spotřeba na volnoběh 1,11 l
Moderátoři: šulda, Moderátoři
hm, tak já mám při ohřátém motoru 3,0-3,4mg\r a 0.4l\h, takže to mám ok, doufal jsem, že to vyřeší můj problém se spotřebou a zase nic:-(
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
čus, já čip nemám a jetdím tak město 10 a kdyý sem dnes vyjel mimo 25 tam 25 zpět a 8,8L to taky nic moc ne, na to že žádná kláda, nechvátal jsem!
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO 
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.

T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... spot%F8ebamisoVW píše:Kolko zere? 6? Citam, ze mas chip? Nebude chyba v nom? Bez chipu kolko zralo?misa.89 píše:hm, tak já mám při ohřátém motoru 3,0-3,4mg\r a 0.4l\h, takže to mám ok, doufal jsem, že to vyřeší můj problém se spotřebou a zase nic:-(
řešili jsme to zde, nic se vlastně nevyřešilo, bez "chipu" to žere ještě víc páč na to musim víc šlapat...
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Spotřebu jsem ještě nezměřil, ale motor má o hodně citelnější zátah do 2000 ot. Je celkem živější od spodu.
Teď jsem zvědavý na spotřebu.
Teď jsem zvědavý na spotřebu.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Ako tak pozeram, tak Vam asi pomohlo nastavit to mnozstvo paliva.. ja som to dneska pozeral a mam to cca 6-6.3 mg a spotrebu na volnobeh ukazuje 0.74l... podla obrazkov mam cerpadlo cca rovnake, takze by som to vyskusal posunut, akurat ze mam 5 valec 
Inac, co znamenaju tie mnozstva vstrik. paliva v kanale 13?


Inac, co znamenaju tie mnozstva vstrik. paliva v kanale 13?

Audi A6, 3.0TDi AvantQ, BMK 165kW@220kW, VW Touran, 1.9TDi, BKC 77kW@96kW, '06
Takze dneska som to nastavil na 3.1-3.5mg bavil som sa s tym asi pol hodiny kym som to nastavil... je to dost citlive, staci trocha tuknut a uz je to uplne mimo. A to som mal skrutky povolene tak dost natesno aby nechcala nafta... Okamzita spotreba na vagu sa dostala z povodnych 0.74L/h na 0.37L/h takze asi to ma na nieco vplyv. Subjektivne mam pocit ze ma motor trocha iny zvuk, trocha menej klepavy, taky jemnejsi... Este uvidim ako sa zmeni priemerna spotreba, ci tam bude nejaky rozdiel, alebo nic, a ci bude nejaky rozdiel vo vykone. 

Audi A6, 3.0TDi AvantQ, BMK 165kW@220kW, VW Touran, 1.9TDi, BKC 77kW@96kW, '06
Hej, pisal som.. rozobral som ju vyplachol z vnutra cistou naftou, prefukal vzduchom a zalozil naspat.. kto vie ako prasi teraz... nemam to na com vyskusat a mechos ktory ma skusacku je asi 30km daleko a na nejake pokusy velmi nema cas 

Audi A6, 3.0TDi AvantQ, BMK 165kW@220kW, VW Touran, 1.9TDi, BKC 77kW@96kW, '06