Seat toledo FMIC

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Kornout píše:
Dukes píše:
Kornout píše:No nevim, rezat kvuli tomu pricku? Jednou jsem to taky riznul a neni to stastne reseni, to bych tu zpatecku vedl radsi jako u ARL.
No jestli ti je příjemnější kuchat nárazník a zabít 2dny vařením a pasovánim trubek v garáži na No name IC, než za odpoledne namontovat učinný, precizně vyrobený IC kit včetně příruby na sací parohy se zaslepeným EGR, tak prosim. ;)
Covece, prijemnejsi to neni, ale kdyz si to spocitam, tak se mi vyplati se tomu jeden, nebo 2 dny venovat a za ten rozdil, co mi zbyde mam peknej podvozek. Jestli ty vydelavas 10t cistyho dene, tak pak to chapu, ja ne.

To Venca: covece, ono se to casem pak zacalo cele vyklat a klepaly se svetla za jizdy, tak proto, foto nemam.

Jinak me tu ale klidne kamenujte, za svim nazorem si stojim.
Když spočítáš cenu za samostatný cooler, hliníkový trubky a kvalitní hadice Silicon Hoses, spočítaš i další materiál a úpravy, k tomu čas , jak dlouho s tim budeš laborovat, máme zjištěno, že to vyjde na víc, než cena připraveného kitu. ;)
Obrázek
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Ja to do 10tkc udelam uplne v pohode, ale to tu rozvadet nechci, ani nechci hanit ten set, jen se mi nelibi ten zasah do toho nosneho profilu predni steny, zrovna v miste vyprofilovani kvuli pevnosti. Nic vic jsem nenapsal.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Matthew
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 16 říj 2006, 15:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od Matthew »

Mooc peknej cooler a mooc krasny brzdy... ale cenovky 21tis a 45tis.... To mi reknete panove kde na to berete...To si snad doma ty prachy vyrabis ne!?:) Ze bych se stavil pro nejaky kapriky:)
Fabia RS Blue Race - seriovka:)
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od JasteR »

Vipouš píše:
Kornout píše:
Vipouš píše: Obrázek

356mm kotouc, ale jak pise Dukes, zatim nejsou na aute :)
To je mazec, co to stalo? Mensi kola jak r18 na to nedas, co?
Brzdy staly 45000,- a mas pravdu minimalni velikost kola je 18 palcu..
Tak to je teda silenost (noteeth) to abys v zimne nevyjizdel, na 18 je to na snehu sebevrazda :D

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Uživatelský avatar
Vipouš
blázen
Příspěvky: 416
Registrován: 27 čer 2007, 04:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Vipouš »

JasteR píše:
Vipouš píše:
Kornout píše: To je mazec, co to stalo? Mensi kola jak r18 na to nedas, co?
Brzdy staly 45000,- a mas pravdu minimalni velikost kola je 18 palcu..
Tak to je teda silenost (noteeth) to abys v zimne nevyjizdel, na 18 je to na snehu sebevrazda :D
Mam tri auta :D Toledo v zime opravdu nejezdi ;)
Fabia ATD - under construction - Obrázek
jirka cordoba GT TDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 617
Registrován: 16 úno 2006, 01:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Roky

Příspěvek od jirka cordoba GT TDi »

Vipouši, ty si fakt hovado.... :D kdy pa se přijedeš podívat do plzně?? máš Ačko za neděli!!!
Uživatelský avatar
Vipouš
blázen
Příspěvky: 416
Registrován: 27 čer 2007, 04:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Vipouš »

jirka cordoba GT TDi píše:Vipouši, ty si fakt hovado.... :D kdy pa se přijedeš podívat do plzně?? máš Ačko za neděli!!!
Ty ses taky vsude :D Jirko jak to bude vsecko hotove tak prijedu na kafe :D
Fabia ATD - under construction - Obrázek
sen
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 10 úno 2008, 18:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od sen »

Moc pěkná práce. Pasuje to i do oktávky? Asi ano když je to katalogu jen je tam vyfocen vw golf
škoda octavia combi 1.9tdi 110ps zatim série - plán 200ps :)
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

Dukes píše:
Kornout píše:
Dukes píše: No jestli ti je příjemnější kuchat nárazník a zabít 2dny vařením a pasovánim trubek v garáži na No name IC, než za odpoledne namontovat učinný, precizně vyrobený IC kit včetně příruby na sací parohy se zaslepeným EGR, tak prosim. ;)
Covece, prijemnejsi to neni, ale kdyz si to spocitam, tak se mi vyplati se tomu jeden, nebo 2 dny venovat a za ten rozdil, co mi zbyde mam peknej podvozek. Jestli ty vydelavas 10t cistyho dene, tak pak to chapu, ja ne.

