Stránka 4 z 6

Napsal: 25 srp 2008, 09:46
od Forest
Bóďa píše:Já bych byl spíš pro spešl soupeře. :D
Třeba byl v tom G2 V10TDI (noteeth), protože nechtěl otevřít kapotu...
A motor měl správně na požádání soupeře ( kteréhokoliv ) ukázat.
Nikoliv, 2,5R5 TDI PD nitro ... njn, to se to ladi z beztak kradenych dilu :x
Jinak nevim, zda by to melo byt za pozadani soupere. Podle me by to melo byt na pozadani poradatele (aby overil, ze do dane kategorie patri). Jako pokud bych mel v budoucnu nekomu ukazovat svuj motorovy prostor, tak to to radeji zadekluju - nemam rad cumily a kopirovace. A pokud by tim cumilem mel byt Cajicek, tak to radeji odstoupim.

A co se tyce nejlepsich casu, tak to je spravne sileny (noteeth) Netrvalo to ani 5 let a benzinovi remcaci byli donuceni zavrit hubu.

Napsal: 25 srp 2008, 09:49
od Tomas.cz
Na sprinty jsme seděli na tý tribuně nahoře takže bylo pěkně vidět :)


Řekl bych že Čajíčkovi to fest hulilo a výsledek nic moc, ale asi nějaká porucha, ráno tam u stanu turbodevils měl Fabii na heveru a vyndanej kardan.

Jinak sraz se povedl, škoda toho deště v pátek večer pro ty co tam nocovali, jsme byl úplně durch (noteeth)

Napsal: 25 srp 2008, 10:01
od Thopr
Jak jel Marat 3 jízdu s tím rallyovým speciálem,tak zajel 10.56.....

Napsal: 25 srp 2008, 10:30
od flekyc
Tomas.cz píše:Na sprinty jsme seděli na tý tribuně nahoře takže bylo pěkně vidět :)


Řekl bych že Čajíčkovi to fest hulilo a výsledek nic moc, ale asi nějaká porucha, ráno tam u stanu turbodevils měl Fabii na heveru a vyndanej kardan.

Jinak sraz se povedl, škoda toho deště v pátek večer pro ty co tam nocovali, jsme byl úplně durch (noteeth)
to jo no, taky jsem se divil, hulilo to jak krava a "moc to nejelo"
ci je ten G2 V5 Nitro ? to neni nikdo odsud ne ?

Napsal: 25 srp 2008, 10:37
od Tomas.cz
Řekl bych že to byly Poláci. Ale jistej si nejsem...

Napsal: 25 srp 2008, 12:18
od Stingray
ano bol to polsky tym pod vedenim Alligatora motor je 5valec 2.5 Pedečko sekvencny plniaci system z 2 turbami male a velke bez VNT teda zatial.....momentalne je bez paliva takze sa riesa trysky a dalsie doladenie riadenia turboduchadiel spojka, zotrvak je od BHčka.....predpoklad ze to zajde niekde okolo strednych 10sek.

Napsal: 25 srp 2008, 13:04
od Blah
by marat
"Sraz byl fajn, lupo udělalo kus práce dopředu, kluci se dušovali,že umí zajet pod jedenáct,i když se jim to ještě nepovedlo na srazu s ofic. časomírou. Bohužel po exibici se mnou mají asi motor v "dusíkovém komatu" ale nepochybuji o rychlé opravě. Já jsem jel s novou převodovkou a při první a druhé ostré jízdě mi nešla zařadit dvojka, což bylo vidět i na zpomalení. I třetí jízda proti Pepovi s porschetem a autokrosové bugy měla ještě rezervu,ale dvojka padla a 10.56s je na světě . Cestou z5 mě rozsmáli lidi u tratě a pak novej českej rekord je taky důvod k úsměvu Jinak po přidání gum dozadu na dráhu(což chápu) bylo už místa na dobrždění málo,musíte si uvědomit,že půlsekundová reakční doba za cílem znamená přes 60m a připadá mi,že jsem si ojel slicky víc bržděním než hrabáním na startu. Cestou zpět jsme zvažovali padák,myslím že 9s auto už by potřebovalo delší dobrždění,nevím jestli by šlo třeba přesunout drifty před VIP zónu, místo tam myslím ještě je. Jinak sraz super, organizátorům jednička, sprinty s tribunou a tabulí jsou u nás myslím tímto vyjímečné a kéž by to tak bylo všude."
http://www.youtube.com/watch?v=k43P3HQFez4

Napsal: 25 srp 2008, 16:42
od toby66kw
BLAH kvalitní video :) nemáš lupostart

Napsal: 25 srp 2008, 18:24
od Lusťa
toby66kw píše:
Lusta mě zase tak moc neujel :D ,co mám pak říkat já to byl hroznej pohled,se mě dělalo zle jako ve vrtulníku (crazy)

No já byl za nima hoooodně daleko a potřeboval jsem skoro dalekohled,abych je viděl a ty jsi byl ještě víc,jak sekundu za mnou,takže ty by jsi potřeboval hvězdnej teleskop. :D
tobby66: Že jsme ale dostali na prdel co? jsem jenom viděl, jak se vzdalujou (LOL)

Napsal: 25 srp 2008, 19:13
od rici.houba
flekyc píše:
Tomas.cz píše:Na sprinty jsme seděli na tý tribuně nahoře takže bylo pěkně vidět :)


Řekl bych že Čajíčkovi to fest hulilo a výsledek nic moc, ale asi nějaká porucha, ráno tam u stanu turbodevils měl Fabii na heveru a vyndanej kardan.

