Stránka 4 z 4

Napsal: 19 lis 2008, 17:26
od Richi
Ve vší úctě pánové, to by se jeden vážně pochcal.
Tolik rozhořčených argumentů kolem testu kvality nafty aby se nakonec ukázalo, že jste někteří vlastně schopni nalít do nádrže kdejakou sračku a kentus.
Hned je pohled na test kvality nafty na českém trhu mnohem zábavnější. (LOL)

Napsal: 19 lis 2008, 17:32
od l3030
e36power píše:Koukam že tu jsoudobrý alchymisti..

Kdyz uvidite cisterny klacska tak tam si natankujte ty vozej z rakous kvalitni naftu.. :) testováno..
Obcas me dostava jak nekdo rika ze je to jedno jestli tankovat v JZD nebo u shell OMV atd..
Klacska, máš recht předsedo :D

Napsal: 19 lis 2008, 18:09
od bernardi
colorconceptGT píše:Ahoj kde to kupujes...som z KE...a je to problem v Ke zohnat?
bernardi píše:ja na bezaromatik chodim uz skoro rok plna spokojnost miesam to v pomere 7 deci bezaromatik+3 deci synetiticky olej do dvojtaktu od repsolu,takze mam toho vlastne liter na plnu nadrz 70l,kto zo slovenska ma problem zohnat bezaromatik viem pomoct SZ
posli ciselko na seba ozvem sa ti v KE to nezozenies ,zhanam to cez jednu firmu z blavy

Napsal: 19 lis 2008, 18:28
od MareC3k
bernardi píše:
colorconceptGT píše:Ahoj kde to kupujes...som z KE...a je to problem v Ke zohnat?
bernardi píše:ja na bezaromatik chodim uz skoro rok plna spokojnost miesam to v pomere 7 deci bezaromatik+3 deci synetiticky olej do dvojtaktu od repsolu,takze mam toho vlastne liter na plnu nadrz 70l,kto zo slovenska ma problem zohnat bezaromatik viem pomoct SZ
posli ciselko na seba ozvem sa ti v KE to nezozenies ,zhanam to cez jednu firmu z blavy
bernardi: pisal som ti pm este poobede

Napsal: 19 lis 2008, 21:27
od difosgen
Richi píše:Ve vší úctě pánové, to by se jeden vážně pochcal.
Tolik rozhořčených argumentů kolem testu kvality nafty aby se nakonec ukázalo, že jste někteří vlastně schopni nalít do nádrže kdejakou sračku a kentus.
Hned je pohled na test kvality nafty na českém trhu mnohem zábavnější. (LOL)
No ono to má přímou souvislost s kvalitou těžké nafty.Česká nafta z Kralup je totiž poměrně chudá na níževroucí frakce,které z Kralup bere Ruzyně coby kerosin,tož si je lejem do nádrží ve formě oné sračky.

Nafta

Napsal: 19 lis 2008, 21:46
od radim77
difosgen píše:
Richi píše:Ve vší úctě pánové, to by se jeden vážně pochcal.
Tolik rozhořčených argumentů kolem testu kvality nafty aby se nakonec ukázalo, že jste někteří vlastně schopni nalít do nádrže kdejakou sračku a kentus.
Hned je pohled na test kvality nafty na českém trhu mnohem zábavnější. (LOL)
No ono to má přímou souvislost s kvalitou těžké nafty.Česká nafta z Kralup je totiž poměrně chudá na níževroucí frakce,které z Kralup bere Ruzyně coby kerosin,tož si je lejem do nádrží ve formě oné sračky.
Takže nafta z Rakouska není ochuzena o níževroucí frakce takže není potřeba tam ty "sračky" nalévat?

Napsal: 19 lis 2008, 23:03
od difosgen
Čert ví,česká nafta se netěší dobré pověsti,Rakouská o stupeň lepší.Řekl bych ale,že minimálně nebude ochuzená tolik.Jinak některé zdroje uvádějí,že Paramo nedodává kerosin(ponechává tyto frakce v naftě),tak má naftu o dost lepší,minimálně na zimu,než Kralupy.Nicméně poznej důvěryhodný zdroj informací.Co se týče té "sračky",tak tam je asi fakt i nějaký jiný mechanismus.Bohužel nemám čistý ethylacetát,abych zjistil,jestli právě on je odpovědný za působení bezaromatiku,nebo jestli je tam ještě něco jiného.

Za mě ANO

Napsal: 15 črc 2016, 08:02
od Icezz
Přidám také svojí trošku do mlýna. Včera koupeno S6006 (ne D - to jsem nesehnal) + přidán 2T olej. Poměry ředidlo 1%, olej 0.5%. Včera a dnes ujeto 50km cca.

Ať si tu o placebu říká kdo chce, co chce. Za mě jednoznačně pozitivní a znatelná změna. Mám starý komůrkový diesel 1.9TD 66kW.

Zlepšení:
1. motor je živější - nevím o kolik procent - udává se 15-20? To neumím změřit, ale motor je fakt živější, točivější a jde líp od spoda.
2. nekouří - jak známo u nafťáků s rotačním čerpadlem a starým systémem míchání a podávání směsi, kdy při náhlém přidání plynu a roztočením motoru z výfuku vyblafne oblak kouře - nespálené nafty asi. To teď nemám, jen slaboučký obláček, málo znatelný.
3. ráno studený start o poznání lepší. Klasicky jsem musel žhavit 2x za sebou, aby mi chytly všechny 4 válce najednou. Dnes jsem nažhavil schválně jenom jednou a blafly hned všechny 4 a za kratší čas.

Ten motor znám - jezdím ho denně 2.5roku a stejnou trasu do práce, takže moc dobře vím jak se běžně chová a který převodový stupeň používám ve kterém kopci. Dneska to bylo ale znatelně jiné - tam jsem jezdíval za 4, teď jezdím za 5. Vzhledem k tomu, že to i míň kouří si to vysvětluju tak, že opravdu - jak někdo udává - dojde k lepšímu prohoření nafty.
Jak jsem si taky všiml, tak spousta lidí co hlásí zlepšení, tak jezdí na různé srágory - oleje a pod. Já můžu to zlepšení potvrdit tedy i u kvalitní nafty - tankuju nejlepší naftu, jaká se tu v Příbrami dá sehnat asi. Dlouhodobě ověřeno - OMW. Pravda nekupuju tu jejich Maxx Motion naftu, ale tu obyčejnou. I tak se mi potvrdilo i na spotřebě, že to je zkrátka lepší palivo. Např. zatímco bio nafta mi zvedla spotřebu na 7.5l, tak třeba s klasickou naftou od benziny to spadlo na 6.5l. Ostatní benzínky mi přijdou dost podobné tady u nás - spotřebou jsem se pohyboval kolem 6 - 6.5 litrů +-. Rozdíl ale u OMW, kde i na tu jejich obyč naftu jezdím za 5.5l cca a motor je i živější a má tišší chod.

Jsem zvědavý na spotřebu teď :-), ale musím ještě něco ujet. Nemám počítač, takže měřím tak, že natankuju plnou a vynuluju denní počítadlo, vyjedu a dotankuju - co ukáže počítadlo beru opíšu a spočítám dle natankovaného množství.

Hodím echo jak to dopadlo :-).

Každopádně za mě S6006 - ANO!

Napsal: 15 črc 2016, 10:16
od rosta tdi
Jen se zvědavosti, tuhle směsici sežere i comonrail? Ten olej vím , že ano, ale to ředidlo?