Stránka 4 z 7

Napsal: 17 lis 2009, 22:30
od pafka
Jenda. píše:KDO PORADÍ ?? Při dosažení 2500 otáček auto začne škubat.Při nižších otáčkách se nic neprojevuje.
Vyměnil jsem už pal.čerpadlo v nádrži,tandem.čerpadlo,pal.filtr,váhu vzduchu.EGR ventil.Vše jsem
měl půjčené od známého z vrakáče.Nevěřím že by některý z dílů vykazoval stejnou závadu.
Už nevím jak dál.POMÓÓÓÓÓÓC.Asi mě klepne.Přes 2500 ot. se dostanu třeba na 4000 ale to škubání je tak výrazný že mu to málem zavřelo
notebook. Je to jako kdybys vypínal a zapínal klíček,ale na vyšší ot. to i přes to cukání dostanu.
Vstřiky jsem měl venku a dal nový gumičky.
Jsem u toho amatér To auto mám
teprve od ledna. :? :?
ta závada je taky od ledna , nebo auto jezdilo normálně? a co vyčetl , když to začlo škubat? někde něco musí ukazovat špatné hodnoty?podle toho jak to popisuješ tak se to chová jak když ti tam jde málo nafty , ale pokud jsi už vše měnil , tak zahoď vstřikovače, a zkus jiné, a ještě jedna věc, když jsi měl dole dekl, tak vačka , a hydrostavy bylý v pořádku?při tom škubání to nějak kouří?

Napsal: 18 lis 2009, 21:44
od Jenda.
...

Napsal: 18 lis 2009, 21:46
od Jenda.
No to asi od února. Teď mám další problém.To cukání je pořád stejný ale teď navíc při zahřátí motoru a sešlápnutí plynu se to začne dusit jako by nešla nafta.
Můžu jet tak na čtvrt plynu. Zastavím,vypnu motor,chvilku počkám. Nastartuji chvilku je to ok a pak to začne zas.
Vačka,hydro.ok.Nekouří.Váha nová,turbo repas.N75 nový.
Tak nevím.

Mám tu ještě 2x LOG.Jeden je na neutrál.
http://leteckaposta.cz/986524516
:? :? :? (wallbash) (wallbash) (wallbash)

Napsal: 19 lis 2009, 21:37
od Jenda.
Jenda. píše:No to asi od února. Teď mám další problém.To cukání je pořád stejný ale teď navíc při zahřátí motoru a sešlápnutí plynu se to začne dusit jako by nešla nafta.
Můžu jet tak na čtvrt plynu. Zastavím,vypnu motor,chvilku počkám. Nastartuji chvilku je to ok a pak to začne zas.
Vačka,hydro.ok.Nekouří.Váha nová,turbo repas.N75 nový.
Tak nevím.

Mám tu ještě 2x LOG.Jeden je na neutrál.
http://leteckaposta.cz/986524516
:? :? :? (wallbash) (wallbash) (wallbash)
:? :?

Napsal: 19 lis 2009, 21:39
od misoVW
Chod za Humlom, ten Ti to vyriesi. www.rfauto.cz Brno.

Napsal: 19 lis 2009, 21:46
od Jenda.
jj. Dnes jsem s ním mluvil a po neděli prý na to mrkne. Tak jsem zvědav.
Dám vědět jak jsem dopad.

Napsal: 12 pro 2009, 19:29
od Jenda.
Tak pánové závada odstraněna. Vyřešil to Huml. Musím pochválit.
Vstřícnost k zákazníkovi,ochota a vysvětlení závady. Toho si cením nejvíc.
(rofl) (rofl)

Ne jak jiné servisy. Nech to tady(my to najdeme?)-co řekneš je vlastně ani
nezajímá a pak zaplať raketu a vypadni!!
(LOL) (LOL) (LOL)

HUML-DOPORUČUJI.
Závada:vadná řídící jednotka.

