Stránka 4 z 7
Napsal: 28 zář 2013, 14:53
od Róbert268
Golf 4 AJM 160tis a dovi .. teraz jednohmota valeo a spoko
Napsal: 28 zář 2013, 15:28
od Biimbo
jear ewing píše:OT
Je to každopádně jízdou, ženy dokažou jezdit na 4 rychl stupeň 1200 ot, někdo jim řekl, že to málo bere, to dunění a naříkani motoru neslyší, následně 10 tis oprava.
Proto baby u mě jezdí jen na místě spolujezdce..
kámošce když si kupovala novýho Yettiho řekl prodejce, že může jezdit i na tu 10ku, že to pak bude málo žrát. Když mě střídala cestou Francie na hory v řízení, sotva jsem usnul jak auto dunělo. Za dvě hodiny už jsem si to zase řídil sám. Ta by mi setrvák oddělala za půl roku..
Napsal: 28 zář 2013, 17:05
od Fulltank
otec Sup1 - taxi kara 330tis a musel jsem mu pomoc ven rozbruskou
ja Octa2 - 198tis a nedavno davany novy
Napsal: 28 zář 2013, 17:45
od Fanyn
octa AGR 240000, od té doby jednohmota,je to mírně hlučnější, ale jinak žádný problém
Napsal: 28 zář 2013, 17:46
od Fanyn
octa AGR 240000, od té doby jednohmota,je to mírně hlučnější, ale jinak žádný problém
Napsal: 28 zář 2013, 18:07
od montyxx
AHF, 81kw bez uprav, dvouhmota vydrzela 175000km, pak jednohmota z 1Z a spojka z Veruny.

Napsal: 28 zář 2013, 19:07
od vita
AFN momentálně 388 000 km od cca 200 000 čip. Volnoběh, startování, doběh zatím nic, jen když dám moc plynu kolem 1600-1800 ot/min tak se rozvibruje - předjíždím nad 2000ot/min, zbytek na míň plynu např. jízda ve městě klidně 1200ot/min. Spojka už občas klouzne, ale budu ji dělat až s další (3.) převodovkou (ty pětkový kolečka nic nevydržej

)
Napsal: 28 zář 2013, 19:10
od Schavi
Jako Marek77 - od 1500ot. přidávám plyn velice pozvolně, čočku až tak od 2300ot. nejdřív. Jinak mám 1.9PD BJB, najeto 285.000, s čipem 1000km, dvouhmotu slyším při studeném motoru od 190.000km, ale zatím drží. Jak se zahřeje, je klid. Ale i tak i se během pár dní bude měnit.
Napsal: 28 zář 2013, 20:02
od race tdi
předchozí OI 130000km a dvojhmota KO ,potom osazeno jednhm.
a nyní ibiza ASZ 182000km a taky už mlátí hlavně při startu dává děsný rány a na volnoběh občas klepe,momentálně zatím ještě jezdí

Napsal: 28 zář 2013, 20:09
od race tdi
předchozí OI 130000km a dvojhmota KO ,potom osazeno jednhm.
a nyní ibiza ASZ 182000km a taky už mlátí hlavně při startu dává děsný rány a na volnoběh občas klepe,momentálně zatím ještě jezdí

Napsal: 28 zář 2013, 20:30
od josef10
cca 650 000 km a porad drzi O1 - 1.9 TDI
Napsal: 28 zář 2013, 21:54
od FandaTDI
josef10 píše:cca 650 000 km a porad drzi O1 - 1.9 TDI
takhle se to dělá ... toť "suchej fakt"

a neodpustim si podle autora "průzkumu" asi i OT - záleží samozřejmě i na teplotě, za tepla jsou nejen ty pružiny poddajnější, takže krom km nájezdu jsou důležitý např. i délky tras, atd. ...
ale zpátky k suchejm faktům, za mě (snad zatim - ťuk,ťuk,ťuk...) "jen" cca 320tkm a asi origo (já najel cca půlku a nemyslim, že by se předtim měnila), stav neni stopro, ale ok ...
Napsal: 29 zář 2013, 06:41
od MirekX
ono taky záleží, co se té dvouhmotě stane. Jednomu člověkovi jsem sháněl novou spojku do Fábie rs, protože se mu zdálo, že při chcípnutí to kovově zaklepe. Já teda nic neslyšel, jinak všechno naprosto ok, ale prostě mu někdo v hospodě řekl, že má vprdeli dvouhmotu, protože už to má 200 tis tak si koupil novou spojku. Ani nevim, jestli už si ji vyměnil..
Napsal: 29 zář 2013, 07:16
od jericho-3
Patrně jde i o kvalitu montovaných dvouhmot. Když origo vydrží v pohodě 200000km, ta druhá ani ne 100000km a je stejný řidič a dá se říci, že i jeho cestování, asi to nebude náhoda..
Napsal: 29 zář 2013, 09:09
od Marek77
Proto zvažuju, že až mi odejde spojka, dám jednohmotu. Sice to má i svá rizika, ale zvažuju to.