JAK ŘEŠÍTE ELEKTRICKÝ PŘEDEHŘEV OLEJE.
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 66
- Registrován: 23 led 2006, 19:15
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Kontaktovat uživatele:
zatím jezdím na 100% olej mám sice dvounádržovy systém ale nestlihl jsem natahnout dvě hadice do kuftu.Radim205D píše:To Paty: za jak dlouho po studenem startu s tim ohrevem prepinas el. ventily na RO ?
poznatky LUCAS teče jak cedník kdybych neměl v nádrží pomocné čerpadlo tak jsem už dojezdíl . jinak pokud odstavím auto na dva a více dnu tak olej spadne až do nádrže a potom musím počkat než čerpadlo natlačí naftu z nádrže jinak ty malé loužičky pod vozem jsou silně nevkusné

FIAT MAREA WEEKEND 1.9 JTD
FIAT TIPO 1.7 D čerpadlo LUCAS
FIAT 850
AVIA 21N
FIAT TIPO 1.7 D čerpadlo LUCAS

FIAT 850
AVIA 21N
RADIME DÍKY ZA POMOC S FOTKAMA!!
JEN PRO OSTANÍ BYCH DODAL K POSLEDNÍM FOTKÁM ,ŽE SE JEDNÁ O NEUZAVŘENÝ VODNÍ OHŘÍVAČ OLEJE S NEREZOVÝM POTRUBÍM.OHŘÍVAČ MÁ DVA OKRUHY OLEJE KDY JEDEN NAHŘÍVÁ OLEJ PŘED FILTREM A DRUHÝ PŘÍMO PŘED ČERPADLEM.
S ELEKRICKÝM OHŘÍVAČEM MÁM OPRAVDU OLEJ ZAHŘÁTÝ ZA 30SEKUND NA 70-80 STUPŇŮ A START JE PAK V KLIDU. NEMÁM TAM JEŠTĚ TEPLOTNÍ VYPÍNAČ,ALE PRACUJE SE NA TOM.
NĚCO ZE ZAKULISÍ:PŘI TESTOVÁNÍ JSEM SI CHTĚL ZJISTIT KDY DOJDE K VZNÍCENÍ OLEJE V EL.OHŘÍVAČÍ PŘI STÁLÉM ZAHŘÍVANÍ ELEKRIKOU.(TŘEBA KDYŽ SELŽE TEPLOTNÍ VYPÍNAČ)
TĚLO HLINÍKOVÉHO EL.OHŘÍVAČE JSEM OBALIL DO TEXTILNÍ IZOLACE TLOŠŤKY 1CM Z AUTA.MOTOR BYL VYPNUTÝ ABY PROTÉKAJÍCÍ OLEJ NECHLADIL OHLŘÍVAČ.
A PO 90 MINUTACH. TEXT.IZOLACE BYLA SPÁLENA A ŠÍLENĚ KOUŘILA .
ŽELEZNÉ TURBKY SE NAŽHAVILI TAK ŽE SPALILI GUMOVÉ HADICE.OLEJ SÁLE BYL V POHODĚ.
ZÁVĚR JE ASI TAKOVÝ
ŘI CHODU MOTORU MŮŽE BÝT ELEKTRIKA ZAPNUTÁ STÁLE A NIC SE NESTANE.
JEZDIL JSEM ASI 4 HODINY V KUSE.VŠE OK!!
NO A CO VY !!!
JEN PRO OSTANÍ BYCH DODAL K POSLEDNÍM FOTKÁM ,ŽE SE JEDNÁ O NEUZAVŘENÝ VODNÍ OHŘÍVAČ OLEJE S NEREZOVÝM POTRUBÍM.OHŘÍVAČ MÁ DVA OKRUHY OLEJE KDY JEDEN NAHŘÍVÁ OLEJ PŘED FILTREM A DRUHÝ PŘÍMO PŘED ČERPADLEM.
S ELEKRICKÝM OHŘÍVAČEM MÁM OPRAVDU OLEJ ZAHŘÁTÝ ZA 30SEKUND NA 70-80 STUPŇŮ A START JE PAK V KLIDU. NEMÁM TAM JEŠTĚ TEPLOTNÍ VYPÍNAČ,ALE PRACUJE SE NA TOM.
NĚCO ZE ZAKULISÍ:PŘI TESTOVÁNÍ JSEM SI CHTĚL ZJISTIT KDY DOJDE K VZNÍCENÍ OLEJE V EL.OHŘÍVAČÍ PŘI STÁLÉM ZAHŘÍVANÍ ELEKRIKOU.(TŘEBA KDYŽ SELŽE TEPLOTNÍ VYPÍNAČ)
TĚLO HLINÍKOVÉHO EL.OHŘÍVAČE JSEM OBALIL DO TEXTILNÍ IZOLACE TLOŠŤKY 1CM Z AUTA.MOTOR BYL VYPNUTÝ ABY PROTÉKAJÍCÍ OLEJ NECHLADIL OHLŘÍVAČ.
A PO 90 MINUTACH. TEXT.IZOLACE BYLA SPÁLENA A ŠÍLENĚ KOUŘILA .
ŽELEZNÉ TURBKY SE NAŽHAVILI TAK ŽE SPALILI GUMOVÉ HADICE.OLEJ SÁLE BYL V POHODĚ.
ZÁVĚR JE ASI TAKOVÝ

