Stránka 4 z 9

Napsal: 12 led 2007, 20:04
od Fantik
Jak se chová tahle neodpružená lamela? Myslim rozjezdy.

Napsal: 12 led 2007, 21:20
od MKTech
Chová se dost dobře pokud se s autem projedeš a ja ti neřeknu o spojce tak to nepoznáš. Snad jen při rozjíždění na 1 bez plynu na volnoběh to jakoby zacuká ale ne celé auto jen to cítíš.

Napsal: 12 led 2007, 22:02
od Huml
u ARL není odpružená ani origo, tak jakejpak rozdíl, spíš by mě zajímalo jestli to někdo nemá třeba na jednohmotě bez odpružení, jak se to chová, budu muset do takové kombinace jít, tak jestli s tím už někdo nemá zkušenosti

Napsal: 12 led 2007, 22:24
od Fantik
Někdo mi tvrdil že na jednohmotě tahle spojka zná jen dva stavy a to sepnuto nebo rozepnuto a že na běžný ježdění to neni moc vhodný.


Proč jsou na dvouhmotě některé lamely odpružené a některé ne?

Napsal: 12 led 2007, 22:48
od MKTech
U Origo Spojky ARL jsou 3 pružinky sice nevím k čemu tam jsou ale určitě ne jako odpružení protože by neměly šanci to ustát.

Napsal: 12 led 2007, 23:12
od Huml
Fantik píše:Někdo mi tvrdil že na jednohmotě tahle spojka zná jen dva stavy a to sepnuto nebo rozepnuto a že na běžný ježdění to neni moc vhodný.


Proč jsou na dvouhmotě některé lamely odpružené a některé ne?
spíš bych řekl, že je to věcí přítlačáku a celkovou konstrukcí spojky, navíc to na normální jezdění nechci, takže kdyby byly problémy s rozjezdama, tak to zkousnu, na okruhu je potřeba se rozjet jen jednou :D
odpruženou lamelu na dvouhmotovým setrváku jsem viděl jen na podélným motoru, motory na příč ji maj všechny(s dvouhmotou) pevnou

Napsal: 26 led 2007, 21:42
od Jirka Kužel
MKTech napsal:
Tohle je možná lepší na přenos Nm jako Sachs. Díky větší styčné ploše. Už ji mám v Autě a je to mazec. Původní originál Spojka vydržela 35tis km na motoru s výkonem 185Ps 420Nm co jsem byl na srazu vždy jsem jezdil Sprinty. Lamela když jem ji dával nová nebyla měla odjeto 70tis Km. Což na sérii je slušné po vyndání nebyla potrhaná ani nijak poškozená tlouštka byla taky stejná jak před montáží a to 7.6mm. Ale klouzala byla spálená. A tady je nová v plné kráse foceno mobilem.


a prodáváš je ? Jdou i na 6kvalt kde je 240mm ?
MKTech
PříspěvekZaslal: pá leden 12, 2007 12:31 am Předmět:
Tohle je možná lepší na přenos Nm jako Sachs. Díky větší styčné ploše. Už ji mám v Autě a je to mazec. Původní originál Spojka vydržela 35tis km na motoru s výkonem 185Ps 420Nm co jsem byl na srazu vždy jsem jezdil Sprinty. Lamela když jem ji dával nová nebyla měla odjeto 70tis Km. Což na sérii je slušné po vyndání nebyla potrhaná ani nijak poškozená tlouštka byla taky stejná jak před montáží a to 7.6mm. Ale klouzala byla spálená. A tady je nová v plné kráse foceno mobilem.


Kde se ta lamela nechá sehnat?

Napsal: 28 led 2007, 20:15
od Huml

Napsal: 29 led 2007, 01:21
od reesha
Právě objednávám nějaké spojky Sachs Race Engineering - viz úvodní stránka.

Objednávám si do svého auta. Tak kdyby ještě někdo další chtěl, dejte mi vědět (nejlépe zítra).

Zatím ahoj

Napsal: 09 bře 2007, 12:55
od Grygy
Chlapi, je dobre davat spojkovou lamelu Luk, kdyz zbytek je od Sachse?Je to na FRS.Dikes

Napsal: 08 kvě 2007, 07:52
od go.vojta
to je úplně jedno. sou to identycké věci akorát je dělá někdo jinej. klidně to můžeš kombinovat.. Huml. bez odpružení to bude jezdit v poho. rozjezd stejnej. ale dost trpí převodovka. všechny torzní kmity jdou na hřídele. trochu větší hlučnost tě asi trápit nebude.. :D

Napsal: 08 kvě 2007, 11:05
od vita
Taky bych se bál o převodovku. V motoru sou o dost větší kroutící momenty než nominální. Např. když má motor psanejch 300 Nm tak pod jednotlivejma pístama je třeba dvoj až trojnásobek. Velká část těhle kmitů se vyhladí o setrvačník kroucením kliky, ale i ten zbytek je dost velkej. U nás na škole se dělala nějaká zkouška TDI. Motor měli spojenej s brzdou kardanem z avie (nevim proč). Když to rozeběhli tak po chvilce kardan prdnul. Dali novej a zase. Pomohl až jinej setrvák. Kardan na náklaďáku za provozu dostává přes 2000Nm a nevydržel, tak co by to udělalo s převodovkou?

Napsal: 08 kvě 2007, 11:48
od Dr.Diesel
Nejak tu usnul ten lt.kuboshuv dotaz na komfort jizdy.

Zatim origo ARL drzi (noteeth) (noteeth) , kdyz sem myslel, ze sla kukat, tak to nebyla spojka, ale 4motion (crazy) (noteeth)

Napsal: 09 kvě 2007, 13:27
od Lusťa
Komfort pohoda. Clovek si musi chvilku zvyknout na vetsi citlivost a zaber spojky a pak uz pohoda.Me osobne to docela mi to trvalo, nez jsem si zvyknul, ale ted uz krasa. Tod moje zkusenost se zde zminovanou spojkou od Sachse neodruzenou

Napsal: 09 kvě 2007, 13:37
od Jim
Lusta: kolik s ní máš najeto? ;)