Stránka 4 z 4

Napsal: 11 říj 2008, 19:56
od David Klimša
Tomas.cz píše:Přeju mnoho zdaru, tuto závadu ti vůbec nezávidím.
(hm) (wallbash)

Napsal: 15 říj 2008, 21:00
od Tomas.cz
No myslel jsem to vážně, není to nedávno co jsme na jednom našem firemním autě řešili podobnou závadu.

Napsal: 15 úno 2010, 22:52
od Jozef Kráľ
mal som tuto zavadu už dva krát a vždy to bola ojnica , a kluka zodratá . Neni su na to ani výbrusové ložiska , jen originál , tak treba vymeniť kluku, ojnicu a ložiská , je to velmi slabí a vydrží to tak 100 000 a znova je to zodrané . Zaleži jak se to používa . ale treba s Renoltom jazdiť jemne , lebo ojnica vylezie s motora , tak hodne štestí .

Napsal: 15 úno 2010, 23:41
od Laco19
Jozef Kráľ píše:mal som tuto zavadu už dva krát a vždy to bola ojnica , a kluka zodratá . Neni su na to ani výbrusové ložiska , jen originál , tak treba vymeniť kluku, ojnicu a ložiská , je to velmi slabí a vydrží to tak 100 000 a znova je to zodrané . Zaleži jak se to používa . ale treba s Renoltom jazdiť jemne , lebo ojnica vylezie s motora , tak hodne štestí .
Asi to nie je na vsetkych motoroch takto. Ja mam najazdene 215t km, motor vobec nesetrim no dostane co potrebuje a olej mu menim po 15t km.

Napsal: 16 úno 2010, 21:35
od Jozef Kráľ
Laco19 píše:
Jozef Kráľ píše:mal som tuto zavadu už dva krát a vždy to bola ojnica , a kluka zodratá . Neni su na to ani výbrusové ložiska , jen originál , tak treba vymeniť kluku, ojnicu a ložiská , je to velmi slabí a vydrží to tak 100 000 a znova je to zodrané . Zaleži jak se to používa . ale treba s Renoltom jazdiť jemne , lebo ojnica vylezie s motora , tak hodne štestí .
Asi to nie je na vsetkych motoroch takto. Ja mam najazdene 215t km, motor vobec nesetrim no dostane co potrebuje a olej mu menim po 15t km.[/quo
bud rád že ti ešte ide , lebo plné nemecko je ich a skoro pri všetkých je že "motorschaden" a čo myslíš že čo to je ? a je to jedno či to je 1,9 , alebo 2,2
alebo 3,0 cdi , vštky motory su velmi poruchové a robil som ich už na desiatky , aj s velsatise , espace scenic proste slacbe motory, tak ho rýchlo predaj , lebo ked to budeš musieť prefinancovať , tak budeš mať hned iný názor. inač motor 2,2 d , alebo td to bol ešte v pohode motor ale tieto nove su na nič :-D

Napsal: 16 úno 2010, 22:06
od Laco19
Jozef Kráľ píše:bud rád že ti ešte ide , lebo plné nemecko je ich a skoro pri všetkých je že "motorschaden" a čo myslíš že čo to je ? a je to jedno či to je 1,9 , alebo 2,2
alebo 3,0 cdi , vštky motory su velmi poruchové a robil som ich už na desiatky , aj s velsatise , espace scenic proste slacbe motory, tak ho rýchlo predaj , lebo ked to budeš musieť prefinancovať , tak budeš mať hned iný názor. inač motor 2,2 d , alebo td to bol ešte v pohode motor ale tieto nove su na nič :-D
Tym som urcite nechcel povedat ze je 2.2dci spolahlivy motor, svoje som si s nim uz uzil.

Napsal: 17 úno 2010, 12:03
od jericho-3
David klimša-psal jsi,že Ti říkali,že jsi moc citlivý....Dostal jsi hodně bezvadných rad...Ale jestli si chceš zachovat životní optimismus...zbav se toho SRáčE.....zruinuje Tě a začneš nenávidět francouze...Někdo to tam napsal dobře..Renault to myslel dobře,ALE nepočítali,že se to může opotřebovat.....svatá pravda.Promiň,že to byla rada jiného druhu ..Uveď to do chodu a prodej to.....