JEZDIL JSEM ASI 4 HODINY V KUSE.VŠE OK!!
NO A CO VY !!!
ROVER 220 tdi 77kW r.v.1999 HONDA MOTOR
JEZDÍM NA POUŽITY FRIT OLEJ.
JEZDÍM NA POUŽITY FRIT OLEJ.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 66
- Registrován: 23 led 2006, 19:15
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Kontaktovat uživatele:
pokud bych nechal běžet zhavičku pořád tak bych ten olej asi přepalil protože cca po 30 vteřinách to vypina tzn. že teplota oleje je 75 °C ale to nejlepší nakonec teplota se stalé zvětčuje protože žhavička předavá teplo okolí cca do 1 minuty neudržím ruku ani na holendru, kterym mám přípravek připevněny k čerpadlu .jbclaudio píše:RADIME DÍKY ZA POMOC S FOTKAMA!!
JEN PRO OSTANÍ BYCH DODAL K POSLEDNÍM FOTKÁM ,ŽE SE JEDNÁ O NEUZAVŘENÝ VODNÍ OHŘÍVAČ OLEJE S NEREZOVÝM POTRUBÍM.OHŘÍVAČ MÁ DVA OKRUHY OLEJE KDY JEDEN NAHŘÍVÁ OLEJ PŘED FILTREM A DRUHÝ PŘÍMO PŘED ČERPADLEM.
S ELEKRICKÝM OHŘÍVAČEM MÁM OPRAVDU OLEJ ZAHŘÁTÝ ZA 30SEKUND NA 70-80 STUPŇŮ A START JE PAK V KLIDU. NEMÁM TAM JEŠTĚ TEPLOTNÍ VYPÍNAČ,ALE PRACUJE SE NA TOM.
NĚCO ZE ZAKULISÍ:PŘI TESTOVÁNÍ JSEM SI CHTĚL ZJISTIT KDY DOJDE K VZNÍCENÍ OLEJE V EL.OHŘÍVAČÍ PŘI STÁLÉM ZAHŘÍVANÍ ELEKRIKOU.(TŘEBA KDYŽ SELŽE TEPLOTNÍ VYPÍNAČ)
TĚLO HLINÍKOVÉHO EL.OHŘÍVAČE JSEM OBALIL DO TEXTILNÍ IZOLACE TLOŠŤKY 1CM Z AUTA.MOTOR BYL VYPNUTÝ ABY PROTÉKAJÍCÍ OLEJ NECHLADIL OHLŘÍVAČ.
A PO 90 MINUTACH. TEXT.IZOLACE BYLA SPÁLENA A ŠÍLENĚ KOUŘILA .
ŽELEZNÉ TURBKY SE NAŽHAVILI TAK ŽE SPALILI GUMOVÉ HADICE.OLEJ SÁLE BYL V POHODĚ.
ZÁVĚR JE ASI TAKOVÝŘI CHODU MOTORU MŮŽE BÝT ELEKTRIKA ZAPNUTÁ STÁLE A NIC SE NESTANE.
JEZDIL JSEM ASI 4 HODINY V KUSE.VŠE OK!!
NO A CO VY !!!
jinak bych rád viděl ten tvůj přípravek v akci z fotek to vypada jako dost dobry vtip protože nikde nevidím spoj a nevím jak by to mohli vyrobit v jednom kuse leda že by to bylo odvrtané napříč???
žhavičku máš v kontaktu s palivem ????
FIAT MAREA WEEKEND 1.9 JTD
FIAT TIPO 1.7 D čerpadlo LUCAS
FIAT 850
AVIA 21N
FIAT TIPO 1.7 D čerpadlo LUCAS

FIAT 850
AVIA 21N
jee!! co porad resite s tim spojem, ja ten ohrivac na zivo taky nikdy nevidel a kdybych chtel tak jej klidne bez spoje vyrobim. Staci dve desky na freze precizne opracovat do roviny, vyfrezovat zrcadlove labyrint, pak k sobe prilozit, pod argonem spoj dookola zavarit a znova pekne svar po obvodu na freze srovnat. Nevim jak je ten ohrivac od jbclaudio byl vyroben, ale neni to zas az takova veda a je to jednodussi nez to sroubovat.
P.S. nereste tady prosim co je vtip a co neni a radeji prikladejte sve napady at je se z ceho motivovat.
P.S. nereste tady prosim co je vtip a co neni a radeji prikladejte sve napady at je se z ceho motivovat.

