Bufík starej sharan D3W problém

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

matelko22
Přispěvovatel
Příspěvky: 301
Registrován: 01 říj 2006, 21:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od matelko22 »

neviem ci to pomoze ale ja som mal na mojom bufiku podobny problem. rozbehlo sa a po cca 5-10 sek sa vyplo a uz nenastartovalo.. neskor som prisiel na to ze motorcek dmychadla bol skratovaný (ale nie vzdy... to ma miatlo). z nezistenych pricin sa mi tam dostala spina a odpalila mi ho.. a taktiez ako akcny clen motorcek tocilo ako dlho som chcel.. najprv som myslel ze sa mi vrtulka pridiera o kryt ale asi po 5 rozobrati a zlozeni ma to prestalo bavit a napadlo ho premerat ... este mi to utvrdilo to ze ked som mal motorcek vybratý tak sa strasne zahrieval.. po vymene funguje ako ma.. ale je to D5W cize s diagnostikou to bolo lahsie..
SEAT ALHAMBRA 1,9 tDI 85kW
Toyota LC100 4,7 V8
jendakomin
Přispěvovatel
Příspěvky: 112
Registrován: 15 čer 2008, 10:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od jendakomin »

D3W má sítko ve spalovacím tělese hned na vstupu už hořící nafty do tělesa. Já ho měl děravý a kouřilo to jako cikánka za pařezem....po výměně komory spalování buf maká jako novej
Lucinka
Přispěvovatel
Příspěvky: 147
Registrován: 25 zář 2009, 20:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lucinka »

Ahoj, chtěl jsem se zeptat ohledně výměny bufíku na Alhambra 98.
Můj D3W mě navždy opustil, kamarád mi přinesl 2 jiné kusy a to D5W a D5W-F Hydronic 2. Potřebuji jen vědět jestli mohu D3W vyměnit za D5W bez nějakých změn elektroinstalace, prostě pouze výměna. Zajímalo by mě taky jestli tam můžu dát ten hydronic 2, protože je jak novej. Prosím poradte mi nekdo. Díky
supermuf0090
Přispěvovatel
Příspěvky: 589
Registrován: 22 srp 2009, 20:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od supermuf0090 »

Lucinka píše:Ahoj, chtěl jsem se zeptat ohledně výměny bufíku na Alhambra 98.
Můj D3W mě navždy opustil, kamarád mi přinesl 2 jiné kusy a to D5W a D5W-F Hydronic 2. Potřebuji jen vědět jestli mohu D3W vyměnit za D5W bez nějakých změn elektroinstalace, prostě pouze výměna. Zajímalo by mě taky jestli tam můžu dát ten hydronic 2, protože je jak novej. Prosím poradte mi nekdo. Díky
obávám se že to nepujde muselo by se udelat hodne uprav hlavne v elektrice
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
Lucinka
Přispěvovatel
Příspěvky: 147
Registrován: 25 zář 2009, 20:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lucinka »

A to nepujde vymenit ani za to D5W? Jsou stejne, teda alespon velikostí a konektorem.
zx6ninja
Aktivista
Příspěvky: 3203
Registrován: 31 říj 2009, 08:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Humpolec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zx6ninja »

D5w půjde a dokonce ho budeš moc diagnostikova vagem...
bodyvlk
Přispěvovatel
Příspěvky: 346
Registrován: 09 črc 2007, 21:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od bodyvlk »

Žádný úpravy. Prostě vyměníš kus za kus. Jediné co je, že na diagnostiku natáhneš kablík a čerpadýlko nafty bude dávat o něco méně nafty. Mám tuto výměnu za sebou a vím, že to nic není. Kabel jsem si také natáhl a čerpadýlko vyměnil za silnější na D5W.
Lucinka
Přispěvovatel
Příspěvky: 147
Registrován: 25 zář 2009, 20:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lucinka »

Díky, ráno jdu na to, večer napíšu jak jsem pořídil.Díky
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

D5WZ-F má kostru k čerpadlu ze svazku uvnitř auta, t.j. pin č3 je neobsazený ;)
Lasturas6496
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 02 pro 2009, 19:36
Odpovědi: 0

vw sharan 98 1,9tdi

Příspěvek od Lasturas6496 »

Chlapci a dievčatá /kluci a holky/ kde by som zohnal rj na D5W? Baterka dobrá,motor kúrenia dobrý.Ešte by som chcel vedieť kde sa nachádza čidlo ktoré je pripojené do rj.Rj nesvieti display ale 12V tam je
zx6ninja
Aktivista
Příspěvky: 3203
Registrován: 31 říj 2009, 08:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Humpolec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zx6ninja »

nesvítí display? bufík ale žádný display nemá, teda pokud nemyslíš hodiny na nastavení..
Lasturas6496
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 02 pro 2009, 19:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lasturas6496 »

display na riadiacej jednotke /rj/
Lucinka
Přispěvovatel
Příspěvky: 147
Registrován: 25 zář 2009, 20:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lucinka »

Ahoj, tak jsem nakonec sehnal D3W z T4, byla tam špatná žhavička, tak jsem tam dal mou jetou. Bufík naběhl topil ale po 5 minutách začal hulit. Po rozebrání a komplet vyčištění s výměnou těsnění jsem to zkusil znova, ale hulení neustlálo. Nakonec jsem to odvezl na stolici. Mechanik to rozebral a bylo zase hrozně zanesené. Dostal jsem novou spalovací komoru a žhavící kolík, ale bylo mi řečeno, že tam mám podávací čerpadlo z D5W, a že dává moc nafty a pak se bufík zakarbonuje. Myslel jsem si, že je jedno jestli tam je čerpadlo z D3 nebo D5. Nezkoušel jste to už někdy někdo někdo?
Škoda Fabia kombi 2004, 96Kw chip, Fiat Ducato 2.3JTD 88KW 2008, Galloper 2.5 TD 73KW
vynecht
Přispěvovatel
Příspěvky: 482
Registrován: 20 led 2008, 14:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Turnov

Bufík starej sharan D3W problém

Příspěvek od vynecht »

S tím naftovým čerpadlam má pravdu
Montáž, úpravy a repase nezávislého topení Eberspächer, Webasto (předělání příhřevů spouštění na dálkové ovládání nebo mobil)

Sharan 215/460, Octavia 190/460

Výstavba a rekonstrukce interiérů http://www.neza-interiery.cz/
01pavel
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 25 pro 2008, 10:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od 01pavel »

Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“