Garrett 2052 vs. 2252

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Smoke píše:plavete v tom, velký výfukovky a malé kompresory....
a u kompresoru je psaná velikost, kdežto u turbíny ne, řada 17 je moc velkej pojem, 35-42mm (a víme že 1mm je poznat)
říkat že 17 je o ničem na výkon je blbost (už jsou nové generace turb, staré stojí za prd)
Smoku, taky nejsi uplne tak presny. Zaprve, on psal...
TDIPOWER píše:17 je úplně o ničem pro mojí aplikaci
... a to je pravda. Predpokladam, ze jsi myslel 1756tku, ale ta je pro aplikace pres 250 koni (rec je o R4 TDIckach) opravdu mala.

A co se compressoru tyce, sice mas uvedenou velikost, ale jen exduceru, nikoliv induceru. Ostatne sam vis, ze GT1749-ek je mraky a jaky je rozdil mezi Vckem a VBckem netreba zminovat. Navic je treba jeste zminit pocet gemoetrii a design lopatek, druhy naklapeni, A/R obou housingu, velikost osicky atd. atd. Takze jak se rika "ohne sranda" :wink:

PS: osobne bych z 2,5V6 TDI turbin pouzival asi jen snad stred, banku a vyfukovku a tu jen z GT2052V, zbytek je uz v dnesni dobe prehistorie
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

to je pravda, ale na druhou stranu se nedá říct že 17 je malá když je možnost až na 250k, což předpokládám že se nebere jako ,,malé´´ turbo.
a taky jsem tm chtěl říct, že staré generce už bych nechal minulostí- desing a poměr kompresor/turbína atd.
myslel jsem jak mám nové turbo gtb, ale gtc je nové a už testujem gtd ;)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Milo75
Přispěvovatel
Příspěvky: 599
Registrován: 24 bře 2009, 21:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milo75 »

asi takto znám jen VNT20, které jsem měl na TD, co tam mám nouzovku serii obtok tak je tam obrovská turbo díra:(

tak něco doporučtě :)

novější turba se liší čím třeba od VNT20??
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

nové generace turb, lepší spodek a přitom vyšší výkon. vývpj jde stálůe dopředu, požadvky rostou. to je jak srovnat TD a TDi, třeba.
na doporučení to je těžké. na jaký auto, motor, jaký výkon atd.
ale v tomto tématu gtb2056 nebo 2260
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
ribiska
Přispěvovatel
Příspěvky: 128
Registrován: 07 zář 2009, 20:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Topolčany

Příspěvek od ribiska »

aké turbo sa dava do kia sorento 2.2 CRDi VGT , 145 (197)kw/ hp a vaš názor naň. chcem to na PD
EX golf 3 ATD, GTB 1XXX, Sachs, 3X OFF, AL,In 80 Ex 60mm, soft- Netopier
EX Audi 80 1.8S
Octavia BKD
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“