Stránka 4 z 6
Napsal: 24 zář 2009, 16:56
od bombastiq
bombastiq píše:chlapi jak ste řešili přejezd na soft ??
pojedu tedka 400 km šumperk - chomutov
o1 -gt2052,12mm,race520, 60mm vejfuk,saní 70mm až k turbu,fmic
sodek 96kw,hlava 81kw , nová spojka organika + VR6 přítlak , + hafol dalších předělávek,jednotka z 81kw -012
je tam soft od garáž tunera , mám strach aby se neutavili písty za těch 400km

nebo ho mám ktomu pustit at tomu stáhne dávky ??? (což se mi moc nechce
no soft je uni

je to ve všech seriovejch 81kw oktanech co ten borec dělá ůdajně 40% přidáno na turbu
každopádně myšlenka odpojit N75 se mi líbí akorát těch 400km v nouzáku ??? to asi nepůjde jelikož je 25 km v těžkym kopcu !! (mohelníčák- studená loučka )
takže mi prosím poraďte co opravdu funguje - jestli origo soft 81 a lehká noha , a nic se tomu nestane , nebo nějaká jiná alternativa
velice vám děkuji - v softu se naprosto neviznám
Napsal: 24 zář 2009, 16:57
od Tomas.cz
A nebo váhu vzduchu pak to taky jede jako SDi

Napsal: 24 zář 2009, 20:50
od nogis
cupra píše:nemas dobre nadstavene trysky vagom resp pri chipovany mi to robil p. Soltys aj na cupre mame navolnobehu 0,6 z race 783 a pred chippovanim mali 1,7 spotrebu na vonobehu a teraz ta cupra mi normalnej jazde zere 5,5 az 6 litrov a ma 230 hp cca 500 nm
Jak nastavené trysky? Před třemi týdny jsem byl u Reeshy a podle něj buď špatný dva vstřiky (kanál 13 - 3.válec +1,73, 4.válec -0,85) nebo komprese. Někam i volal, ale na nic víc nepřišel. Ale začalo to takhle ukazovat z ničehonic, předtím úplně v pohodě. Před spotřeba na volnoběh 0,6, teď 1,3. Hlavně že jede a nežere. Až bude čas, tak na to mrknu.

Napsal: 24 zář 2009, 21:02
od cupra
nogis píše:cupra píše:nemas dobre nadstavene trysky vagom resp pri chipovany mi to robil p. Soltys aj na cupre mame navolnobehu 0,6 z race 783 a pred chippovanim mali 1,7 spotrebu na vonobehu a teraz ta cupra mi normalnej jazde zere 5,5 az 6 litrov a ma 230 hp cca 500 nm
Jak nastavené trysky? Před třemi týdny jsem byl u Reeshy a podle něj buď špatný dva vstřiky (kanál 13 - 3.válec +1,73, 4.válec -0,85) nebo komprese. Někam i volal, ale na nic víc nepřišel. Ale začalo to takhle ukazovat z ničehonic, předtím úplně v pohodě. Před spotřeba na volnoběh 0,6, teď 1,3. Hlavně že jede a nežere. Až bude čas, tak na to mrknu.

podla mna reescha to vie nastavit(hoci to vie na slovensku aj v cechach velmi malo ludi)ale podla kanalu 13 je jeden valec na figu,ale skor to vidim na vstreekovac,mali sme podobny problem na cupre...ale tam az bolo pocut ze auto islo na 3 valce a bol chybny vstrekovac...nie tryska,hoci sme najskor mysleli ze ona...ale zaujimave na tom bolo to ze na kontrolnej masine v boschi nepisal vstrekovac ziadnu zavadu aj ked bol nahovno...