Jinak sraz se povedl, škoda toho deště v pátek večer pro ty co tam nocovali, jsme byl úplně durch (noteeth)
to jo no, taky jsem se divil, hulilo to jak krava a "moc to nejelo"
ci je ten G2 V5 Nitro ? to neni nikdo odsud ne ?
...Prej se škubla hardy spojka... :(

Napsal: 25 srp 2008, 19:35
od flekyc
videl nekdo toho golfa pod haupnou ? to by mozna stalo za to bi-turbo by diesel G2 :-)

nechci se k tomu zase vracet a nekoho se dotknout, neni to nic osobniho, ale me prijde, ze Lupo jede sice jako krava, avsak si da dva sprinty a kdyz nelehne turbo, tak neco jineho. je prvni, vyhral, ale za jakou cenu, nevim no, mam na to proste jinej nazor, ale gratulace ...

spis by me zajimalo, proc zvolili soudruzi z polska V5 ? poucte me nekdo, at jsem zase o neco chytrejsi .... to je obsah 2.5 opravdu takova vyhra jo ? vzdyt ten motor je tank, tezkopadnej. je mi jasny, ze kdyz udela biturbo, vyladi to jak to ma bejt, coz samozrejme neni vubec zadna sranda, tak to pojede, ale zajimalo by me srovnani se 4valcem 1,9 a 2,5 V5 se stejnym potencialem ...

Napsal: 25 srp 2008, 19:43
od Ladas
Protože třeba němci jezdí závody s G4 2.5 rotačkou z transpiče T4 někde možná najdu fotky z Essenu bylo tam ostrý auto :P výkony si už nepamatuju ale byly vysoký

Napsal: 25 srp 2008, 19:44
od Stingray
flekyc píše:videl nekdo toho golfa pod haupnou ? to by mozna stalo za to bi-turbo by diesel G2 :-)

nechci se k tomu zase vracet a nekoho se dotknout, neni to nic osobniho, ale me prijde, ze Lupo jede sice jako krava, avsak si da dva sprinty a kdyz nelehne turbo, tak neco jineho. je prvni, vyhral, ale za jakou cenu, nevim no, mam na to proste jinej nazor, ale gratulace ...

spis by me zajimalo, proc zvolili soudruzi z polska V5 ? poucte me nekdo, at jsem zase o neco chytrejsi .... to je obsah 2.5 opravdu takova vyhra jo ? vzdyt ten motor je tank, tezkopadnej. je mi jasny, ze kdyz udela biturbo, vyladi to jak to ma bejt, coz samozrejme neni vubec zadna sranda, tak to pojede, ale zajimalo by me srovnani se 4valcem 1,9 a 2,5 V5 se stejnym potencialem ...
Lepsie citaj a zistis ze to je nove celohlinikove pedecko z Tuarega spojene zo starou haldex 6° prevodovkou.......takze je to lahsie ako liatinove 1.9pdcko.....naviac mas k dispozicii jeden piest naviac co je dalsia vyhoda.......v mimoni lupo islo za piatok a sobotu minimalne 20startov takze poriadna zataz na motor.........

Napsal: 25 srp 2008, 19:47
od Ladas
navíc bylo dobrý počasí na blbnutí poměrně chladno a vlhko obyčejně takhle v mimoni nejni ;)

Napsal: 25 srp 2008, 20:01
od flekyc
Stingray píše:
flekyc píše:videl nekdo toho golfa pod haupnou ? to by mozna stalo za to bi-turbo by diesel G2 :-)

nechci se k tomu zase vracet a nekoho se dotknout, neni to nic osobniho, ale me prijde, ze Lupo jede sice jako krava, avsak si da dva sprinty a kdyz nelehne turbo, tak neco jineho. je prvni, vyhral, ale za jakou cenu, nevim no, mam na to proste jinej nazor, ale gratulace ...

spis by me zajimalo, proc zvolili soudruzi z polska V5 ? poucte me nekdo, at jsem zase o neco chytrejsi .... to je obsah 2.5 opravdu takova vyhra jo ? vzdyt ten motor je tank, tezkopadnej. je mi jasny, ze kdyz udela biturbo, vyladi to jak to ma bejt, coz samozrejme neni vubec zadna sranda, tak to pojede, ale zajimalo by me srovnani se 4valcem 1,9 a 2,5 V5 se stejnym potencialem ...
Lepsie citaj a zistis ze to je nove celohlinikove pedecko z Tuarega spojene zo starou haldex 6° prevodovkou.......takze je to lahsie ako liatinove 1.9pdcko.....naviac mas k dispozicii jeden piest naviac co je dalsia vyhoda.......v mimoni lupo islo za piatok a sobotu minimalne 20startov takze poriadna zataz na motor.........
to ze to je z Turka jsem asi prehlidnul, to se stat muze ne. no pokud volil nove PD kvuli hmotnosti, to je dobrej napad, budiz, ale jeste si mi nerekl, proc ten paty pist je dalsi takova vyhoda oproti 4V. vzdycky tu rad polemizujes o spouste veci, tak ted mas prostor, rad si poctu :-)

btw : promin, tak vydrzelo 20 startu. to je prave ten rozdil, se kterym vetsina lidi do uprav jde. vykon vs. zivotnost