teploty oleja?treba urobit dieru do vane?ma to ktosi?dakujem,čaka ma to...budiky su umiestnene,len nie zapojené... :)

dej čidlo místo výpuštáku zavít M14x1.5 a nebo jsem viděl že to někdo napachál do toho jak je olejovej filtr
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

Rybízek píše:
cupra píše:
alfik píše:A neni lepsie napojit tu hadicku na budik co najblizsie k turbu aby sa predislo nejakym stratam?Trebars na hadicu hned za turbo,alebo na tu co ide k ovladaniu podtlakoveho ventilu. :?
ja mam plan aj karlom,zapojit to tak ako to ma punto 1,4 turbo benzin original hned v za turbom,ešte v jeho casti treba spravit vystup na hadičku,buduci tyžden by sme mali ist na to...inač vie dakdo poradit ako kde umiestnit čidlo teploty oleja?treba urobit dieru do vane?ma to ktosi?dakujem,čaka ma to...budiky su umiestnene,len nie zapojené... :)

dej čidlo místo výpuštáku zavít M14x1.5 a nebo jsem viděl že to někdo napachál do toho jak je olejovej filtr
to cidlo je tak 8 mm hrube,treba do vypustaku spravit dieru a zavit?
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Stingray píše:neskutocne kazdy tu riesi dosledok ale nikto nie pricinu.......len aby sa Vam tie "kolotoc" budiky nechveli.......zvlast hlavnu pricinou je zle urobeny čip z prehnane dimenzovanymi mapami na turbo tlak a geometriu lopatiek.......

skuste si to otestovat napr. na 5-6° ke od podlahy vtedy Vam ide turbo pekne nalavo mimo mapy efektivity do nestabilnej oblasti........
Ale niekto cip nema a aj tak sa mu to chveje...
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

cupra píše:
alfik píše:A neni lepsie napojit tu hadicku na budik co najblizsie k turbu aby sa predislo nejakym stratam?Trebars na hadicu hned za turbo,alebo na tu co ide k ovladaniu podtlakoveho ventilu. :?
ja mam plan aj karlom,zapojit to tak ako to ma punto 1,4 turbo benzin original hned v za turbom,ešte v jeho casti treba spravit vystup na hadičku,buduci tyžden by sme mali ist na to...inač vie dakdo poradit ako kde umiestnit čidlo teploty oleja?treba urobit dieru do vane?ma to ktosi?dakujem,čaka ma to...budiky su umiestnene,len nie zapojené... :)
Myslim,ze nemusis robit dieru do vane.Staci ked vysrubujes cidlo tlaku oleja,spravis si tam T rozbocku.Do jedneho zavitu nasrobujes cidlo tlaku a do druheho cidlo teploty.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Rybízek píše:
cupra píše:
alfik píše:A neni lepsie napojit tu hadicku na budik co najblizsie k turbu aby sa predislo nejakym stratam?Trebars na hadicu hned za turbo,alebo na tu co ide k ovladaniu podtlakoveho ventilu. :?
ja mam plan aj karlom,zapojit to tak ako to ma punto 1,4 turbo benzin original hned v za turbom,ešte v jeho casti treba spravit vystup na hadičku,buduci tyžden by sme mali ist na to...inač vie dakdo poradit ako kde umiestnit čidlo teploty oleja?treba urobit dieru do vane?ma to ktosi?dakujem,čaka ma to...budiky su umiestnene,len nie zapojené... :)

dej čidlo místo výpuštáku zavít M14x1.5 a nebo jsem viděl že to někdo napachál do toho jak je olejovej filtr
Len aby to cidlo niekde neurazil.... :-D
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

alfik píše:
Stingray píše:neskutocne kazdy tu riesi dosledok ale nikto nie pricinu.......len aby sa Vam tie "kolotoc" budiky nechveli.......zvlast hlavnu pricinou je zle urobeny čip z prehnane dimenzovanymi mapami na turbo tlak a geometriu lopatiek.......

skuste si to otestovat napr. na 5-6° ke od podlahy vtedy Vam ide turbo pekne nalavo mimo mapy efektivity do nestabilnej oblasti........
Ale niekto cip nema a aj tak sa mu to chveje...

jasne ved kazde turbo ma stagnacnu oblast len ked ho mas nacipovane tak sa to zdorazni a naviac vacsie turbo na motore tym padom aj vacsie stagnacne zatazenie
...to be or not to be... - faster
tomjety
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Registrován: 24 led 2006, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od tomjety »

tak to funguje,vložil jsem benzínový filtr mezi budík a sání a je to dobrý,
ručička se nechvěje a nejsou rezonace

to:Stingray....čip nemám,kolotoč budík kupuju,protože na jinej nemám,
a pokud jseš takovej king,tak jsi mohl rovnou napsat řešení a ne zase pár keců,jak ostatní shodit

čau
Bora TDi PD 85kw 6-st.
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

Stingray píše:
alfik píše:
Stingray píše:neskutocne kazdy tu riesi dosledok ale nikto nie pricinu.......len aby sa Vam tie "kolotoc" budiky nechveli.......zvlast hlavnu pricinou je zle urobeny čip z prehnane dimenzovanymi mapami na turbo tlak a geometriu lopatiek.......

skuste si to otestovat napr. na 5-6° ke od podlahy vtedy Vam ide turbo pekne nalavo mimo mapy efektivity do nestabilnej oblasti........
Ale niekto cip nema a aj tak sa mu to chveje...

jasne ved kazde turbo ma stagnacnu oblast len ked ho mas nacipovane tak sa to zdorazni a naviac vacsie turbo na motore tym padom aj vacsie stagnacne zatazenie


co říkáš je blbost! např. GII 1.6TD (pominu elektroniku), na origo motoru (60-70k) ručička skáče ale na upraveném (90-110k) to nedělá nic. (hm)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
rici.houba
Přispěvovatel
Příspěvky: 937
Registrován: 01 črc 2007, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rici.houba »

tomjety píše:tak to funguje,vložil jsem benzínový filtr mezi budík a sání a je to dobrý,
ručička se nechvěje a nejsou rezonace

to:Stingray....čip nemám,kolotoč budík kupuju,protože na jinej nemám,
a pokud jseš takovej king,tak jsi mohl rovnou napsat řešení a ne zase pár keců,jak ostatní shodit

čau
...tak super!!! až udělam budík,a bude se mi ručička chvět,tak tam taky prdnu palivák!!! Díky za tip!!!
tomjety
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Registrován: 24 led 2006, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od tomjety »

jo jo,kdyby něco tak hoď SZ ...
Bora TDi PD 85kw 6-st.
Uživatelský avatar
rici.houba
Přispěvovatel
Příspěvky: 937
Registrován: 01 črc 2007, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rici.houba »

tomjety píše:jo jo,kdyby něco tak hoď SZ ...
jojo,určo se ozvu,když budu v nesnázích...DÍKY!!! ;)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“