Napsal: 25 zář 2009, 05:50
od nogis
Reesha si s tím rady nevěděl. Ale problém někde bude, protože když jsem to kupoval bylo vše v pohodě. Jedinou věc, co jsem dělal a po ní (teda až po nějaké době) jsem zjistil, že ty hodnoty jsou divný, že jsem vyměnil olej. Předtím tam byl 5W40 teď 5W30. Přijde mi to jako blbost, ale nemohlo by to mít vliv na menší kompresi? Nic jiného už mě nenapadá. Kdyby to byl jeden válec, neřeknu půl slova, ale dva naráz je blbost...
Napsal: 25 zář 2009, 06:39
od cupra
nogis píše:Reesha si s tím rady nevěděl. Ale problém někde bude, protože když jsem to kupoval bylo vše v pohodě. Jedinou věc, co jsem dělal a po ní (teda až po nějaké době) jsem zjistil, že ty hodnoty jsou divný, že jsem vyměnil olej. Předtím tam byl 5W40 teď 5W30. Přijde mi to jako blbost, ale nemohlo by to mít vliv na menší kompresi? Nic jiného už mě nenapadá. Kdyby to byl jeden válec, neřeknu půl slova, ale dva naráz je blbost...
ti tomu moc nechapes,to je len jeden valec zly...lebo jeden je v pluse ajeden v minuse...to znamena ze do jedneho valca ide menej nafty a druheho viac...to riadi elektronika a ta sa snazi vyrovnavat chod motora aby isiel pekne... ale tam je hranica tusim 2,8 mg a to je v pohode,skor by ma sral ten palubak a spotreba na volnobehu...
Napsal: 25 zář 2009, 11:15
od MirekX
přesně tak, jestli má válec č. 3 dost do plusu, tak je chyba tam. Pak už jen válce kolem (tzn 4 a 1, protože to pálí 1,3,4,2) takže mínusy u 1válce a u 4válce jsou způsobeny chybou ve 3 válci a ŘJ jim ubere naftu, aby ten chod byl co nejrovnoměrnější. A je i dost možný, (to by věděli ladiči), ža si palubák bere údaje jen z jednoho válce , třeba to je z toho třetího , proto ta spotřeba na PC. ale to už domýšlím..
Napsal: 26 zář 2009, 23:01
od PROFITUNER
ak niekomu ukazuje palubak 3,5L na volnobeh tak su iba dve moznosti.
Prva, velmi malo pravdepodobna je, ze niekto upravil soft tam kde nemal.
Druha, co je podla mna na 90% prvadepodobna , ze tam mate nahraty uplne iny soft ako je original. Neni ARL ako ARL.
Napsal: 27 zář 2009, 07:05
od nogis
Díky za vysvětlení, mrknu na ten třetí válec. Jen jsem opakoval, že mi Reesha řekl, že mám chybu na 3. a 4. válci...A k tomu softu. V autě bylo původně ASZ, takže i soft je původně na něj. Jen ho Reesha upravil na možnosti ARL. Ale po výměně motoru to ukazovalo 0,6, takže chyba v softu nebude.

Napsal: 27 zář 2009, 10:02
od TDIfun
PROFITUNER píše:ak niekomu ukazuje palubak 3,5L na volnobeh tak su iba dve moznosti.
Prva, velmi malo pravdepodobna je, ze niekto upravil soft tam kde nemal.
Druha, co je podla mna na 90% prvadepodobna , ze tam mate nahraty uplne iny soft ako je original. Neni ARL ako ARL.
To by nebylo nic noveho ze by nesedel program ke vstrikovacum ale to jiste nebude reeshuv problem.. Mel jsem ted auto co melo ECU 85kw a motor 96kw, to byly vlny jak v pacifiku. padalo to a rostlo nahoru a dolu a v 3900 to ze 118koni spadlo na 60 a zase narostlo na cca 100koni

Napsal: 27 zář 2009, 18:23
od bombastiq
tak sem narazil na další problémek (a ještě jich bude)
dával sem borcovi čerpadlo z 81kw
at mě tam dá 12mm pístek (je od jastera jezdil s nim 1,5 roku )
člověk dělá v dosch diesel service
tvrdí mi že mu neudrží dávku v plnym kotlu elektronika
že při 4500 ot/m mu lítá jakási hodnota 70-100 ?
v čerpadlech TDI se neviznám , tak sem volal HOLZovi
a říkal že to asi vyřeší podavací čerpadlo v nádrži
že na stavu je to něco jinýho jako když to jede v autě se softem
prosimvás řešil někdo z vás tenhle problém ??
velice děkuji za rady a názory
Napsal: 27 zář 2009, 18:32
od toby66kw
Je to tak musíš ho dopovat

Napsal: 27 zář 2009, 19:42
od nogis
MirekX píše:přesně tak, jestli má válec č. 3 dost do plusu, tak je chyba tam. Pak už jen válce kolem (tzn 4 a 1, protože to pálí 1,3,4,2) takže mínusy u 1válce a u 4válce jsou způsobeny chybou ve 3 válci a ŘJ jim ubere naftu, aby ten chod byl co nejrovnoměrnější...
Jen ze zvědavosti jsem znovu koukal na ty hodnoty a jsou cca
1. válec +0,07,
2. válec +0,16,
3. válec +1,73,
4. válec -0,85.
Napsal: 01 říj 2009, 20:28
od LEMRA.NET
nogis píše:MirekX píše:přesně tak, jestli má válec č. 3 dost do plusu, tak je chyba tam. Pak už jen válce kolem (tzn 4 a 1, protože to pálí 1,3,4,2) takže mínusy u 1válce a u 4válce jsou způsobeny chybou ve 3 válci a ŘJ jim ubere naftu, aby ten chod byl co nejrovnoměrnější...
Jen ze zvědavosti jsem znovu koukal na ty hodnoty a jsou cca
1. válec +0,07,
2. válec +0,16,
3. válec +1,73,
4. válec -0,85.
Mám skoro stejné hodnoty

co ted... repas vstřiku za 4500 ?
+ šrouby 1500

Napsal: 02 říj 2009, 05:13
od nogis
O víkendu chci změřit kompresi, pak uvidím. Začínám od nejjednodušších věcí. Každopádně radost z toho nemám...
