Octavia I - kroucení kotoučů - důvod - vyjádření
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ja sem daval na octavku kamošovi Ate disky i desky ..vše obyč- ma najeto na nich 30tis a o hazení nemuže byt řeč ..jsou v pohodě .na svem golfu mam taky obyč ate a pohoda ....včera jsem na jednu octavku nahodil TRW a desky TRW ...protože atečka nebyly na kramě skladem .tak jsem zvědavý .............. na tatikově kii jsem kotouče stačely co 10 tis ..a vždy po par tis šly do kytek ....... taka mašina vali kus od kusu .a po tydnu se zjisti .že tam byla odchylka....seřídí se a jede se dál .....muže se jednat o špatne serie .a ale taky o nekvalitni odlitek ...je tam hodně faktoru ..
Z Prava dobrý:-)))
vzadu máš bubny nebo kotouče?yirka píše:Zdravim vás mám stejný problém s kroucením kotouču na O1 už sem vystřidal 5 značek kotouču vyměnil sem i ložiska a naboje. Dal sem nové brzdiče a dělá to stale. Už mam i vymlacene klouby v řízení a fakt už nevim co stim mám dělat dál. Když bych dal kotouče 288 co vše musím vyměnit?
bubny, tvůj příspěvek jsem četl, uvažuju o kotoučovceHuml píše:vzadu máš bubny nebo kotouče?yirka píše:Zdravim vás mám stejný problém s kroucením kotouču na O1 už sem vystřidal 5 značek kotouču vyměnil sem i ložiska a naboje. Dal sem nové brzdiče a dělá to stale. Už mam i vymlacene klouby v řízení a fakt už nevim co stim mám dělat dál. Když bych dal kotouče 288 co vše musím vyměnit?
AP = brembo je to tosamo!Marek77 píše:Pánové, všichni tu hovoříte o značkách jako FEBI, ATE, Zimmermann, Ferodo či Brembo, ale nikdo z vás se tu nezmínil o tom, že by někdy použil kotouče značky AP.
Já je mám jak na Galaxy (288 mm) tak i na Octavii AHF a ani v jednom případě nemám problém. Najedu s každým vozem celkem hodně kilometrů (s Galaxy cca 30.000 a s Octavií i víc) a prostě nevím, že mám brzdy.
Protože jsem zákazníkem třebíčské firmy METEOR, kde je prodávají, zkusil jsem je. A udělal jsem dobře. Destičky mám od španělské firmy REMSA (na tuto kombinaci si nemůžu stěžovat).
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
Pri vymene prednych brzd som sa rozhodol zainvestovat a kupili sa drahe bremba a Textar oblozenie. 1000km ok...potom ich povykrucalo. No šlak vás moze trafit! Chystam sa ich dat stocit, ze potom to uz nerobi. No moc tomu neverim. Jedina cesta s tohoto problemu je kotučovka dozadu. ten bubnový zadok s prepacenim hovno brzdí.
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 207
- Registrován: 27 kvě 2008, 08:25
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
To co píšou s tou házivostí je blbost.Soused má OI a po koupi v roce 2003 najezdil asi 20tis km.Jenže pak onemocněl a jezdil jen občas k lékaři.Jeho syn nutně potřeboval kotouče na svoji octu,tak si je půjčil a mu koupil nové Zimmermany a desky ATE.A asi po 3 tis km začaly kotouče házet.Tak ať mi nikdo netvrdí že na autě které mělo najeto jen zhruba 25 000km byly volné ložiska a házely náboje.Sám jsem mu házivost měřil a bylo to OK.Kotuče po mírném líznutí na soustruhu najezdily dalších 70tis km.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele: