Zatim neni eště zabudovaný, ale až to zabuduju změřim odběr proudu a písnu. Origoš pojistka tam má bejt 5A, já předpokládám, že tam poteče tak do 2 A, což by odpovídalo při napětí 12 V kolem 24 VA (W). Ještě dávám nějáký drobnosti dohromady, jako je zpožďovací časovej spínač (aby se při proplachování smíchávaly co nejmenší obejmy a II. 3/2 -ventil odpadal s prodlevou ), teplotní spínač (pro automaticky "šlusnutou zpátečku",která se po dosažení určitý teploty teplovodního výměníku "otevře" a vypne se elektrickej předehřev) a konečně ten Tvůj geniální teploměr tuším Eurocase digitální, ten je suprovej

.
Jinak mi to nějak divně chytalo, sem zjistil, že 3 (!!) ze 4 žhaviček byly v hajz....., vydržely 70.000 km, ale co jsem slyšel, tak je tahle životnost normální. Koupil jsem v AUTOKELLY Brisk Twin, jedna kolem 180,-- Kč, maj dobrý dlouhodobý testy a jsou i na dožhavování. Teď to chytá dobře.