Stránka 4 z 4

Napsal: 08 pro 2010, 21:28
od Brouk
delal jsem nekolik fabii a studenaky v tacho uz chteli menit budiky ve skodovce a take immo problem .... kdyz je clovek sikovnej myslim ze nemusi ani sundavat rucky a da se tam dostat ale presne to ted neumim rict .

Napsal: 08 pro 2010, 21:30
od Janosik93
je to častá chyba. vždy to robím od pinov až po tu palubnu dosku . bežne mi posielaju palubne na opravu

Napsal: 18 pro 2010, 10:10
od karel4
Obrázek

Napsal: 18 pro 2010, 10:13
od Octavka
Ja to resim rozebrani konektoru immo u civky - proletuju piny ke kabelu + prostrik kontaktolem piny u civky
a zpet poskladat a vse u vsech aut funguje na 1
Kabel nema nikdo poskozeny, ani nevim jak by se vam mohl poskodit :)

Napsal: 18 pro 2010, 10:22
od jericho-3
Již asi 4 krát jsem starým manželům/starý pán je invalida/ převážel z garáže /na laně/Fabii s nefunkčním immem v záruce do servisu...Příjímací technik- co s tím zase je..,to co minule..tak to tady nechte./nasranej/.a pořád dokola..Ti lidé už se bojí , že se do nemocnice nedostanou a mají v kapse číslo na taxíka..Na zahradu je ten sráč odveze, ale do nemocnice ne...K čemu je u těch sráčů záruka...?Zase DODO..Proto nesnáším ty různé píčoviny elektrického typu na usnadnění provozu vozidla...Není to náhodou naopak..? :(

Napsal: 09 zář 2013, 08:03
od Re-volt 1
Janosik93 píše:rozobral si palubnu dosku, a priam v nej to opravil? to asi isto nie.
niekde si spravil chybu, lebo to musi isť. zatial vyše 50 aut opravenych, a každe ide.
Ahoj neporadil bys,nebo nemáš foto který kontakt v přístrojovce proletnout? Díky moc.

Napsal: 09 zář 2013, 15:46
od vinek
já jsem jednou proletovával ty dva piny přímo co je nasazenej konektor na budíky na jednom byl studeňák a druhej se mi taky nezdál plus jsem teda vyměnil ten svazek od cívky, tam to bylo taky mizerný a od tý doby klid

Napsal: 09 zář 2013, 16:28
od Re-volt 1
vinek píše:já jsem jednou proletovával ty dva piny přímo co je nasazenej konektor na budíky na jednom byl studeňák a druhej se mi taky nezdál plus jsem teda vyměnil ten svazek od cívky, tam to bylo taky mizerný a od tý doby klid
Myslíš ty dva piny jako pin ke kabelu,nebo pin z přístrojovky,jako ťišťák?

Napsal: 10 zář 2013, 16:15
od vinek
piny z přístrijovky jako v tišťáku, a v konektoru je kdyžtak taky zkontroluj jestli nejsou nějaký špatný, jsou tam nacvaklý na kabelu jen přes izolaci, jde to dobře vyndat

Napsal: 19 zář 2013, 17:31
od Re-volt 1
Vyřešeno,problém v nějakém švábu...

Napsal: 30 říj 2013, 18:18
od hasic4
Zdar.Taky řeším ten samý problém.Je možno poslat foto jak a kde co proletovat nebo vyměnit protože ten káblík co vede od spínačky je zaveden do celého svazku a pak do přístrojovky díky

Napsal: 01 lis 2013, 08:07
od Re-volt
hasic4 píše:Zdar.Taky řeším ten samý problém.Je možno poslat foto jak a kde co proletovat nebo vyměnit protože ten káblík co vede od spínačky je zaveden do celého svazku a pak do přístrojovky díky
Foto ma karel o něco víše,jedná se o zelený a černý drát,je na konektoru do přístrojovky v pravo,kdybys otočil přístrojovku tak v levo,jen proletuj kabel k pinu a vrať,když to nepomuže,problém přímo v přístrojovce...

Napsal: 01 lis 2013, 14:31
od vikino1
Ja som mal problém v konektore na spínačke niekolko krát som to prestrekol a napružil kontakty. No problémy boli stále častejšie, pomohla výmena toho kábla.

Napsal: 01 lis 2013, 18:06
od hasic4
Díky dnes jsem to zas zkoušel a vše v pohodě z ničeho nic to zas funguje ale kdo ví jak dlouho proto si myslím že kabelem to nebude to by blblo pořád ne

Napsal: 01 lis 2013, 21:04
od vikino1
Práve že nie blbne to hoci kedy. Mne to najviac vypadávalo pri vysokých teplotách. Niekedy som musel dávať PIN ručne inak som Fabiu nenatočil.