Napsal: 13 bře 2010, 15:05
od vitusmotuz
Kamarade jen to rychle prodej clovece nebo te to fakt zruijnuje.Tieto 2,2 su kazove.A je snimi vela problemov.S tou klukov to mozem len potvrdit + ine problemy.Pracujem v Renaulte takze ak mas vela penazi tak si ho nehaj ale ak nie tak sa ho co najrychlejsie zbav.Ako sa rozhodnes neham na teba.Vela stastia

Napsal: 13 bře 2010, 15:09
od Laco19
vitusmotuz píše:Kamarade jen to rychle prodej clovece nebo te to fakt zruijnuje.Tieto 2,2 su kazove.A je snimi vela problemov.S tou klukov to mozem len potvrdit + ine problemy.Pracujem v Renaulte takze ak mas vela penazi tak si ho nehaj ale ak nie tak sa ho co najrychlejsie zbav.Ako sa rozhodnes neham na teba.Vela stastia
Ked s tym pracujes, mohol by si prezradit preco tie ojnicne loziska odchadzaju. S dobrym mazanim sa predsa nemozu opotrebovat po 200t. km.

Napsal: 13 bře 2010, 17:04
od vitusmotuz
Laco19 píše:
vitusmotuz píše:Kamarade jen to rychle prodej clovece nebo te to fakt zruijnuje.Tieto 2,2 su kazove.A je snimi vela problemov.S tou klukov to mozem len potvrdit + ine problemy.Pracujem v Renaulte takze ak mas vela penazi tak si ho nehaj ale ak nie tak sa ho co najrychlejsie zbav.Ako sa rozhodnes neham na teba.Vela stastia
Ked s tym pracujes, mohol by si prezradit preco tie ojnicne loziska odchadzaju. S dobrym mazanim sa predsa nemozu opotrebovat po 200t. km.
No preco pretoze to Renault posral a sry ale tyka sa to aj teba mas tam ten isty motor. 2,2Dci su zname a su velmi kazove.Mali sme jednu 2,2 Dci v praci ako jazdene co odkupil riaditel a isli na tom do BA a po ceste tam na dialnici rana ako zdela a ojnica vyrazila blok motora vytiekol vsetok olej a motor v tahu.Mam aj foto prihodim aby si mal obraz.Aka velka diera do sveta to bola.

Napsal: 13 bře 2010, 17:21
od vitusmotuz
tak tu su tie spominane foto motora Renault Espace 2,2 Dci

ObrázekObrázek

Obrázek[/img]

Napsal: 14 pro 2011, 00:31
od skeletor
Laco19 píše:
vitusmotuz píše:Kamarade jen to rychle prodej clovece nebo te to fakt zruijnuje.Tieto 2,2 su kazove.A je snimi vela problemov.S tou klukov to mozem len potvrdit + ine problemy.Pracujem v Renaulte takze ak mas vela penazi tak si ho nehaj ale ak nie tak sa ho co najrychlejsie zbav.Ako sa rozhodnes neham na teba.Vela stastia
Ked s tym pracujes, mohol by si prezradit preco tie ojnicne loziska odchadzaju. S dobrym mazanim sa predsa nemozu opotrebovat po 200t. km.
Na rozvodových kolech, úplně pod všema krámama vevnitř je vodní pumpa, kterou těsní "o" kroužek. Jakmile jde(i mírně) voda do oleje, začne se trhat kompozit z ojničních šálků, až se to protočí.
Dále Pavlíček bosonohy Brno brousí ojniční ložiska na klice až na 4tej brus včetně dodání šálků. Další sračka je, že se musí vyúhlovat ojnice, ale většinou je to tak vprdeli, že to nejde. Ojnice jsou lámaný bez zámků na šály.
Dále jak ses tady Davide Klimšo zmiňoval o druhým motoru,tak aby ses nedivil. Jetý se prodávají za 30tis a výš. Rychle pryč jak to jen jde, dokud se to točí.