To Venca: covece, ono se to casem pak zacalo cele vyklat a klepaly se svetla za jizdy, tak proto, foto nemam.

Jinak me tu ale klidne kamenujte, za svim nazorem si stojim.
Když spočítáš cenu za samostatný cooler, hliníkový trubky a kvalitní hadice Silicon Hoses, spočítaš i další materiál a úpravy, k tomu čas , jak dlouho s tim budeš laborovat, máme zjištěno, že to vyjde na víc, než cena připraveného kitu. ;)
řekl bych to asi takto pro člověka(z ulice) kterej chce zvýšit výkon a chce vetší IC a nema přistup k věcem je to idealní volba.Pokud k tomu má někdo přistup(material za hubičku a spoustu kamarádu kdy tamhle ten má svářečku a tamhleten mi kradne trubky atd.) a je znalej věci tak je pro něj jednodušší volba si to dělat sám i když se s tím budu třeba zabívat týden viz muj prípad vím kde ty věci schánet vím komu v čr zavolat aby mi takovej IC vyrobil nebo jaký koliv na zakázku a cena bude mala protože je tu muj kamarád a tom tom cele je.

BTW: na tomhle Kitu se mi líbí to koleno to jedna z věci ktere se huř resp vubec se nedají sehnat na druhou stranu to jedno koleno i objetuju jedním Samcem co se týka konkrétně tohodle IC je v mém případě nepožitelný pač muj origo nárazník nedisponuje otvorama v tak širokém rozsahu jaký by bylo potřeba pro tento IC
když už tu lítaj ty ceny tak mě osobně vyšla přestavba z tý plastový na hliníkovou viz temá umbau set ARL na 5300 kč je to defacto cena za Samco hadice sváření a 1M al trubky kdy jsem ale spotřeboval pouze 10 cm na prodloužení te spodní od turba pravda ještě nemám motex pásky
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Jé tuhle plečku už jsem někde viděl :-D :-D :-D Jen doufám že zvládne cestu z Prahy do Blanska a zpět bez nutné návštěvy sevisu :-D :-D :-D

Vipouši jsem myslel že máš 4 auta :-D
Uživatelský avatar
Vipouš
blázen
Příspěvky: 416
Registrován: 27 čer 2007, 04:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Vipouš »

favo píše:Jé tuhle plečku už jsem někde viděl :-D :-D :-D Jen doufám že zvládne cestu z Prahy do Blanska a zpět bez nutné návštěvy sevisu :-D :-D :-D

Vipouši jsem myslel že máš 4 auta :-D
jedno je na sracku vole :D
Fabia ATD - under construction - Obrázek
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Kornout píše:... nechci hanit ten set, jen se mi nelibi ten zasah do toho nosneho profilu predni steny, zrovna v miste vyprofilovani kvuli pevnosti.
... asi tak, ale jinak moc pěkné :)
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
KaCzaba
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 04 říj 2006, 12:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od KaCzaba »

Rybízek píše:reesha má na tyhle práce pravou ruku možná vím kdo to je ale nechci jmenovat.
ten to tentokrate asi nebyl,kdyz vidis ty fota...... :)
EX passat B2 mTDI

aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Vipouš píše:
favo píše:Jé tuhle plečku už jsem někde viděl :-D :-D :-D Jen doufám že zvládne cestu z Prahy do Blanska a zpět bez nutné návštěvy sevisu :-D :-D :-D

Vipouši jsem myslel že máš 4 auta :-D
jedno je na sracku vole :D
OK tak 3 a 1/2 :-D
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Slavkov píše:
Kornout píše:... nechci hanit ten set, jen se mi nelibi ten zasah do toho nosneho profilu predni steny, zrovna v miste vyprofilovani kvuli pevnosti.
... asi tak, ale jinak moc pěkné :)
Jak na to tak koukám nebyl by až takový problém to opět zpevnit aniž by to zavazelo stávajícimu potrubí
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“