
budík na tlak v sání
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Stingray
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 492
- Registrován: 21 dub 2006, 13:35
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
neskutocne kazdy tu riesi dosledok ale nikto nie pricinu.......len aby sa Vam tie "kolotoc" budiky nechveli.......zvlast hlavnu pricinou je zle urobeny čip z prehnane dimenzovanymi mapami na turbo tlak a geometriu lopatiek.......
skuste si to otestovat napr. na 5-6° ke od podlahy vtedy Vam ide turbo pekne nalavo mimo mapy efektivity do nestabilnej oblasti........
skuste si to otestovat napr. na 5-6° ke od podlahy vtedy Vam ide turbo pekne nalavo mimo mapy efektivity do nestabilnej oblasti........
...to be or not to be... - faster
Je úplně jedno kam ten budík napojíš, tlak je všude stejný.
a to kmitání rafičky, by se dalo trošku omezit budíkem třeba do 3barů
a to kmitání rafičky, by se dalo trošku omezit budíkem třeba do 3barů
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW
))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW

Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
ja mam plan aj karlom,zapojit to tak ako to ma punto 1,4 turbo benzin original hned v za turbom,ešte v jeho casti treba spravit vystup na hadičku,buduci tyžden by sme mali ist na to...inač vie dakdo poradit ako kde umiestnit čidlo teploty oleja?treba urobit dieru do vane?ma to ktosi?dakujem,čaka ma to...budiky su umiestnene,len nie zapojené...alfik píše:A neni lepsie napojit tu hadicku na budik co najblizsie k turbu aby sa predislo nejakym stratam?Trebars na hadicu hned za turbo,alebo na tu co ide k ovladaniu podtlakoveho ventilu.

BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
- Rybízek
- Aktivista
- Příspěvky: 1600
- Registrován: 24 led 2006, 09:35
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
cupra píše:ja mam plan aj karlom,zapojit to tak ako to ma punto 1,4 turbo benzin original hned v za turbom,ešte v jeho casti treba spravit vystup na hadičku,buduci tyžden by sme mali ist na to...inač vie dakdo poradit ako kde umiestnit čidlo teploty oleja?treba urobit dieru do vane?ma to ktosi?dakujem,čaka ma to...budiky su umiestnene,len nie zapojené...alfik píše:A neni lepsie napojit tu hadicku na budik co najblizsie k turbu aby sa predislo nejakym stratam?Trebars na hadicu hned za turbo,alebo na tu co ide k ovladaniu podtlakoveho ventilu.
dej čidlo místo výpuštáku zavít M14x1.5 a nebo jsem viděl že to někdo napachál do toho jak je olejovej filtr
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Golf II TDi
to cidlo je tak 8 mm hrube,treba do vypustaku spravit dieru a zavit?Rybízek píše:cupra píše:ja mam plan aj karlom,zapojit to tak ako to ma punto 1,4 turbo benzin original hned v za turbom,ešte v jeho casti treba spravit vystup na hadičku,buduci tyžden by sme mali ist na to...inač vie dakdo poradit ako kde umiestnit čidlo teploty oleja?treba urobit dieru do vane?ma to ktosi?dakujem,čaka ma to...budiky su umiestnene,len nie zapojené...alfik píše:A neni lepsie napojit tu hadicku na budik co najblizsie k turbu aby sa predislo nejakym stratam?Trebars na hadicu hned za turbo,alebo na tu co ide k ovladaniu podtlakoveho ventilu.
dej čidlo místo výpuštáku zavít M14x1.5 a nebo jsem viděl že to někdo napachál do toho jak je olejovej filtr
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Ale niekto cip nema a aj tak sa mu to chveje...Stingray píše:neskutocne kazdy tu riesi dosledok ale nikto nie pricinu.......len aby sa Vam tie "kolotoc" budiky nechveli.......zvlast hlavnu pricinou je zle urobeny čip z prehnane dimenzovanymi mapami na turbo tlak a geometriu lopatiek.......
skuste si to otestovat napr. na 5-6° ke od podlahy vtedy Vam ide turbo pekne nalavo mimo mapy efektivity do nestabilnej oblasti........
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Passat Variant 1.8T APU
Myslim,ze nemusis robit dieru do vane.Staci ked vysrubujes cidlo tlaku oleja,spravis si tam T rozbocku.Do jedneho zavitu nasrobujes cidlo tlaku a do druheho cidlo teploty.cupra píše:ja mam plan aj karlom,zapojit to tak ako to ma punto 1,4 turbo benzin original hned v za turbom,ešte v jeho casti treba spravit vystup na hadičku,buduci tyžden by sme mali ist na to...inač vie dakdo poradit ako kde umiestnit čidlo teploty oleja?treba urobit dieru do vane?ma to ktosi?dakujem,čaka ma to...budiky su umiestnene,len nie zapojené...alfik píše:A neni lepsie napojit tu hadicku na budik co najblizsie k turbu aby sa predislo nejakym stratam?Trebars na hadicu hned za turbo,alebo na tu co ide k ovladaniu podtlakoveho ventilu.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Passat Variant 1.8T APU
Len aby to cidlo niekde neurazil....Rybízek píše:cupra píše:ja mam plan aj karlom,zapojit to tak ako to ma punto 1,4 turbo benzin original hned v za turbom,ešte v jeho casti treba spravit vystup na hadičku,buduci tyžden by sme mali ist na to...inač vie dakdo poradit ako kde umiestnit čidlo teploty oleja?treba urobit dieru do vane?ma to ktosi?dakujem,čaka ma to...budiky su umiestnene,len nie zapojené...alfik píše:A neni lepsie napojit tu hadicku na budik co najblizsie k turbu aby sa predislo nejakym stratam?Trebars na hadicu hned za turbo,alebo na tu co ide k ovladaniu podtlakoveho ventilu.
dej čidlo místo výpuštáku zavít M14x1.5 a nebo jsem viděl že to někdo napachál do toho jak je olejovej filtr

Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Passat Variant 1.8T APU
- Stingray
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 492
- Registrován: 21 dub 2006, 13:35
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
alfik píše:Ale niekto cip nema a aj tak sa mu to chveje...Stingray píše:neskutocne kazdy tu riesi dosledok ale nikto nie pricinu.......len aby sa Vam tie "kolotoc" budiky nechveli.......zvlast hlavnu pricinou je zle urobeny čip z prehnane dimenzovanymi mapami na turbo tlak a geometriu lopatiek.......
skuste si to otestovat napr. na 5-6° ke od podlahy vtedy Vam ide turbo pekne nalavo mimo mapy efektivity do nestabilnej oblasti........
jasne ved kazde turbo ma stagnacnu oblast len ked ho mas nacipovane tak sa to zdorazni a naviac vacsie turbo na motore tym padom aj vacsie stagnacne zatazenie
...to be or not to be... - faster
tak to funguje,vložil jsem benzínový filtr mezi budík a sání a je to dobrý,
ručička se nechvěje a nejsou rezonace
to:Stingray....čip nemám,kolotoč budík kupuju,protože na jinej nemám,
a pokud jseš takovej king,tak jsi mohl rovnou napsat řešení a ne zase pár keců,jak ostatní shodit
čau
ručička se nechvěje a nejsou rezonace
to:Stingray....čip nemám,kolotoč budík kupuju,protože na jinej nemám,
a pokud jseš takovej king,tak jsi mohl rovnou napsat řešení a ne zase pár keců,jak ostatní shodit
čau
Bora TDi PD 85kw 6-st.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Stingray píše:alfik píše:Ale niekto cip nema a aj tak sa mu to chveje...Stingray píše:neskutocne kazdy tu riesi dosledok ale nikto nie pricinu.......len aby sa Vam tie "kolotoc" budiky nechveli.......zvlast hlavnu pricinou je zle urobeny čip z prehnane dimenzovanymi mapami na turbo tlak a geometriu lopatiek.......
skuste si to otestovat napr. na 5-6° ke od podlahy vtedy Vam ide turbo pekne nalavo mimo mapy efektivity do nestabilnej oblasti........
jasne ved kazde turbo ma stagnacnu oblast len ked ho mas nacipovane tak sa to zdorazni a naviac vacsie turbo na motore tym padom aj vacsie stagnacne zatazenie
co říkáš je blbost! např. GII 1.6TD (pominu elektroniku), na origo motoru (60-70k) ručička skáče ale na upraveném (90-110k) to nedělá nic.

DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
- rici.houba
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 937
- Registrován: 01 črc 2007, 19:06
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
...tak super!!! až udělam budík,a bude se mi ručička chvět,tak tam taky prdnu palivák!!! Díky za tip!!!tomjety píše:tak to funguje,vložil jsem benzínový filtr mezi budík a sání a je to dobrý,
ručička se nechvěje a nejsou rezonace
to:Stingray....čip nemám,kolotoč budík kupuju,protože na jinej nemám,
a pokud jseš takovej king,tak jsi mohl rovnou napsat řešení a ne zase pár keců,jak ostatní shodit
čau
- rici.houba
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 937
- Registrován: 01 črc 2007, 19:06
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele: