chiptuning 3.0TDI

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

kdy pojedeš na tu brzdu s tím pasátem? (rofl)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

aky je zajímavý jak se každý auto jinak chová, v některým autě je soft OK, v druhým se stejným HW hází turbo špičky a za týden udělá pápá, pokud nepředěláš soft, nebo nehneš s regulací.
K tomu je potřeba připočíst stav agregátu, třeba spojky atd.
No a je to tu, x stejných aut a x různých softů.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

bsr-tuning.sk píše:A take ze Vin dekoder? Hmmm? http://en.bsr.se/vin-decoder/

Lol a vies to to bude robit? Vypise error ("Read car?") a nic sa nebude diat... (rofl) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl)
... neznáš mapu (LOL) Ty asi děláš jenom PR managera, že?

Kdy bude to měření?... nebo pasování na "náčelníka velkou hubu" (noteeth) (noteeth) (noteeth)
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
bsr-tuning.sk
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 14 zář 2008, 10:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od bsr-tuning.sk »

Kornout píše:aky je zajímavý jak se každý auto jinak chová, v některým autě je soft OK, v druhým se stejným HW hází turbo špičky a za týden udělá pápá, pokud nepředěláš soft, nebo nehneš s regulací.
K tomu je potřeba připočíst stav agregátu, třeba spojky atd.
No a je to tu, x stejných aut a x různých softů.
to si co vypotil...ak by si porovnaval dve typy auta rovnaky cas vyroby model nali by rovnaky soft, ale to druhe by malo napr take problemy ako ty hovoris...chyba nie je urcite v softe ale v hardwari, a je predsa logicke ze sa chiptuning nemoze davat (niektori su toho schopni) na auta s chybami

No a je to tu, y rovnakych modelov s rovnakym motorom a y rovnakych softwarov...omg tazke pochopit fakt :roll:

Na Vasu poziadavku k meraniu: V pohode suhlasim, len neviem ci budem zastihnutelny v najblizsich tyzdnoch, ale nebranim sa ;)
VW Passat 3BG 1.9TDi 182Hp 4motion 2003 by BSR; VW Polo 1.4 2009
Uživatelský avatar
bsr-tuning.sk
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 14 zář 2008, 10:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od bsr-tuning.sk »

Slavkov píše:
bsr-tuning.sk píše:A take ze Vin dekoder? Hmmm? http://en.bsr.se/vin-decoder/

Lol a vies to to bude robit? Vypise error ("Read car?") a nic sa nebude diat... (rofl) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl)
... neznáš mapu (LOL) Ty asi děláš jenom PR managera, že?

Kdy bude to měření?... nebo pasování na "náčelníka velkou hubu" (noteeth) (noteeth) (noteeth)
Mapa a uprava softwarov je pod licenciou BSR a kazdy zasah do nej je trestny cin poskodzovania autorskeho prava...Ale aj tak naco vediet zakaznikovi mapu, to len vam treba vediet konkurencii, aby ste mohli obkecavat kktinkami 8)
VW Passat 3BG 1.9TDi 182Hp 4motion 2003 by BSR; VW Polo 1.4 2009
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Kdy pojedeš na tu brzdu? (rofl)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
bsr-tuning.sk
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 14 zář 2008, 10:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od bsr-tuning.sk »

Ladas píše:Kdy pojedeš na tu brzdu? (rofl)
teraz
VW Passat 3BG 1.9TDi 182Hp 4motion 2003 by BSR; VW Polo 1.4 2009
PROFITUNER
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 15 črc 2007, 17:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Kežmarok
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PROFITUNER »

bsr-tuning.sk píše:
Kornout píše:aky je zajímavý jak se každý auto jinak chová, v některým autě je soft OK, v druhým se stejným HW hází turbo špičky a za týden udělá pápá, pokud nepředěláš soft, nebo nehneš s regulací.
K tomu je potřeba připočíst stav agregátu, třeba spojky atd.
No a je to tu, x stejných aut a x různých softů.
to si co vypotil...ak by si porovnaval dve typy auta rovnaky cas vyroby model nali by rovnaky soft, ale to druhe by malo napr take problemy ako ty hovoris...chyba nie je urcite v softe ale v hardwari, a je predsa logicke ze sa chiptuning nemoze davat (niektori su toho schopni) na auta s chybami

No a je to tu, y rovnakych modelov s rovnakym motorom a y rovnakych softwarov...omg tazke pochopit fakt :roll:

Na Vasu poziadavku k meraniu: V pohode suhlasim, len neviem ci budem zastihnutelny v najblizsich tyzdnoch, ale nebranim sa ;)
som rad, dufam, ze to meranie bude este toho roku. Potom ma kontaktuj na cisle 0905248460. este si nam neprezradil, aky ten pasat vlastne je. Predpokladal som spravne, ze 103kW?
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

tak si to tak neber jen chceme ověřit tvoje-Švédský možnosti ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

bsr-tuning.sk : Máš SZ.
Obrázek
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Já nevěřím tomuhle:
- žiadne zvyšenie NOx emisií v porovnaní s originálom
Tady někdo umí potlačit fyzikální zákony nebo Q7 3.0TDI je první vozidlo vhodné pro aplikaci studené fůze?
PROFITUNER
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 15 črc 2007, 17:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Kežmarok
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PROFITUNER »