E91 N52B30 

ZDRAVÍM VŠECHNY OLEJÁŘE
JAK JSTE SI UŽ ASI VŠIMLI STÁLE SE BOHUŽEL POUČUJI Z PRAXE A SNAŽÍM SE VYLEPŠIT OHŘÍVAČE.JAK VODOU TAK I ELEKTRIKOU.
U DESKOVÉHO 1,5KW BYL OHŘEV NEDOSTATEČNÝ TAK JSEM HO PRODAL
PO VYROBENÍ VLASTNÍ A POROVNÁNÍ S NEREZOVYM HADEM A DVĚMI OKRUHY.VIZ
JEDNO Z TÉMAT.
DOUFÁM ,ŽE SE MI PODAŘÍ POPSAT VÝROBU EL. OHŘÍVAČE.
VRTÁNÍ DO HLINÍKU JSEM TAKÉ UDĚLAL JAKO PRVNÍ.ZDÁLO SE MI TO JAKO NEJEDNODUŽŠÍ ŘEŠENÍ,ALE UKÁZALO SE V PROVOZU NEEFEKTÍVNÍ.
TRVALO DOST DLOUHO PŘED STARTEM MOTORU NEŽ SE OLEJ ZAHŘÁL NA POŽADOVANOU TEPLOTU.BATERKA DOST TRPĚLA.
NAHŘÍVÁ SE MOC HLÍNÍKU A VE VYVRTANÝCH DÍRÁCH JE VELKÝ PRUTOK OLEJE A NESTAČÍ SE ZA TĚCH PÁR CENTIMETRŮ HADA ZAHŘÁT.HLINÍK BY MUSEL BÝT NAŽHAVEN"DO BĚLA" NEBO DELŠÍ HAD A O JEDNU SVÍČKU NAVÍC.
DÍRY PO VRTÁNÍ BYLY ZAVAŘENY.
DRUHÁ GENERACE
VYFRÉZOVALO SE CO NEJPŘESNĚJI A NEJVÍCE MATERIALU TAK ,ABY SE VYTVOŘILI DOSTATEČNĚ VELKÉ KOMORY NA OLEJ A STAČIL OLEJ OHŘÁT PŘI SNÍŽENÍ PRŮTOKU.ŽEBRA NA SVÍČKY JSEM SE SNAŽIL UDĚLAT CO NEJDELŠÍ.ŽHAVICÍ SVÍČKY NEPŘICHÁZÍ DO STYKU S OLEJEM.
LABYRINT JE DO ESIČKA.
VÍČKO NENÍ PŘIŠROUBOVANÉ ALE PŘIVAŘENO A ZAČIŠTĚNO.OBAVY ŽE SE MI ZAPEČE TĚSNĚNÍ (TŘEBA PO PORUŠE TEPELNÉHO VYPÍNAČE)A BUDE PROTÍKAT OLEJ NA MOTOR(PAK VZPLANE) NEBO NEBUDE NĚJAKOU JINOU PŘÍČINOU TĚSNIT JSEM SE PRO KLID DUŠE ROZHODL ZAVAŘIT.
EL. JE ZAPOJENA NA ZAPALOVÁNÍ ABY BYL OHŘEV ZAPNUTÝ NEUSTÁLE.JAKMILE TEPLOTA VODY OHŘEJE OLEJ NA PROVOZNÍ TEPLOTU VYPNE ELEKTRIKU DO Ž.SVÍČEK.PŘI STARTU DŘIV NEŽ DAM KLIČE DO ZAPALOVÁNÍ SEPNU VRATNÝM VYPÍNAČEM EL. OKRUH A ŽHAVÍM CCA 20SEKUND TAK ABY PŘI SAMOTNÉM STARTU ŠEL OLEJ ROZPÁLENÝ DO ČERPADLA.POTOM SE SPÍNA A VYPÍNÁ AUTOMAT.
VŠE JE ODPOJENO VYTAŽENÍM KLÍČŮ ZE ZAPALOVÁNÍ AUTA.
DĚLÁM PRO ZNÁMÉ 5KS EL. OHŘÍVAČŮ TAK VÁM POŠLU FOTKY OTEVŘENÉHO PŘED SAMOTNÝM ZAVAŘENÍM VÍČKA.
BUDELI MÍT NĚKDO ZÁJEM MOHU VYROBIT I PRO NĚJ.
pište na jbclaudio@centrum.cz


