KDO JEZDÍ SE SETEM S.P.E.C ????

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

tam je to ale o jiným přenosu sil ;)
Naposledy upravil(a) Ladas dne 21 zář 2008, 17:38, celkem upraveno 1 x.
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Tak tak, šrouby namáhané na střih jsou uplně z jiného mt, maj jiný tvar, v otvorech sedí uplně přesně, takřka bez vůle, jakákoli vůle by znamenala náraz a střih. Síla je v tomto případě přenášena třením.
Spoj přenášený šrouby na střih, budu v týdnu rozebírat v PH, tak se můžete přijet podívat, jak to vypadá. Šrouby vyklepávám kladivem, jsou tam nafest jak čepy.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
mva1
Přispěvovatel
Příspěvky: 200
Registrován: 29 úno 2008, 19:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Trhové Sviny

Příspěvek od mva1 »

Střih je hloupost….

Nehledě na to že při dynamickým zatížení je dovolený zatížení ve střihu málem poloviční….
Co by tam potom muselo bejt za průřezy šroubů…a je to citlivý na vruby…

Ale to pořád neřeší proč ta S.P.E.C spojka dělá takovej kravál ?

Že by ty netlumený torzní kmity,roztřepali hřídele s ozubením v převodce,a to při záběru dělá kravál..(moje spekulace)…..

A čím větší průměr spojky tím větší kmity?.....
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

tak tak, otázka též zní, proč a co???????nejsem ing. a ten set ala VR6 jsem si montoval sám a nemohu si představit, jak může spojka dělat rachot.na volnoběh je to jeden celek, ne?tak at se něco dozvím :)
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

nechrastí spojka ale skříň nejni co by dělalo rámus na spojce...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Ladas: nema co robit ramus na spojke? :o co viem, tak par ludi co odrovnalo pruziny na VR6 lamelach by ti vedelo oponovat (noteeth)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

(offtopic) jasně ale když je to nový na přenos ohromný síly a chrastí skříň tak to nejni o vypadlým péru z lamely nebo ulomený pružině z přítlačáku ;) já jsem protočil na sérii lamelu vůči středu neboj vím jak rachtá spojka :x
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Jestli to právě kvůli tý dimenzaci není tak tvrdý, že se to chová jak komplet neodpružená spojka, to by pak vysvětlovalo vše.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Myslíš jako moc tvrdný pružiny?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

a proč Sachs, kterej je stavenej na stejnej přenos nechrastí?
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Tomas.cz píše:Myslíš jako moc tvrdný pružiny?
JJ, nic jiného tam není. Převodovka na ty rázy není stavěná.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Huml píše:a proč Sachs, kterej je stavenej na stejnej přenos nechrastí?
Možná proto že ty pružiny jsou lépe dimenzované a né je na to aby to prostě vydrželo?
Nebo takhle, zkoušel jste někdo dát na jednohmotu pevnou lamelu?
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Pagoš
Přispěvovatel
Příspěvky: 128
Registrován: 27 úno 2008, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Pagoš »

Kornout píše:
Huml píše:a proč Sachs, kterej je stavenej na stejnej přenos nechrastí?
Možná proto že ty pružiny jsou lépe dimenzované a né je na to aby to prostě vydrželo?
Nebo takhle, zkoušel jste někdo dát na jednohmotu pevnou lamelu?
Mam Sachs race a chrastí to taky..
VW Caddy II TDi
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

Pagoš píše:
Kornout píše:
Huml píše:a proč Sachs, kterej je stavenej na stejnej přenos nechrastí?
Možná proto že ty pružiny jsou lépe dimenzované a né je na to aby to prostě vydrželo?
Nebo takhle, zkoušel jste někdo dát na jednohmotu pevnou lamelu?
Mam Sachs race a chrastí to taky..
nestraš
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Uživatelský avatar
Pagoš
Přispěvovatel
Příspěvky: 128
Registrován: 27 úno 2008, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Pagoš »

Jaroušek píše:
Pagoš píše:
Kornout píše: Možná proto že ty pružiny jsou lépe dimenzované a né je na to aby to prostě vydrželo?
Nebo takhle, zkoušel jste někdo dát na jednohmotu pevnou lamelu?
Mam Sachs race a chrastí to taky..
nestraš
Přijeď poslechnout a uvidíš.
VW Caddy II TDi
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“