závada 6 : Olej ve Vodě ZNOVU !!! :-(

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
moose
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Registrován: 23 led 2006, 18:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od moose »

... to si právě taky říkam... že to rozežere určitě i jiný gumičky než tu ve víčku... :? jinak s tema vodícíma kroužkama to právě na fotce z první výměny těsnění dali špatně, podruhé už se aspon koukli do návodu...

jinak nevím, bohužel jsem s technikem nemluvil, nestihal sem jet pro auto a tak mi ho vyzvedl někdo jiný... budu s ním mluvit v pondělí...
OOOO A4 avant 2,0 TDI BLB-oun motor
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

to moc nechápu jak to mohli dát špatně.. když jen v těch dvou dírách je to rozšířený pro ty středící plechy.
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Uživatelský avatar
moose
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Registrován: 23 led 2006, 18:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od moose »

údajně to tak již bylo kyž rozdělali motor, a že prý už musel být někdy rozdělávaný, jenže my ho máme už od najetých 30tkm, takže je to nesmysl... teď co s tím, holt tam v pondělí zavolám, že mi to rozežralo víčko, jestli si vezmou na triko že mi to rozežere i vodní pumpu... já fakt už nevim... už mi jde hlava kolem, když sem si uvědomil že budu měnit těsnění pod hlavou a dělat hlavu, řekl jsem si fajn, věnuju autu dobrou údržbu, ale že to dopadne takhle, sem opravdu netušil... :?
OOOO A4 avant 2,0 TDI BLB-oun motor
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

no jo no.. není servis jako servis..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Já vždy říkam. Ve značkovych servisech pracují neznačkovi lidé.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14426
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

A kde ti tu opravu dělali?
Odkud jseš třeba by se odsud někdo našel kdo by se na motor podíval.
Uživatelský avatar
moose
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Registrován: 23 led 2006, 18:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od moose »

no nejvíc by se mi to hodilo v praze, ale sám pracuju od 9 do 17, takže...

jinak auto dělali v příbrami...
OOOO A4 avant 2,0 TDI BLB-oun motor
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

go.vojta píše:to moc nechápu jak to mohli dát špatně.. když jen v těch dvou dírách je to rozšířený pro ty středící plechy.
a navíc kdoví jestli ten kolík nepřicpal přístup oleje do hlavy a nemělo to neblahej vliv na mazání celý hlavy, když se to tama navíc protlačilo do tý vody, to by mě zajímalo jak to mazalo, nech si zkontrolovat šály na vačce
Uživatelský avatar
moose
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Registrován: 23 led 2006, 18:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od moose »

sakra nestraště mě :-( vačky sem si užil s 2,5...
OOOO A4 avant 2,0 TDI BLB-oun motor
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

Huml píše:
go.vojta píše:to moc nechápu jak to mohli dát špatně.. když jen v těch dvou dírách je to rozšířený pro ty středící plechy.
a navíc kdoví jestli ten kolík nepřicpal přístup oleje do hlavy a nemělo to neblahej vliv na mazání celý hlavy, když se to tama navíc protlačilo do tý vody, to by mě zajímalo jak to mazalo, nech si zkontrolovat šály na vačce
to mu raději nepiš, protože ty spodní jsou vždycky trochu vydřený a pak bude hledat problém kde není.
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jasný, ale každopádně bych to zkontroloval a ty šály případně vyměnil, není vůbec problém, aby byl sedřenej ten ložiskovej kov až na podklad
Uživatelský avatar
moose
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Registrován: 23 led 2006, 18:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od moose »

říkám nestrašit ! :D

jinak po 100km cestě a následném otevření nádržky, se nestalo nic - myslím teda žádné tss, pss, ani jiné známky přetlaku... myslim si teda že momentálně utíká voda už jen kvůli netěsnosti gumičky ve víčku... nicméně ve vodě se ten olej pořád hnusně míchá... po každý cestě je to černý jak rumburak a po odstání zase zelený plus nahoře ropnej škraloup...
OOOO A4 avant 2,0 TDI BLB-oun motor
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jo, olej to je svinstvo, nejlepší je, podle mě, zbytečně nevypouštět kapalinu, jelikož ten olej co se nashromáždí v nádobce zase odteče do motoru, nejlepší je vždy odpojit jen nadržku, tu vypláchnout, nejlíp technickým benzínem a pak vrátit, zpět, takhle se to musí udělat několikrát
filipos
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 13 zář 2008, 20:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od filipos »

Na to čištění mam dobrou zkušenost s práškem na praní. Nasypat trochu do vody před jízdou, vypláchnout a opakovat. Pak se to ale musí od toho prášku pořádně propláchnout. Já jsem to vypouštěl a napouštěl aspoň 20x a už je to čisťounký. Nevím jestli to není moc agresivní, ale už je to docela dlouhou a nic jiného neodešlo. 8) Pokud budeš vědět, že olej ti do vody nejde, je dobrý vytáhnout chladič, všechny hadice a pořádně to pročistit. ten olej je všude nasedanej.
Uživatelský avatar
moose
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Registrován: 23 led 2006, 18:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od moose »

UFF

konečně jsem mluvil s technikem, aceton tam není, byl tam jen chvilku na vypláchnutí, jsem domluven na sobotu na další výplachy a nové těsnění do víčka, plus proměření žhaviček (jsou nové a přesto starty nejsou jako když byly hned nové...)

neprodáváte teda někdo budíky do audi ? :) na vrakáči chtěji 3500, orig 7500, asi se mi vyplatí ty orig...
OOOO A4 avant 2,0 TDI BLB-oun motor
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“