spotreba s powerboxem a bez - velky rozdil !

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

dneska jsem se byl projet s AFN série, najel jsem cca 100km a reálná spotřeba byla cca 7.5 l/100km :lol2: ale otáčky skoro pořád přes 3000 :-D :P
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

ASV, Race520, 10mm. kdyz tomu slapu spotreba 8l, kdyz jedu slusne do 120km/h netocim to tak je to kolem 5l. gumy 195x45xR16, hmotnost 1016kg s pul nadrzi. jestli jezdite s passatama 200hp za 4l a mene, tak je to uspech, ale osobne tomu neverim, nic ve zlem samozrejme.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
no-fosil
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Registrován: 01 bře 2006, 00:33
Odpovědi: 0

Re: podstatne je aby soucet

Příspěvek od no-fosil »

MirekX píše:
no-fosil píše:podstatne je aby soucet ujetych km i km ktere podle PC jeste muzu ujet byl na zacatku i na konci priblizne stejny.
Dale samozrejme kolik km ujedu na plnou nadrz (po odvzdusneni).
Kolik litru natankuju je pro mne bohuzel nezmeritelne
takhle se k pořádnému výsledku nemůžeš dobrat, dojezd na PC bude taky ukazovat blbě,protože je počítán z průměrné spotřeby za posledních tuším 20km. Ale schválně, kolik ti ukazuje PC na místě v litrech za hodinu?
na miste neukazuje nic pouzitelneho kdyz nejedu
no-fossil_fuel // A6 TDI r.v. 2000 81kW (motorcode AVG)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

tak co,už jsi tankoval?? :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

flekyc píše:ASV, Race520, 10mm. kdyz tomu slapu spotreba 8l, kdyz jedu slusne do 120km/h netocim to tak je to kolem 5l. gumy 195x45xR16, hmotnost 1016kg s pul nadrzi. jestli jezdite s passatama 200hp za 4l a mene, tak je to uspech, ale osobne tomu neverim, nic ve zlem samozrejme.
za 4 a mene len v extremoch napisal riki18 a ja som dosiahol kedysi 3,8 na 120 km trati z leonom 198 hp...sice neviem kolko spravil na tej nadrzi ,mozno napise...ja mam na dalsej nadrzi zasa podla palubaku 5,3 cize real 5,5... ;)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Uživatelský avatar
riki18
Přispěvovatel
Příspěvky: 263
Registrován: 23 bře 2007, 21:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Trencin

Příspěvek od riki18 »

cupra píše:
flekyc píše:ASV, Race520, 10mm. kdyz tomu slapu spotreba 8l, kdyz jedu slusne do 120km/h netocim to tak je to kolem 5l. gumy 195x45xR16, hmotnost 1016kg s pul nadrzi. jestli jezdite s passatama 200hp za 4l a mene, tak je to uspech, ale osobne tomu neverim, nic ve zlem samozrejme.
za 4 a mene len v extremoch napisal riki18 a ja som dosiahol kedysi 3,8 na 120 km trati z leonom 198 hp...sice neviem kolko spravil na tej nadrzi ,mozno napise...ja mam na dalsej nadrzi zasa podla palubaku 5,3 cize real 5,5... ;)
Bolo to 4.9 real ale uz nikdy viac tak chodit nebudem. Cize rozdiel 1,2 L ako ukazoval palubak :-) Bezne jazdim za 7 priemer ale to nepozeram ako idem...
Passat B6 1.9TDi 130HP 201 HP a 477 Nm :-) Hybrid turbo, big IC, AL vstreky, DQS prevodovka z 2.5 tdi, ostra vacka, vyfuk, sanie by AMA, Profi soft,
400m - 15,3 sek
Na predaj!

Suzuki Intruder 1800 VZR 125k, 160Nm :-))
Audi B7 3.0 tdi 275Hp 559Nm
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

tak napisal :D ale vazne...ako som tu uz kedysi spomenul pozrite si testy na eco fuel maratonoch a potom budete inac cumet kolko co zere... ;)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
no-fosil
Přispěvovatel
Příspěvky: 84
Registrován: 01 bře 2006, 00:33
Odpovědi: 0

eco-fuel maraton vers. real life

Příspěvek od no-fosil »

cupra píše:tak napisal :D ale vazne...ako som tu uz kedysi spomenul pozrite si testy na eco fuel maratonoch a potom budete inac cumet kolko co zere... ;)
Jasne eco-fuel maratony jsou zajimave z technickeho hlediska aby clovek vedel kde je technicka hranice motoru. Nejsou vsak bohuzel vubec pouzitelne pro realny provoz.
Znovu po ujeti dalsi nadrze muzu opet potvrdit ze prumerna spotreba na plnou nadrz a "smesny provoz casto i kratke trasy" kterou lze konkretne s mym vozem dosahnout je
A. bez powerboxu nemam sanci jezdit pod 5.9L/100km
B. s powerboxem 4.4L/100km
C. s powerboxem a pneu Michelin Energy Saver nafouklymi na max. tlak uvedený na pneu tj. 3.5bar mene nez 4.3L/100km


