
KDO JEZDÍ SE SETEM S.P.E.C ????
Moderátoři: šulda, Moderátoři
tam je to ale o jiným přenosu sil 

Naposledy upravil(a) Ladas dne 21 zář 2008, 17:38, celkem upraveno 1 x.
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Tak tak, šrouby namáhané na střih jsou uplně z jiného mt, maj jiný tvar, v otvorech sedí uplně přesně, takřka bez vůle, jakákoli vůle by znamenala náraz a střih. Síla je v tomto případě přenášena třením.
Spoj přenášený šrouby na střih, budu v týdnu rozebírat v PH, tak se můžete přijet podívat, jak to vypadá. Šrouby vyklepávám kladivem, jsou tam nafest jak čepy.
Spoj přenášený šrouby na střih, budu v týdnu rozebírat v PH, tak se můžete přijet podívat, jak to vypadá. Šrouby vyklepávám kladivem, jsou tam nafest jak čepy.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

Střih je hloupost….
Nehledě na to že při dynamickým zatížení je dovolený zatížení ve střihu málem poloviční….
Co by tam potom muselo bejt za průřezy šroubů…a je to citlivý na vruby…
Ale to pořád neřeší proč ta S.P.E.C spojka dělá takovej kravál ?
Že by ty netlumený torzní kmity,roztřepali hřídele s ozubením v převodce,a to při záběru dělá kravál..(moje spekulace)…..
A čím větší průměr spojky tím větší kmity?.....
Nehledě na to že při dynamickým zatížení je dovolený zatížení ve střihu málem poloviční….
Co by tam potom muselo bejt za průřezy šroubů…a je to citlivý na vruby…
Ale to pořád neřeší proč ta S.P.E.C spojka dělá takovej kravál ?
Že by ty netlumený torzní kmity,roztřepali hřídele s ozubením v převodce,a to při záběru dělá kravál..(moje spekulace)…..
A čím větší průměr spojky tím větší kmity?.....
tak tak, otázka též zní, proč a co???????nejsem ing. a ten set ala VR6 jsem si montoval sám a nemohu si představit, jak může spojka dělat rachot.na volnoběh je to jeden celek, ne?tak at se něco dozvím 

SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
YAMAHA YZ 450 F
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Ladas: nema co robit ramus na spojke?
co viem, tak par ludi co odrovnalo pruziny na VR6 lamelach by ti vedelo oponovat 


Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.



Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Možná proto že ty pružiny jsou lépe dimenzované a né je na to aby to prostě vydrželo?Huml píše:a proč Sachs, kterej je stavenej na stejnej přenos nechrastí?
Nebo takhle, zkoušel jste někdo dát na jednohmotu pevnou lamelu?
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

nestrašPagoš píše:Mam Sachs race a chrastí to taky..Kornout píše:Možná proto že ty pružiny jsou lépe dimenzované a né je na to aby to prostě vydrželo?Huml píše:a proč Sachs, kterej je stavenej na stejnej přenos nechrastí?
Nebo takhle, zkoušel jste někdo dát na jednohmotu pevnou lamelu?
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
YAMAHA YZ 450 F