Mapa a uprava softwarov je pod licenciou BSR a kazdy zasah do nej je trestny cin poskodzovania autorskeho prava...Ale aj tak naco vediet zakaznikovi mapu, to len vam treba vediet konkurencii, aby ste mohli obkecavat kktinkami 8)[/quote]

Prepac,nechcem byt ten co podrypava no toto mi fakt nedalo.
O akych licenciach a pravach nam tu rozpravas. Ved vy (my) len upravujete vyrobcom vytvoreny software, co konecne je zasahovanie do autorskych prav autorov softweru!!!! Opatrne so slovami, lebo tato pravna zalezitost je fakt na tenkom lade. Ja som dost dlhu dobu riesil s mojim pravnikom ochranu upravenych softov ako PROFITUNING. Tiez mame zaregistrovanu ochrannu znamku, loga atd. Do firmy som zainvestoval niekolko milionov,nerobime to v garazi na sidlisku, no a pravnik po dokladnej analize mi predniesol, ze vlastne si nemame co licencovat. Tak pozor, opät podotykam, ze nepredavame super hrnce z teleshopingu ale sme,ked mam tak na tvrdo povedat "hackeri", tak nas volaju odbornici z automobiloveho priemyslu. Len pre zaujimavost, prikladam jednu prezentaciu firmy Siemens VDO.
http://www.profituning.sk/_sub/grafa4/ECU.pdf
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

bsr-tuning.sk píše: jaaj vidno ze to mas v hlave popletene...Co to je ze chip na mieru lol :D ze prides a povies chcem nizsiu spotrebu tak ti feri znizi spotrebu? to je to co nazyvas software na mieru? Kazde auto vychadza z vyroby s rovnakym softwarom a preto jr uplne nelogicke vyrabat 50000000 upravenych softwarow na ten isty typ/model auta...
:woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot: :woot:
Ok takze ak podla teba nemaju upravy na mieru ziadne opodstatnenie,
tak je asi jedno ked pridem - po prve: s AFNkom (ak vobec vies co to afn je) a 130PS turbom PP764 vstrekmi.. ty mi tam proste nalejes medicinu zo sverige univerzal afn a proste to MUSI IST (LOL) :)
po druhe .. je fuk ze jedno auto ma 120 000 km a druhe 280 000 km ?

tymto sposobom ze :
1.zistit cislo jednotky
2. c:/tuningy/vw/passat/2001/velmi_vela_dymu.bin
3. naliat to tam
funguju ludia ktori si kupia super flasher aj s kopou upravenych softov za cenu MENSIU ako je jeden tvoj "tuning"
toto je SILNY FET...
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

vykupujeme kožky...perie.......perie.......kozky......vykupujeme stary nabytok......kozky.....perie.......ciptuning......kozky perie......opravujeme stare hrnce......ciptuning.......
...to be or not to be... - faster
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

bsr-tuning.sk píše:
Slavkov píše:
bsr-tuning.sk píše:A take ze Vin dekoder? Hmmm? http://en.bsr.se/vin-decoder/

Lol a vies to to bude robit? Vypise error ("Read car?") a nic sa nebude diat... (rofl) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl)
... neznáš mapu (LOL) Ty asi děláš jenom PR managera, že?

Kdy bude to měření?... nebo pasování na "náčelníka velkou hubu" (noteeth) (noteeth) (noteeth)
Mapa a uprava softwarov je pod licenciou BSR a kazdy zasah do nej je trestny cin poskodzovania autorskeho prava...Ale aj tak naco vediet zakaznikovi mapu, to len vam treba vediet konkurencii, aby ste mohli obkecavat kktinkami 8)
(hm) ... to bylo myšleno obrazně, že se neorientuješ, nevíš "kde je sever" apod.
Opravdu to nebylo o mapách v řj., bylo to o tvém argumentu o dekódování "hw" dle VINu (a Laďasova námitka o carpuzzle). Bylo to o tom, kde a co z které(-ých) jednotek vyčteš na téma (původní) hw... ono totiž nemusíš nic poznat, pokud víš kde všude a co přepsat (z různých jiných pragmatických důvodů)... takže asi tak 8)

... a jak již bylo zmíněno, jiné trysky, turbo, rozdělovací hlavu, IC a další úpravy (sání, výfuk,...) rozhodně po kabelu bez zvednutí kapoty nepoznáš (noteeth)

... a pokud se chceš bavit o univerzálním super bsr sw pro sériové vozy... tak to už má úroveň skoro jako jít koupit Galleto se zaručenýma mapama na Aukru
GIV Variant TDi ???kW
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“