MIMOŇ BUDE!

akce a srazy dieselpoweráků

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Bóďa píše:Já bych byl spíš pro spešl soupeře. :D
Třeba byl v tom G2 V10TDI (noteeth), protože nechtěl otevřít kapotu...
A motor měl správně na požádání soupeře ( kteréhokoliv ) ukázat.
Nikoliv, 2,5R5 TDI PD nitro ... njn, to se to ladi z beztak kradenych dilu :x
Jinak nevim, zda by to melo byt za pozadani soupere. Podle me by to melo byt na pozadani poradatele (aby overil, ze do dane kategorie patri). Jako pokud bych mel v budoucnu nekomu ukazovat svuj motorovy prostor, tak to to radeji zadekluju - nemam rad cumily a kopirovace. A pokud by tim cumilem mel byt Cajicek, tak to radeji odstoupim.

A co se tyce nejlepsich casu, tak to je spravne sileny (noteeth) Netrvalo to ani 5 let a benzinovi remcaci byli donuceni zavrit hubu.
Naposledy upravil(a) Forest dne 26 srp 2008, 11:34, celkem upraveno 4 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Na sprinty jsme seděli na tý tribuně nahoře takže bylo pěkně vidět :)


Řekl bych že Čajíčkovi to fest hulilo a výsledek nic moc, ale asi nějaká porucha, ráno tam u stanu turbodevils měl Fabii na heveru a vyndanej kardan.

Jinak sraz se povedl, škoda toho deště v pátek večer pro ty co tam nocovali, jsme byl úplně durch (noteeth)
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1640
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

Jak jel Marat 3 jízdu s tím rallyovým speciálem,tak zajel 10.56.....
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

Tomas.cz píše:Na sprinty jsme seděli na tý tribuně nahoře takže bylo pěkně vidět :)


Řekl bych že Čajíčkovi to fest hulilo a výsledek nic moc, ale asi nějaká porucha, ráno tam u stanu turbodevils měl Fabii na heveru a vyndanej kardan.

Jinak sraz se povedl, škoda toho deště v pátek večer pro ty co tam nocovali, jsme byl úplně durch (noteeth)
to jo no, taky jsem se divil, hulilo to jak krava a "moc to nejelo"
ci je ten G2 V5 Nitro ? to neni nikdo odsud ne ?
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Řekl bych že to byly Poláci. Ale jistej si nejsem...
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

ano bol to polsky tym pod vedenim Alligatora motor je 5valec 2.5 Pedečko sekvencny plniaci system z 2 turbami male a velke bez VNT teda zatial.....momentalne je bez paliva takze sa riesa trysky a dalsie doladenie riadenia turboduchadiel spojka, zotrvak je od BHčka.....predpoklad ze to zajde niekde okolo strednych 10sek.
...to be or not to be... - faster
Uživatelský avatar
Blah
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 31 led 2006, 14:52
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Blah »

by marat
"Sraz byl fajn, lupo udělalo kus práce dopředu, kluci se dušovali,že umí zajet pod jedenáct,i když se jim to ještě nepovedlo na srazu s ofic. časomírou. Bohužel po exibici se mnou mají asi motor v "dusíkovém komatu" ale nepochybuji o rychlé opravě. Já jsem jel s novou převodovkou a při první a druhé ostré jízdě mi nešla zařadit dvojka, což bylo vidět i na zpomalení. I třetí jízda proti Pepovi s porschetem a autokrosové bugy měla ještě rezervu,ale dvojka padla a 10.56s je na světě . Cestou z5 mě rozsmáli lidi u tratě a pak novej českej rekord je taky důvod k úsměvu Jinak po přidání gum dozadu na dráhu(což chápu) bylo už místa na dobrždění málo,musíte si uvědomit,že půlsekundová reakční doba za cílem znamená přes 60m a připadá mi,že jsem si ojel slicky víc bržděním než hrabáním na startu. Cestou zpět jsme zvažovali padák,myslím že 9s auto už by potřebovalo delší dobrždění,nevím jestli by šlo třeba přesunout drifty před VIP zónu, místo tam myslím ještě je. Jinak sraz super, organizátorům jednička, sprinty s tribunou a tabulí jsou u nás myslím tímto vyjímečné a kéž by to tak bylo všude."
http://www.youtube.com/watch?v=k43P3HQFez4
GIV 1.9TDi ALH 66kw>130PD turbo, trysky Powerplus764, chip by dieselpower.cz
sprint 1/4 mile 15,819 (Milovice VIII)
Vmax 200,2 kph/GPS
-2 body :(
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

BLAH kvalitní video :) nemáš lupostart
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Lusťa
blázen
Příspěvky: 1416
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

toby66kw píše:
Lusta mě zase tak moc neujel :D ,co mám pak říkat já to byl hroznej pohled,se mě dělalo zle jako ve vrtulníku (crazy)

No já byl za nima hoooodně daleko a potřeboval jsem skoro dalekohled,abych je viděl a ty jsi byl ještě víc,jak sekundu za mnou,takže ty by jsi potřeboval hvězdnej teleskop. :D
tobby66: Že jsme ale dostali na prdel co? jsem jenom viděl, jak se vzdalujou (LOL)
Uživatelský avatar
rici.houba
Přispěvovatel
Příspěvky: 937
Registrován: 01 črc 2007, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rici.houba »

flekyc píše:
Tomas.cz píše:Na sprinty jsme seděli na tý tribuně nahoře takže bylo pěkně vidět :)


Řekl bych že Čajíčkovi to fest hulilo a výsledek nic moc, ale asi nějaká porucha, ráno tam u stanu turbodevils měl Fabii na heveru a vyndanej kardan.