Zajimave je zev pripade A. je nutne daleko vic slapat, vuz poradne nejede (brzda provozu i otrava)
V pripade B. a predevsim C. (nove krasne tiche pneu) pokud clovek nejede na dalnici pres 120kmh, lze jezdit skoro standartnim zpusobem bez toho aniz by clovek byl brzdou provozu. Vyhody: bez palubaku sem nikdy nedodrzoval rychlost, pri jizde na spotrebu ji dodrzuju alespon v 80% pripadech (noteeth)

Poznamky:
1. Spotrebu merim vzdy podle palubniho pocitace a vzdy overuji podle skutecneho dojezdu na plnou nadrz (pres 1800km). Z praktickych, technickych ale i ekologickych duvodu spotrebu nemerim dotankovanym mnozstvim s rozhodne ani nebudu, doplnuji vzdy plnou nadrz az po hrdlo. Pokud bych chtel merit presne dotankovane mnozstvi, musel bych pouzivat vahu.....

2. Mnou pouzivane palivo muze vuci nafte vykazovat odchylku ve spotrebe +/- 5%, coz je vsak v podstate zanedbatelne
Naposledy upravil(a) no-fosil dne 21 čer 2009, 08:26, celkem upraveno 2 x.
no-fossil_fuel // A6 TDI r.v. 2000 81kW (motorcode AVG)
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

pekne rozpisane... :)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Re: eco-fuel maraton vers. real life

Příspěvek od MirekX »

[quote="no-fosil
Znovu po ujeti dalsi nadrze muzu opet potvrdit ze prumerna spotreba na plnou nadrz a "smesny provoz casto i kratke trasy" kterou lze konkretne s mym vozem dosahnout je
[/quote]

kolik jsi na tu nádrž ujel, jestli to nejni tajný
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
redleon
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Registrován: 09 úno 2007, 11:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od redleon »

Fosil: chci se zeptat kolik se ti vejde do nádrže nafty a kde jezdíš? ujedeš 1800km po městě? nebo jezdíš dálky?
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

riki18 píše:
cupra píše:
flekyc píše:ASV, Race520, 10mm. kdyz tomu slapu spotreba 8l, kdyz jedu slusne do 120km/h netocim to tak je to kolem 5l. gumy 195x45xR16, hmotnost 1016kg s pul nadrzi. jestli jezdite s passatama 200hp za 4l a mene, tak je to uspech, ale osobne tomu neverim, nic ve zlem samozrejme.
za 4 a mene len v extremoch napisal riki18 a ja som dosiahol kedysi 3,8 na 120 km trati z leonom 198 hp...sice neviem kolko spravil na tej nadrzi ,mozno napise...ja mam na dalsej nadrzi zasa podla palubaku 5,3 cize real 5,5... ;)
Bolo to 4.9 real ale uz nikdy viac tak chodit nebudem. Cize rozdiel 1,2 L ako ukazoval palubak :-) Bezne jazdim za 7 priemer ale to nepozeram ako idem...
teraz som z vas v pomikove ... takze riki18 isiel vlastne ako tu pisal najmenej za 3,7 (palubak) ale vlastne realne to bolo +1,2l = 4,9 ?

lebo 4,9 realnych to uz ano ! to sa da aj z upravenou karou TDI.

No nie tych 3,7 REALNE.
ale potom nechapem na co tu vypisujete imaginarne hodnoty palubaka.
to mozem aj ja 2,8 uz aj (OI ASV upravena), no real uplne inde ;)

tak na 1,7 DTI 55kw opel :D
GIV var asz 4mot upraveny
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

cupra píše:
jordee_23 píše:
riki18 píše:Tomuto sice nebudete verit ale mozem dokazat :-)

Obrázek

Priemerna rychlost 66km/h, prejdenych 38 km, snazil som sa ozaj na spotrebu, 90-100. Rano do prace uz svietila rezerva, tiez som presiel 38km s spotrebou 4,1. To mame 76 km a stale som mal dojazd 10km :-))) Po dotankovani 1760km dojazd!!! Uvidim co povie cela nadrz...vykon auta vidite v popise...a teraz sa mozeme hadat (LOL) Kolesa mam 225/45/17
to ti nafotim aj ja a budem tam mat 2,8 :O)))) ...o tom stale tocim ...

