1,8 T 110kW a 132kW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Andy-CZ
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 397
- Registrován: 22 dub 2008, 18:31
- Bydliště: Kolín a Kutná Hora
Odpovědi: 0
Tak třeba s tou frs- problém je v tom že je těžká a zas nic extra to nejede, včera mě ujížděl citroen ax:-) minulej tejden zase 1.6 benzín:) ale v dieselech (srovnatelných) je halt to tdi pd best:) škoda že není lehčí. S tím abs to zas tak horký není, je to asi tak že když projedu větší hrbol a brzdim tak to trochu kope ale nic hroznýho. Dát tam chip tak aspoň na 170 koní tak by to jelo slušně. Je to o tom že tdi prudce zabere dole, to dává pocit že řídíte tak o litr větší motor, srovnatelný benzin je prostě rychlejší a sportovnější, nedej bože turbobenzin, krouťák chápu ale tsi s nižším krouťákem a o 0.6l nižším objemem naseká Tdičku jak nic:)
Škoda Fabia 1.9 TDI RS 96kW 5,7l/100km
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
na to nepotřebuješ umění šlápnou tomu na rovině, navíc kdyby byl kopyto tak si nekupuje 3L.
a dle tvého výkladu jsi asi ještě nejel v pořádné 1.9 (např 180k/400Nm). uvědom si že bmw má oproti mě 400kg navíc
a dle tvého výkladu jsi asi ještě nejel v pořádné 1.9 (např 180k/400Nm). uvědom si že bmw má oproti mě 400kg navíc

DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1699
- Registrován: 21 črc 2007, 08:06
- Bydliště: ba-lm-Hu :s)
Odpovědi: 0
presne tak a navyse je to E46 to znamena starsi 3liter a otazka este aj ktorySmoke píše:na to nepotřebuješ umění šlápnou tomu na rovině, navíc kdyby byl kopyto tak si nekupuje 3L.
a dle tvého výkladu jsi asi ještě nejel v pořádné 1.9 (např 180k/400Nm). uvědom si že bmw má oproti mě 400kg navíc


E90 3l 171kw (obcas na tom pojazdim xdr-navyse a 6.8s na sto bez problemov a 180km/ho atakujes ani nevies ako, odhlucnenie perfect = super aerodynamika) ci E91 3l 180kw by uz bola ina kava. a nehovoriac o 335d (2 turba)
ked benzin co tak clio sport 2 liter atmosfericky 145kw da sa cca 152-5kw nie moc narocne dostat (taka mala - zdanlivo - raketa s difuzorom vzadu,= velmi sikovna vecicka na pritlak) chodi to moc pekne. naprava rzsirena nie ako na no-sport cliach :O) len zase budeme pri ... pre mna tak dvolezitej spotrebe a tak nejak efektivite.
proste ako ladas pise vtipne a poucne opicky -banany