Jinak sraz se povedl, škoda toho deště v pátek večer pro ty co tam nocovali, jsme byl úplně durch (noteeth)
to jo no, taky jsem se divil, hulilo to jak krava a "moc to nejelo"
ci je ten G2 V5 Nitro ? to neni nikdo odsud ne ?
...Prej se škubla hardy spojka... :(
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

videl nekdo toho golfa pod haupnou ? to by mozna stalo za to bi-turbo by diesel G2 :-)

nechci se k tomu zase vracet a nekoho se dotknout, neni to nic osobniho, ale me prijde, ze Lupo jede sice jako krava, avsak si da dva sprinty a kdyz nelehne turbo, tak neco jineho. je prvni, vyhral, ale za jakou cenu, nevim no, mam na to proste jinej nazor, ale gratulace ...

spis by me zajimalo, proc zvolili soudruzi z polska V5 ? poucte me nekdo, at jsem zase o neco chytrejsi .... to je obsah 2.5 opravdu takova vyhra jo ? vzdyt ten motor je tank, tezkopadnej. je mi jasny, ze kdyz udela biturbo, vyladi to jak to ma bejt, coz samozrejme neni vubec zadna sranda, tak to pojede, ale zajimalo by me srovnani se 4valcem 1,9 a 2,5 V5 se stejnym potencialem ...
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Protože třeba němci jezdí závody s G4 2.5 rotačkou z transpiče T4 někde možná najdu fotky z Essenu bylo tam ostrý auto :P výkony si už nepamatuju ale byly vysoký
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

flekyc píše:videl nekdo toho golfa pod haupnou ? to by mozna stalo za to bi-turbo by diesel G2 :-)

nechci se k tomu zase vracet a nekoho se dotknout, neni to nic osobniho, ale me prijde, ze Lupo jede sice jako krava, avsak si da dva sprinty a kdyz nelehne turbo, tak neco jineho. je prvni, vyhral, ale za jakou cenu, nevim no, mam na to proste jinej nazor, ale gratulace ...

spis by me zajimalo, proc zvolili soudruzi z polska V5 ? poucte me nekdo, at jsem zase o neco chytrejsi .... to je obsah 2.5 opravdu takova vyhra jo ? vzdyt ten motor je tank, tezkopadnej. je mi jasny, ze kdyz udela biturbo, vyladi to jak to ma bejt, coz samozrejme neni vubec zadna sranda, tak to pojede, ale zajimalo by me srovnani se 4valcem 1,9 a 2,5 V5 se stejnym potencialem ...
Lepsie citaj a zistis ze to je nove celohlinikove pedecko z Tuarega spojene zo starou haldex 6° prevodovkou.......takze je to lahsie ako liatinove 1.9pdcko.....naviac mas k dispozicii jeden piest naviac co je dalsia vyhoda.......v mimoni lupo islo za piatok a sobotu minimalne 20startov takze poriadna zataz na motor.........
...to be or not to be... - faster
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

navíc bylo dobrý počasí na blbnutí poměrně chladno a vlhko obyčejně takhle v mimoni nejni ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

Stingray píše:
flekyc píše:videl nekdo toho golfa pod haupnou ? to by mozna stalo za to bi-turbo by diesel G2 :-)

nechci se k tomu zase vracet a nekoho se dotknout, neni to nic osobniho, ale me prijde, ze Lupo jede sice jako krava, avsak si da dva sprinty a kdyz nelehne turbo, tak neco jineho. je prvni, vyhral, ale za jakou cenu, nevim no, mam na to proste jinej nazor, ale gratulace ...

spis by me zajimalo, proc zvolili soudruzi z polska V5 ? poucte me nekdo, at jsem zase o neco chytrejsi .... to je obsah 2.5 opravdu takova vyhra jo ? vzdyt ten motor je tank, tezkopadnej. je mi jasny, ze kdyz udela biturbo, vyladi to jak to ma bejt, coz samozrejme neni vubec zadna sranda, tak to pojede, ale zajimalo by me srovnani se 4valcem 1,9 a 2,5 V5 se stejnym potencialem ...
Lepsie citaj a zistis ze to je nove celohlinikove pedecko z Tuarega spojene zo starou haldex 6° prevodovkou.......takze je to lahsie ako liatinove 1.9pdcko.....naviac mas k dispozicii jeden piest naviac co je dalsia vyhoda.......v mimoni lupo islo za piatok a sobotu minimalne 20startov takze poriadna zataz na motor.........
to ze to je z Turka jsem asi prehlidnul, to se stat muze ne. no pokud volil nove PD kvuli hmotnosti, to je dobrej napad, budiz, ale jeste si mi nerekl, proc ten paty pist je dalsi takova vyhoda oproti 4V. vzdycky tu rad polemizujes o spouste veci, tak ted mas prostor, rad si poctu :-)

btw : promin, tak vydrzelo 20 startu. to je prave ten rozdil, se kterym vetsina lidi do uprav jde. vykon vs. zivotnost
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Odpovědět

Zpět na „Akce/Srazy“