JAK JSTE SI UŽ ASI VŠIMLI STÁLE SE BOHUŽEL POUČUJI Z PRAXE A SNAŽÍM SE VYLEPŠIT OHŘÍVAČE.JAK VODOU TAK I ELEKTRIKOU.
U DESKOVÉHO 1,5KW BYL OHŘEV NEDOSTATEČNÝ TAK JSEM HO PRODAL
PO VYROBENÍ VLASTNÍ A POROVNÁNÍ S NEREZOVYM HADEM A DVĚMI OKRUHY.VIZ
JEDNO Z TÉMAT.
DOUFÁM ,ŽE SE MI PODAŘÍ POPSAT VÝROBU EL. OHŘÍVAČE.
VRTÁNÍ DO HLINÍKU JSEM TAKÉ UDĚLAL JAKO PRVNÍ.ZDÁLO SE MI TO JAKO NEJEDNODUŽŠÍ ŘEŠENÍ,ALE UKÁZALO SE V PROVOZU NEEFEKTÍVNÍ.
TRVALO DOST DLOUHO PŘED STARTEM MOTORU NEŽ SE OLEJ ZAHŘÁL NA POŽADOVANOU TEPLOTU.BATERKA DOST TRPĚLA.

NAHŘÍVÁ SE MOC HLÍNÍKU A VE VYVRTANÝCH DÍRÁCH JE VELKÝ PRUTOK OLEJE A NESTAČÍ SE ZA TĚCH PÁR CENTIMETRŮ HADA ZAHŘÁT.HLINÍK BY MUSEL BÝT NAŽHAVEN"DO BĚLA" NEBO DELŠÍ HAD A O JEDNU SVÍČKU NAVÍC.

DÍRY PO VRTÁNÍ BYLY ZAVAŘENY.
DRUHÁ GENERACE


VYFRÉZOVALO SE CO NEJPŘESNĚJI A NEJVÍCE MATERIALU TAK ,ABY SE VYTVOŘILI DOSTATEČNĚ VELKÉ KOMORY NA OLEJ A STAČIL OLEJ OHŘÁT PŘI SNÍŽENÍ PRŮTOKU.ŽEBRA NA SVÍČKY JSEM SE SNAŽIL UDĚLAT CO NEJDELŠÍ.ŽHAVICÍ SVÍČKY NEPŘICHÁZÍ DO STYKU S OLEJEM.
LABYRINT JE DO ESIČKA.
VÍČKO NENÍ PŘIŠROUBOVANÉ ALE PŘIVAŘENO A ZAČIŠTĚNO.OBAVY ŽE SE MI ZAPEČE TĚSNĚNÍ (TŘEBA PO PORUŠE TEPELNÉHO VYPÍNAČE)A BUDE PROTÍKAT OLEJ NA MOTOR(PAK VZPLANE) NEBO NEBUDE NĚJAKOU JINOU PŘÍČINOU TĚSNIT JSEM SE PRO KLID DUŠE ROZHODL ZAVAŘIT.
EL. JE ZAPOJENA NA ZAPALOVÁNÍ ABY BYL OHŘEV ZAPNUTÝ NEUSTÁLE.JAKMILE TEPLOTA VODY OHŘEJE OLEJ NA PROVOZNÍ TEPLOTU VYPNE ELEKTRIKU DO Ž.SVÍČEK.PŘI STARTU DŘIV NEŽ DAM KLIČE DO ZAPALOVÁNÍ SEPNU VRATNÝM VYPÍNAČEM EL. OKRUH A ŽHAVÍM CCA 20SEKUND TAK ABY PŘI SAMOTNÉM STARTU ŠEL OLEJ ROZPÁLENÝ DO ČERPADLA.POTOM SE SPÍNA A VYPÍNÁ AUTOMAT.
VŠE JE ODPOJENO VYTAŽENÍM KLÍČŮ ZE ZAPALOVÁNÍ AUTA.
DĚLÁM PRO ZNÁMÉ 5KS EL. OHŘÍVAČŮ TAK VÁM POŠLU FOTKY OTEVŘENÉHO PŘED SAMOTNÝM ZAVAŘENÍM VÍČKA.
BUDELI MÍT NĚKDO ZÁJEM MOHU VYROBIT I PRO NĚJ.
pište na jbclaudio@centrum.cz
ROVER 220 tdi 77kW r.v.1999 HONDA MOTOR
JEZDÍM NA POUŽITY FRIT OLEJ.
JEZDÍM NA POUŽITY FRIT OLEJ.