Napsal: 17 úno 2010, 09:29
od Gotak
:o Snad mi pomůže výměna palivového filtru jinak pánove Cosby or Huml.Škube to měl jsem to v garáži přes noc a nic.A skutečně se mi nechce věřit že by to bylo tryskama.Buď je to tím filtrem nebo nevím.Že já jsem si nepočkal na dvoulitra bez PD. (wallbash)


Golf IV 1.9TDI 96 kw 4 Motion

Napsal: 17 úno 2010, 12:39
od dolar100
Huml je King ;)

Napsal: 17 úno 2010, 13:37
od txx
Jenda. píše:Tak pánové závada odstraněna. Vyřešil to Huml. Musím pochválit.
Vstřícnost k zákazníkovi,ochota a vysvětlení závady. Toho si cením nejvíc.
(rofl) (rofl)

Ne jak jiné servisy. Nech to tady(my to najdeme?)-co řekneš je vlastně ani
nezajímá a pak zaplať raketu a vypadni!!
(LOL) (LOL) (LOL)

HUML-DOPORUČUJI.
Závada:vadná řídící jednotka.
oprava nebo vyměna řídící jednotky?

Napsal: 17 úno 2010, 15:22
od mito85
misoVW píše:skusil by som kabelaz ku vstrekom. A ten EGR je najlepsie zaslepit.
môžete mi vysvetliť čo myslíte tým zaslepiť egr ventil??? na čo to je dobré? pýtam sa aby som sa poučil:DD a načo vlastne ten egr ventil slúži?

Napsal: 17 úno 2010, 15:55
od Marek_A4
mito85 píše:
misoVW píše:skusil by som kabelaz ku vstrekom. A ten EGR je najlepsie zaslepit.
môžete mi vysvetliť čo myslíte tým zaslepiť egr ventil??? na čo to je dobré? pýtam sa aby som sa poučil:DD a načo vlastne ten egr ventil slúži?
tu to mas komplet ,
http://www.dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=9979

Napsal: 17 úno 2010, 21:14
od Jenda.
txx píše:
Jenda. píše:Tak pánové závada odstraněna. Vyřešil to Huml. Musím pochválit.
Vstřícnost k zákazníkovi,ochota a vysvětlení závady. Toho si cením nejvíc.
(rofl) (rofl)

Ne jak jiné servisy. Nech to tady(my to najdeme?)-co řekneš je vlastně ani
nezajímá a pak zaplať raketu a vypadni!!
(LOL) (LOL) (LOL)

HUML-DOPORUČUJI.
Závada:vadná řídící jednotka.
oprava nebo vyměna řídící jednotky?
Výměna :-D :-D

Napsal: 17 úno 2010, 22:01
od karadžo
Jak řikám pánové,na každýho passata PD platí něco jiného.Já taky měnil vše VAG nic neukazoval ale pořád škubal.Nakonec to začalo dělat čím dál tím víc a nakonec to bylo čidlo otáček(halův snímač)Jo a ted maže jak má :)

Napsal: 18 úno 2010, 12:39
od JardaRSV
Pánové mám také stejný problém u mého ARL. Při akceleraci na 5-ku nebo 6-ku v nízkých otáčkách se to auto znatelně rozechvěje. Přestane to když povolím plyn nebo až to přeleze 2000 otáček. Začalo mi to dělat ted po opravě - prodřel se hydroštel, podepsal se na vačce takže mám všechny hydroštely nový, vačku taky, vyčistil se EGR ventil a udělali se přitom i rozvody. Podle toho co jsem našel tady na fóru to může dělat ten EGR ventil. Sice nechápu proč ale zkusím ho zaslepit. Můj servisák si myslí že EGR je otevřenej pouze na volnoběh, ale někde jsem četl že to je do 2000 otáček, pak se zavírá. Jestli jde do 2000otáček, tak by to ten EGR dělat mohl. Před touto opravou to nedělalo a tešnění u vstřikovačů prej je dobrý. Co si o tom myslíte? díky