niup píše:no koupil jsem nedávno auto ( toledo 1M 66kw AGR ) a chtěl bych větší výkon, ale nevim, kde začít...
mám ted nabídku na: Vstřikovače 220 bar s tryskami RACE 520 9000,- Možno i s montáží v ceně.
tak jsem myslel že bych to vzal...ale když je potřeba 11mm hlava, tak nevim.
Hlava není mutná, to tady píšem.
Nicméně pokud tam dáš ty race vstřiky, tak ti to (pominu čoud) bude nejspíš padat do nouzáku, poněvadž rozdíl v množství vstřikované nafty oproti sérii je v tomto případě obrovskej.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
niup píše:vidim to asi tak, že auto prodám a koupim nějaké toledo 81kW.
Ta úprava by byla na mě moc složitá...
To mas jedno, aj 81kW ta velmi rychlo omrzi a budes chciet podstatne viac. Jedina vyhoda je ze 81kW ma VNT takze sa vyhnes prestavbe ale pokial tam budes chciet RACE 520 tak ta vymena turba ta ajtak neminie.
právě ted jsem ušetřil asi 10000Kč, tak jsem myslel, že bych to investoval do auta...jen jsem se zřejmě zmýlil s těma tryskama. Nejdřív musim přestavět na VNT, že?
TDIfun píše:OKTA AGR, trysky 764 a chip. uz kouri ale myslim peknej vykon 130koni jde udelat.
žádné sraní, ladíš online....
Ale 2 roky zpátky jsi s přezdívkou DIMEC neuměl ani nakodovat palubovku a namontovat tempomat na té svojí octavii... tak jak to teda je s tím know-how? ty tvoje příspěvky tu ještě jsou.. celkem sranda je pročítat.. "co to je VIS" atd....
TDIfun píše:OKTA AGR, trysky 764 a chip. uz kouri ale myslim peknej vykon 130koni jde udelat.
žádné sraní, ladíš online....
Ale 2 roky zpátky jsi s přezdívkou DIMEC neuměl ani nakodovat palubovku a namontovat tempomat na té svojí octavii... tak jak to teda je s tím know-how? ty tvoje příspěvky tu ještě jsou.. celkem sranda je pročítat.. "co to je VIS" atd....
A pointa? To bude asi vic jak dva roky, a vidis naucil jsem se namontovat tempomat a nakodovat budiky. A ucim se porad. To je pro kazdeho takze, kdo chce muze to taky zkusit
TDIfun píše:OKTA AGR, trysky 764 a chip. uz kouri ale myslim peknej vykon 130koni jde udelat.
žádné sraní, ladíš online....
Ale 2 roky zpátky jsi s přezdívkou DIMEC neuměl ani nakodovat palubovku a namontovat tempomat na té svojí octavii... tak jak to teda je s tím know-how? ty tvoje příspěvky tu ještě jsou.. celkem sranda je pročítat.. "co to je VIS" atd....
milhausek pocuj nikto uceny z neba nespadol. Ked nieco neviem spytam sa. Je to lepsie ako tvarit sa ze nieco viem a sposobit tym skodu na vozidle. Ja som tiez pred 8mimi rokmi nevedel ani vycitat chyby z pamati zavad. Ale kazdym dnom sa ucim a som lepsi a lepsi. Mozno sa raz dotiahnem aj na takych majstrov ako Huml, BH motor, atd. , ale to este vela vody pretecie
TDIfun píše:OKTA AGR, trysky 764 a chip. uz kouri ale myslim peknej vykon 130koni jde udelat.
žádné sraní, ladíš online....
Ale 2 roky zpátky jsi s přezdívkou DIMEC neuměl ani nakodovat palubovku a namontovat tempomat na té svojí octavii... tak jak to teda je s tím know-how? ty tvoje příspěvky tu ještě jsou.. celkem sranda je pročítat.. "co to je VIS" atd....
milhausek pocuj nikto uceny z neba nespadol. Ked nieco neviem spytam sa. Je to lepsie ako tvarit sa ze nieco viem a sposobit tym skodu na vozidle. Ja som tiez pred 8mimi rokmi nevedel ani vycitat chyby z pamati zavad. Ale kazdym dnom sa ucim a som lepsi a lepsi. Mozno sa raz dotiahnem aj na takych majstrov ako Huml, BH motor, atd. , ale to este vela vody pretecie
nezdá se mi, že by někdo mohl získat zkušenosti s odborným vyladěním motoru za 2 roky... nebo se snad mýlím? to nemyslím jako narážku....
viz třeba tady.. podívej se na datum příspěvku... jak je to dlouho?
přepdpokládám že v té době si ani nevěděl, jak nahrát soft do ECU...
znáš Funa a jeho práci osobně?ten příspěvek je hodně starý, a pokud je zde na foru , tak to s majitelem mají vyjasněno, to napadání není fér, každý se učí , někdo pomalu , někdo rychle, co umíš Ty?