v skutocnosti ale ovela viac 8)
odfot!!!!!! som zvedavy ako dokazes 2,8!!!!!a potom napis kolko je skutocnost...som zvedavy na odchylku...ja som moju odchylku napisal ty nie... :?
odchilku ti nepoviem ked som tam mal 2,8.
palubak nekeca konstantne. niekedy bol rozdiel real-palubak skoro aj 2l inokedy 1,5l. .miesto tejto OI ASV je uz GIV ASZ ale stale seria.

a GIII keca niekedy o 0,5l no uz mi kecala aj o 1,2l a to nie su az take upravy.
takze asi tak
GIV var asz 4mot upraveny
Uživatelský avatar
riki18
Přispěvovatel
Příspěvky: 263
Registrován: 23 bře 2007, 21:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Trencin

Příspěvek od riki18 »

jordee_23 píše:
riki18 píše:
cupra píše:za 4 a mene len v extremoch napisal riki18 a ja som dosiahol kedysi 3,8 na 120 km trati z leonom 198 hp...sice neviem kolko spravil na tej nadrzi ,mozno napise...ja mam na dalsej nadrzi zasa podla palubaku 5,3 cize real 5,5... ;)
Bolo to 4.9 real ale uz nikdy viac tak chodit nebudem. Cize rozdiel 1,2 L ako ukazoval palubak :-) Bezne jazdim za 7 priemer ale to nepozeram ako idem...
teraz som z vas v pomikove ... takze riki18 isiel vlastne ako tu pisal najmenej za 3,7 (palubak) ale vlastne realne to bolo +1,2l = 4,9 ?

lebo 4,9 realnych to uz ano ! to sa da aj z upravenou karou TDI.

No nie tych 3,7 REALNE.
ale potom nechapem na co tu vypisujete imaginarne hodnoty palubaka.
to mozem aj ja 2,8 uz aj (OI ASV upravena), no real uplne inde ;)

tak na 1,7 DTI 55kw opel :D
Porovnaj to ale 202 HP na 225 gumach....s hmotnostou 1700kg :-) Riesil som palubak, nemeral som to predtym tak som zavesil nieco comu som sam neveril :-) Krutak tam bol nad 500 vtedy :-) Na G4 PD som dokazal spravit real 4L..je to o soferovi...I ked na Cupru nemam...
Passat B6 1.9TDi 130HP 201 HP a 477 Nm :-) Hybrid turbo, big IC, AL vstreky, DQS prevodovka z 2.5 tdi, ostra vacka, vyfuk, sanie by AMA, Profi soft,
400m - 15,3 sek
Na predaj!

Suzuki Intruder 1800 VZR 125k, 160Nm :-))
Audi B7 3.0 tdi 275Hp 559Nm
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

riki18 píše:
jordee_23 píše:
riki18 píše: Bolo to 4.9 real ale uz nikdy viac tak chodit nebudem. Cize rozdiel 1,2 L ako ukazoval palubak :-) Bezne jazdim za 7 priemer ale to nepozeram ako idem...
teraz som z vas v pomikove ... takze riki18 isiel vlastne ako tu pisal najmenej za 3,7 (palubak) ale vlastne realne to bolo +1,2l = 4,9 ?

lebo 4,9 realnych to uz ano ! to sa da aj z upravenou karou TDI.

No nie tych 3,7 REALNE.
ale potom nechapem na co tu vypisujete imaginarne hodnoty palubaka.
to mozem aj ja 2,8 uz aj (OI ASV upravena), no real uplne inde ;)

tak na 1,7 DTI 55kw opel :D
Porovnaj to ale 202 HP na 225 gumach....s hmotnostou 1700kg :-) Riesil som palubak, nemeral som to predtym tak som zavesil nieco comu som sam neveril :-) Krutak tam bol nad 500 vtedy :-) Na G4 PD som dokazal spravit real 4L..je to o soferovi...I ked na Cupru nemam...
akoze na mna? :D teraz sa nechcem chvalit...ale asi to tak bude pripadat...ja aj na audine v praci A6 3,0 tdi dokazem jazdit podla dotankovania za 7,3 280 hp a 500 Nm po chipe odo profituningu)ked sme boli v nemecku a plny takmer plny cize stale cez 200 po nemecku tak vysla spotreba 8,7 a to riaditel len otvoril usta ze to nie je mozne...on ked ide sam do prahy tak vzdy ma nad 10 lebo mu ani 80 litrova nadrz nestaci na otoc...ja idem tu istu trasu a zostane 1/4 nadrze...a za ten isty cas,ak nie rychlejsi...cize vela zalezi od medzikusu... :D ;)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“