Smoku, taky nejsi uplne tak presny. Zaprve, on psal...Smoke píše:plavete v tom, velký výfukovky a malé kompresory....
a u kompresoru je psaná velikost, kdežto u turbíny ne, řada 17 je moc velkej pojem, 35-42mm (a víme že 1mm je poznat)
říkat že 17 je o ničem na výkon je blbost (už jsou nové generace turb, staré stojí za prd)
... a to je pravda. Predpokladam, ze jsi myslel 1756tku, ale ta je pro aplikace pres 250 koni (rec je o R4 TDIckach) opravdu mala.TDIPOWER píše:17 je úplně o ničem pro mojí aplikaci
A co se compressoru tyce, sice mas uvedenou velikost, ale jen exduceru, nikoliv induceru. Ostatne sam vis, ze GT1749-ek je mraky a jaky je rozdil mezi Vckem a VBckem netreba zminovat. Navic je treba jeste zminit pocet gemoetrii a design lopatek, druhy naklapeni, A/R obou housingu, velikost osicky atd. atd. Takze jak se rika "ohne sranda"

PS: osobne bych z 2,5V6 TDI turbin pouzival asi jen snad stred, banku a vyfukovku a tu jen z GT2052V, zbytek je uz v dnesni dobe prehistorie