RACE 520

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

dyk píše:To Huml:Mam GIV 19tdi 81kw a schorel mi PC dal jsem PC z 19tdi gti s udajne chipem(narust o 15%) a problem je v tom ze mi to pri rozjezdu teda v nizkych otackach za kouri a ve vysokych ne.Pritom auto nahorejede docela pekne.Cim to je ze mi dole zakouri?Diky za radu
protože je dole přidaný dost nafty
dyk
Přispěvovatel
Příspěvky: 432
Registrován: 10 led 2008, 22:59
Odpovědi: 0
Bydliště: teplice

Příspěvek od dyk »

JEDE TO PEKNE I NAHORE A NEHULI.KOUPIL JSEM DNES 2 NOVA TURBA VNT20 AUDI A6 180PS A JEDNO UZ MAM PRIPRAVENE NA STOLE GT22V T4 150PS.KTERE S TECHTO TURBIN JE LEPSI PRO NARUST VYKONU NA 200PS.JEN CHCI JESTE DODAT ZE AUTO NECHCI NA SPRINTY.DIKY
GOLF IV 19TDI 81KW 6KVALT
pter
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 18 pro 2007, 22:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od pter »

Huml píše:kuchlý jsem ho neměl, ale jestli má stejnou hlavu jako TDI, tak vyšší tlak nedá, navíc to není o tlaku, ale o množství ;)
to máš recht,ale takhle jsem to čet,bylo tam psáno rozdíl mezi TDI a SDI,menší prohluben ve dné pístu,vačka s odlišným časováním větší překrytí to je výf. a sac. ventil je déle otevř.,čerp. s vyš. vstřík. tlakem,tak jsem nelenil a hned zkoušel a věř mi nebo ne rozdíl je znát,ještě chci zkusit to SDI sání ta komora a zatočení kanálů pro výření směsi mi nedá spát 8)
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

pter píše:
Huml píše:kuchlý jsem ho neměl, ale jestli má stejnou hlavu jako TDI, tak vyšší tlak nedá, navíc to není o tlaku, ale o množství ;)
to máš recht,ale takhle jsem to čet,bylo tam psáno rozdíl mezi TDI a SDI,menší prohluben ve dné pístu,vačka s odlišným časováním větší překrytí to je výf. a sac. ventil je déle otevř.,čerp. s vyš. vstřík. tlakem,tak jsem nelenil a hned zkoušel a věř mi nebo ne rozdíl je znát,ještě chci zkusit to SDI sání ta komora a zatočení kanálů pro výření směsi mi nedá spát 8)
Vyší vstřikovací tlak by musely dělat vstřiky, že by byly jinak nastavený, ale co vím, tak SDI a TDI66kW je maj stejný, takže vstřikovcím tlakem to být menůže, čerpadlo s tím nemá nic společného, to ten vstřikovací tlak krásně přesáhne, jedinej problém je u velkejch vstřiků, jako jsou Race a 764, tam pak dochází velkým průtokem k úbytku tlaku, vlivem nedostatečného množství paliva, proto se dávaj větší hlavy.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Dartanion
Přispěvovatel
Příspěvky: 231
Registrován: 19 říj 2007, 10:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Zinnwald

Příspěvek od Dartanion »

dyk píše:JEDE TO PEKNE I NAHORE A NEHULI.KOUPIL JSEM DNES 2 NOVA TURBA VNT20 AUDI A6 180PS A JEDNO UZ MAM PRIPRAVENE NA STOLE GT22V T4 150PS.KTERE S TECHTO TURBIN JE LEPSI PRO NARUST VYKONU NA 200PS.JEN CHCI JESTE DODAT ZE AUTO NECHCI NA SPRINTY.DIKY
Zajímalo by mě proč se tu za někoho vydáváš, není ti to trapný?!
AYGO D4D 55PS + AIXAM 12PS + IBIZA MTDi 1++PS
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Dartanion píše:
dyk píše:JEDE TO PEKNE I NAHORE A NEHULI.KOUPIL JSEM DNES 2 NOVA TURBA VNT20 AUDI A6 180PS A JEDNO UZ MAM PRIPRAVENE NA STOLE GT22V T4 150PS.KTERE S TECHTO TURBIN JE LEPSI PRO NARUST VYKONU NA 200PS.JEN CHCI JESTE DODAT ZE AUTO NECHCI NA SPRINTY.DIKY
Zajímalo by mě proč se tu za někoho vydáváš, není ti to trapný?!
Dyk není Dyk?????? :o
dyk
Přispěvovatel
Příspěvky: 432
Registrován: 10 led 2008, 22:59
Odpovědi: 0
Bydliště: teplice

Příspěvek od dyk »

DARTANION: JSOU NOVA TURBA NE TY STARE CO MA OD TEBE DOLI!NOVA ZABLOMBOVANA NE STARA A VYMYTA.
GOLF IV 19TDI 81KW 6KVALT
dyk
Přispěvovatel
Příspěvky: 432
Registrován: 10 led 2008, 22:59
Odpovědi: 0
Bydliště: teplice

Příspěvek od dyk »

Bugs.Bunny:Dyk je Dyk-neboj :D To jen nekdo neumi cist.
GOLF IV 19TDI 81KW 6KVALT
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

dyk píše:Bugs.Bunny:Dyk je Dyk-neboj :D To jen nekdo neumi cist.
Užjsem se bál. (noteeth) (noteeth)
dudu
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 04 dub 2008, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ZL

sdi versus tdi

Příspěvek od dudu »

pter píše:
Huml píše:kuchlý jsem ho neměl, ale jestli má stejnou hlavu jako TDI, tak vyšší tlak nedá, navíc to není o tlaku, ale o množství ;)
to máš recht,ale takhle jsem to čet,bylo tam psáno rozdíl mezi TDI a SDI,menší prohluben ve dné pístu,vačka s odlišným časováním větší překrytí to je výf. a sac. ventil je déle otevř.,čerp. s vyš. vstřík. tlakem,tak jsem nelenil a hned zkoušel a věř mi nebo ne rozdíl je znát,ještě chci zkusit to SDI sání ta komora a zatočení kanálů pro výření směsi mi nedá spát 8)
jak to dopadlo napiš ????
to saní je bomba
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“