protože je dole přidaný dost naftydyk píše:To Huml:Mam GIV 19tdi 81kw a schorel mi PC dal jsem PC z 19tdi gti s udajne chipem(narust o 15%) a problem je v tom ze mi to pri rozjezdu teda v nizkych otackach za kouri a ve vysokych ne.Pritom auto nahorejede docela pekne.Cim to je ze mi dole zakouri?Diky za radu
RACE 520
Moderátoři: šulda, Moderátoři
to máš recht,ale takhle jsem to čet,bylo tam psáno rozdíl mezi TDI a SDI,menší prohluben ve dné pístu,vačka s odlišným časováním větší překrytí to je výf. a sac. ventil je déle otevř.,čerp. s vyš. vstřík. tlakem,tak jsem nelenil a hned zkoušel a věř mi nebo ne rozdíl je znát,ještě chci zkusit to SDI sání ta komora a zatočení kanálů pro výření směsi mi nedá spátHuml píše:kuchlý jsem ho neměl, ale jestli má stejnou hlavu jako TDI, tak vyšší tlak nedá, navíc to není o tlaku, ale o množství
Vyší vstřikovací tlak by musely dělat vstřiky, že by byly jinak nastavený, ale co vím, tak SDI a TDI66kW je maj stejný, takže vstřikovcím tlakem to být menůže, čerpadlo s tím nemá nic společného, to ten vstřikovací tlak krásně přesáhne, jedinej problém je u velkejch vstřiků, jako jsou Race a 764, tam pak dochází velkým průtokem k úbytku tlaku, vlivem nedostatečného množství paliva, proto se dávaj větší hlavy.pter píše:to máš recht,ale takhle jsem to čet,bylo tam psáno rozdíl mezi TDI a SDI,menší prohluben ve dné pístu,vačka s odlišným časováním větší překrytí to je výf. a sac. ventil je déle otevř.,čerp. s vyš. vstřík. tlakem,tak jsem nelenil a hned zkoušel a věř mi nebo ne rozdíl je znát,ještě chci zkusit to SDI sání ta komora a zatočení kanálů pro výření směsi mi nedá spátHuml píše:kuchlý jsem ho neměl, ale jestli má stejnou hlavu jako TDI, tak vyšší tlak nedá, navíc to není o tlaku, ale o množství
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
Zajímalo by mě proč se tu za někoho vydáváš, není ti to trapný?!dyk píše:JEDE TO PEKNE I NAHORE A NEHULI.KOUPIL JSEM DNES 2 NOVA TURBA VNT20 AUDI A6 180PS A JEDNO UZ MAM PRIPRAVENE NA STOLE GT22V T4 150PS.KTERE S TECHTO TURBIN JE LEPSI PRO NARUST VYKONU NA 200PS.JEN CHCI JESTE DODAT ZE AUTO NECHCI NA SPRINTY.DIKY
AYGO D4D 55PS + AIXAM 12PS + IBIZA MTDi 1++PS
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
Dyk není Dyk??????Dartanion píše:Zajímalo by mě proč se tu za někoho vydáváš, není ti to trapný?!dyk píše:JEDE TO PEKNE I NAHORE A NEHULI.KOUPIL JSEM DNES 2 NOVA TURBA VNT20 AUDI A6 180PS A JEDNO UZ MAM PRIPRAVENE NA STOLE GT22V T4 150PS.KTERE S TECHTO TURBIN JE LEPSI PRO NARUST VYKONU NA 200PS.JEN CHCI JESTE DODAT ZE AUTO NECHCI NA SPRINTY.DIKY
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
sdi versus tdi
jak to dopadlo napiš ????pter píše:to máš recht,ale takhle jsem to čet,bylo tam psáno rozdíl mezi TDI a SDI,menší prohluben ve dné pístu,vačka s odlišným časováním větší překrytí to je výf. a sac. ventil je déle otevř.,čerp. s vyš. vstřík. tlakem,tak jsem nelenil a hned zkoušel a věř mi nebo ne rozdíl je znát,ještě chci zkusit to SDI sání ta komora a zatočení kanálů pro výření směsi mi nedá spátHuml píše:kuchlý jsem ho neměl, ale jestli má stejnou hlavu jako TDI, tak vyšší tlak nedá, navíc to není o tlaku, ale o množství
to saní je bomba