Stránka 4 z 6
Napsal: 27 úno 2009, 16:10
od TDI tech
TDI tech píše:No opravte ma ak sa mylim, ale Croma Turbo D i.d.rotacka nikdy nemala EDC cerpadlo a ani vstrekovaci ciklus rozdeleny na pilotnu a hlavnu davku. Je to proste klasicka MTDI rotacka.
Takze oprava. Croma TDI od r.v. 92 ma dvojpruzinove vstrekovace ktore vedia spravit pilotnu a hlavnu davku.

Napsal: 28 úno 2009, 21:58
od raara
Tak to mě zajímá,jsem rád,že jsi to napsal.Když to je opravdu na pilotní vstřik,začnu se po nich ptát.
Napsal: 28 úno 2009, 22:03
od TDI tech
A este jedna oprava. To ci ma dvojpruzinove vstrekovace nezavisi len od roku vyroby ale aj podla toho aku emisnu normu splna.
Napsal: 01 bře 2009, 07:11
od bjukemen
TDI tech píše:A este jedna oprava. To ci ma dvojpruzinove vstrekovace nezavisi len od roku vyroby ale aj podla toho aku emisnu normu splna.
...a ako teda zistím či mam jedno alebo dvoj pružinove vstrekovače...???
Napsal: 01 bře 2009, 11:00
od TDI tech
Podla cisla vstreku
Napsal: 02 bře 2009, 18:50
od bjukemen
KDEL 65 P 8 nič viac tam nieje...
Napsal: 22 bře 2009, 23:15
od koule
no a to by šlo dát i do ducata 1.9 td GT (tipo motor)
Napsal: 23 bře 2009, 11:15
od Majkl.fiat
Ducato 1,9 bude na 100% předkomůrka 90 koňová, stejně jako tipo, Croma byla první a jediné auto kde Fiat dával mechanické TDid, u TD s dvoupružinovýma vstřikama nepochodíš..
Napsal: 23 bře 2009, 11:39
od koule
Majkl.fiat píše:Ducato 1,9 bude na 100% předkomůrka 90 koňová, stejně jako tipo, Croma byla první a jediné auto kde Fiat dával mechanické TDid, u TD s dvoupružinovýma vstřikama nepochodíš..
ok stejně by to byla škoda když jezdím na hy

rauliku

Napsal: 23 bře 2009, 22:42
od koule
tak že je to sistém pro přimé vstřikování?

Napsal: 23 bře 2009, 22:49
od TDI tech
Ano, pilotna davka ma za ulohu predhriat spalovaciu komoru aby nasledne vtreknuta hlabvna davka sa mohla efektivnejsie spalit. Tym ze sa vstrekne pilotna davka dojde k vymene (cirkulacii) vzduchu v spalovacej komore a po vstreknuti hlavnej davky nedchadza k az tak vyraznemu krakovaniu. Tym motor stichne a zjemni sa jeho chod. Aj ked konkretne u Cromy som citelny rozdiel co sa tyka chodu motora nespozoroval. Komorkac tymto neduhom netrpi, preto sa to neriesi a dvojpruzinove vstrekovace su ti k nicomu.
Napsal: 24 bře 2009, 19:47
od raara
Tak jsem sehnal ty vstřikovače,dal jsem je tam a opravdu nevidím velký rozdíl.Já pořád slyším,že ten motor nejde uplně pravidelně a to se mě zdá,že to je ještě horší.Navíc se mě zdá,že to jede hůř.Asi na to nikdy nepřijdu.Dal jsem si seřidit čerpadlo,bylo to stejné.Myslel jsem,že to bude asi pístní čep,tak jsem udělal uplně jiný motor,jen čerpadlo jsem tam dal z toho starého,to generálkované a stejné.Ještě jsem si myslel olejové čerpadlo,trochu bylo vyťukané to kolečko od kliky,ale jinak už nevím,nechci to vzdát,ale už toho mam opravdu dost.
Ještě mě napadlo,jestli to čerpadlo je dobře udělané,když se to zhoršilo,když jsem tam dal ty dvoupružinové,ten druhý vstřik je vlastně při větším tlaku,než u jednopružinových.
Napsal: 24 bře 2009, 21:14
od TDI tech
Neviem ci nieje pri dvojpruzinovych vstrekoch aj iny element na cerpadle

. Presah piestov si zmeral? Ventily si zabrusil? Co ak koly tomu ide nepravidelne. Zmeraj tlaky.
A moje odporucanie: Nepchaj peniaze do toho stareho motora co ma nahonene po k...kot km a zozen radsej koplet cely druhy motor a mas klud. Ved Cromu TDI z dovozu bez TP kupis za 500 - 1000eur.
Napsal: 24 bře 2009, 21:49
od raara
já vím nacpal jsem do toho dost,ale chtěl jsem aby to bylo vše jak má,jen to olejové čerpadlo,tomu jsem popravdě moc velkou pozornost nevěnoval,ale maže to bezvadně,tlaky jsem teď neměřil,ale jinak vše jsem dělal,ventily samozřejmě taky,tak rád bych na to přišel,ne že by se s tím nedalo jezdit,ale vadí mě to
to vstřikovací čerpadlo je jiné,tak je možné,že to neni ono,vrátím tam ty jednopružinové
Napsal: 24 bře 2009, 21:55
od TDI tech
Skoda ze si nezmeral presah piestov