Naposledy upravil(a) jordee_23 dne 21 srp 2009, 16:11, celkem upraveno 1 x.
GIV var asz 4mot upraveny
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 373
- Registrován: 31 srp 2006, 09:45
- Bydliště: Domažlice okoli
Odpovědi: 0
Smoke: jj tech 400kg je hlavni duvod, jinak na dalnici bys na 330d nemel:)
Andy-CZ: jj turbo benziny jsou na sportovni svezeni super, ale v chiplem PD na 170hp jede take super a spotreba uplne jinde:)
nic mene vozil jsem se v Seatu Cupra 1,8T 180hp myslim ze vazi neco kolem 1100kg, tohle auto chipnout na 22Ohp tak na sprint musi porazit skoro vsechno:)
Andy-CZ: jj turbo benziny jsou na sportovni svezeni super, ale v chiplem PD na 170hp jede take super a spotreba uplne jinde:)
nic mene vozil jsem se v Seatu Cupra 1,8T 180hp myslim ze vazi neco kolem 1100kg, tohle auto chipnout na 22Ohp tak na sprint musi porazit skoro vsechno:)
Golf TDi PD 74kW, 03.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 373
- Registrován: 31 srp 2006, 09:45
- Bydliště: Domažlice okoli
Odpovědi: 0
a to ma co za auto, motor:)Smoke píše:menší hmotnost znamená výkon![]()
zrychlení jsem nikdy neměřil, jen pružnost
ale branislafarkaš s ibizou má v popisu 6.5s/100km/h
vim ze jedinej seriove vyrabenej diesel, ktery ma zrychleni 0-100 za 6s je BMW 335D E90, 330D ma 6,7s
s tou vahou co to ma je to uzasny, proto se divim, kdyz nekdo pise ze s trochu chiplym TDI da 330 BMW.
TDI chiple ma neco pod 8s
Golf TDi PD 74kW, 03.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
nevim proč se divíš, bratr má 184k+chip (220k) a váha 1610kg
já nemám jen trochu chiplé tdi, to vidíš v popisu a váhu mám 1220kg
ono i přepočtem výkon/hmotnost su na tom lépe
je sice hezký že má lépe 0-100 ale to je jen zadním náhonem
dle mě si prostě ještě nejel v silným tdi HOW
a ta ibiza? 1.9 ale to už si najdi, nahoře máš tlačítko hledat
já nemám jen trochu chiplé tdi, to vidíš v popisu a váhu mám 1220kg
ono i přepočtem výkon/hmotnost su na tom lépe
je sice hezký že má lépe 0-100 ale to je jen zadním náhonem
dle mě si prostě ještě nejel v silným tdi HOW
a ta ibiza? 1.9 ale to už si najdi, nahoře máš tlačítko hledat
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 373
- Registrován: 31 srp 2006, 09:45
- Bydliště: Domažlice okoli
Odpovědi: 0
Smoke
s chip TDi jsem jel, je fakt, ze ne s extra nejak upravenym
nic mene vem to tak, ze ty mas 190hp s extra upravami, nevim jak dlouho ti motor vydrzi a zda by jsi mel odvahu jed napr 2000km na dovolenou, v klidu, za ti nic neodejde,
tak extra predimenzovany vykon bych nechtel na bezne jezdeni
to BMW E90 330d ma v serii 231hp, bez zatizeni motoru
kdyz by se upravil ve stejne rovine jako tvoje 1,9 melo by pres 300hp, pak uz by to tedy chtelo BMW 330 xD , byla by top raketa, ale proc, kdyz v serii ma 0-100 za 6,7s.
s chip TDi jsem jel, je fakt, ze ne s extra nejak upravenym
nic mene vem to tak, ze ty mas 190hp s extra upravami, nevim jak dlouho ti motor vydrzi a zda by jsi mel odvahu jed napr 2000km na dovolenou, v klidu, za ti nic neodejde,
tak extra predimenzovany vykon bych nechtel na bezne jezdeni
to BMW E90 330d ma v serii 231hp, bez zatizeni motoru
kdyz by se upravil ve stejne rovine jako tvoje 1,9 melo by pres 300hp, pak uz by to tedy chtelo BMW 330 xD , byla by top raketa, ale proc, kdyz v serii ma 0-100 za 6,7s.
Golf TDi PD 74kW, 03.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
o motor se nebojím, a s podobnéma úprava tu je desíkty aut
na dovolené jsem byl a sklidným svědomím (ono mimochodem nejedu furt na plnej že???)
mě to plně vyhovuje, výkon, ale spotřeba jde i pod 5L
chápu že jsi zastánce bmw pokud tedy top raketu tak M3 a další...
nevim čeho chceš v této debatě dosáhnout
až mi teda ujedeš s 330d tak shodím kloubouk ,že mě předjel 3.0

na dovolené jsem byl a sklidným svědomím (ono mimochodem nejedu furt na plnej že???)
mě to plně vyhovuje, výkon, ale spotřeba jde i pod 5L
chápu že jsi zastánce bmw pokud tedy top raketu tak M3 a další...
nevim čeho chceš v této debatě dosáhnout
až mi teda ujedeš s 330d tak shodím kloubouk ,že mě předjel 3.0

DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 373
- Registrován: 31 srp 2006, 09:45
- Bydliště: Domažlice okoli
Odpovědi: 0
jj M3 s tim s tebou souhlasimSmoke píše:o motor se nebojím, a s podobnéma úprava tu je desíkty aut![]()
na dovolené jsem byl a sklidným svědomím (ono mimochodem nejedu furt na plnej že???)
mě to plně vyhovuje, výkon, ale spotřeba jde i pod 5L
chápu že jsi zastánce bmw pokud tedy top raketu tak M3 a další...
nevim čeho chceš v této debatě dosáhnout
až mi teda ujedeš s 330d tak shodím kloubouk ,že mě předjel 3.0
nejsem zastancem BMW, mame doma same VW:) ale prave premyslim o BMW, chci silnou naftu ale bez velkych uprav, uz jsem se s vecnymi upravami vyskolil
nic mene, preju ti hodne ujetych km, uprimne
Golf TDi PD 74kW, 03.