Zdravá vůle dvouhmoty

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Dali jsme ho zpátky, zatím v pohodě. ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

Moze dvojhmota na pozdĺžne ulozenom motore vydávať v zábere (pri pozvolnej akcelerácii) pravidelný klepot..? Ked drzim jemne pridaný plyn na 2 a 3 prev. stupni cca od 1400 do 2000 otaciek pravidelne klepe od motora a je to počuť aj pri voľnobehu... Nad 2000ot. sa to uz stratí, alebo to zanikne v hluku motora... Myslite ze to moze byt dvojhmota..??
CAHA 125 kW TDI CR
WhiteDevill
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 10 črc 2009, 16:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od WhiteDevill »

mne odišla spojka vlastne kôli dvojhmote pretože mala velkú vôlu. prejavovalo sa to hlavne pri akcelerácii a následnom ubratí hlavne cez tempomat, vtedy autom dosť zašklbalo...skončilo to rozsypanou lamelou vôla na tej dvojhmote bola asi tak 4cm :( nový má vôlu tak na ten jeden zub ktorý je na obvode zotrváku
Škoda Octavia 1.9TDi,96kw ASZ+chip ,puky TT, 18" MAM RS2, all in white
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1182
Registrován: 11 bře 2008, 16:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od skoda »

Cau chlapci po dlouhe dobe sem vytahl z regaliku Dvouhmotu co sem kdysi koupil s bouranym motorem co mel najeto 90tis km uz se mi to tady vali dlouho je to z 98 AGR O1.Dokazete to nejak posoudit jestli je OK?Jen jestli to mam vyhodit nebo se to treba jeste hodi :)
Je to LUK 210mm
http://leteckaposta.cz/714478799
diky
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9190
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

moje má mnohem větší a zatím jezdím a to jí ani trochu nešetřím. Takže myslím že je ještě velmi dobrá. Hlavně jestli když ji vemeš zprudka neklepne kovově a nemá vůli jakoby ven ze setrváku.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1182
Registrován: 11 bře 2008, 16:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od skoda »

Takto jak popisujes je uplne ok. :)
dik
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
josef10
Aktivista
Příspěvky: 1181
Registrován: 29 led 2010, 22:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od josef10 »

Ma vliv špatná dvojhmota na klepani do volantu pri vyšich rychlostech ? Me se chveje volant pri 140 km v hodine a v 160 km v hodine prestane volant kmitat... poloosy jsou ok...
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

josef10 píše:Ma vliv špatná dvojhmota na klepani do volantu pri vyšich rychlostech ? Me se chveje volant pri 140 km v hodine a v 160 km v hodine prestane volant kmitat... poloosy jsou ok...
pokud je ta dvouhmota jinak v pořádku,tak nevěřím,že by mohla něco takového dělat.
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
josef10
Aktivista
Příspěvky: 1181
Registrován: 29 led 2010, 22:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od josef10 »

DOLPH píše:
josef10 píše:Ma vliv špatná dvojhmota na klepani do volantu pri vyšich rychlostech ? Me se chveje volant pri 140 km v hodine a v 160 km v hodine prestane volant kmitat... poloosy jsou ok...
pokud je ta dvouhmota jinak v pořádku,tak nevěřím,že by mohla něco takového dělat.
no a kdyby ta dvouhmota nebyla v poradku? vibroval by volant pri vyssich rychlostech?
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

josef10 píše:
DOLPH píše:
josef10 píše:Ma vliv špatná dvojhmota na klepani do volantu pri vyšich rychlostech ? Me se chveje volant pri 140 km v hodine a v 160 km v hodine prestane volant kmitat... poloosy jsou ok...
pokud je ta dvouhmota jinak v pořádku,tak nevěřím,že by mohla něco takového dělat.
no a kdyby ta dvouhmota nebyla v poradku? vibroval by volant pri vyssich rychlostech?
no kdyby byla úplně v prdeli,třískala jako kladivo a pod.,tak už je potom možné všechno a může mít zpousty doprovodných projevů,ale pokud se chová normálně,tak nevěřím,že by ti rozvibrovala kola,to je blbost.

můžou to být šišaté kola,nevyvážené,špatné gumy,ohlý náboj ložiska,vadné klouby poloosy,ohlé poloosy,vůle v nápravě,tlumiče,geometrie.....,to všechno jo,ale dvouhmota ne.
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
Uživatelský avatar
kaskader
Přispěvovatel
Příspěvky: 237
Registrován: 04 lis 2008, 20:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od kaskader »

Zdravím. Moja otázka znie, či je možné z VIN zistiť, akú sadu mám osadenú v aute. Ide o to, že by som mohol mať zotrvák za prijateľnú cenu, ale neviem, aký v aute momentálne mám. Či bol od výroby menený, to netuším. Mohla nastať situácia, že by som mal napr. od výroby sachs a pri (teoreticky) výmene prvý majiteľ dal vymeniť sadu a dali tam LUK? Alebo sa vždy používajú sady od rovnakého výrobcu? Čítal som tu, že sady nie sú zámenné, ale neviem, či sa to týka len komponentov, alebo aj celej sady. Ak by niekto vedel v Etke alebo inde zistiť, akú mám sadu, má u mňa pivo.
Prečo nie audina? Lebo Medveď!
Ex: A4 1.9TDI Quattro AVF 2003
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Odpovědi: 0
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

Ak to máš na ten AVF motor v podpise a 6 kvalt prevodovku, tak tam máš na 100% LUK 240mm
CAHA 125 kW TDI CR
Uživatelský avatar
kaskader
Přispěvovatel
Příspěvky: 237
Registrován: 04 lis 2008, 20:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od kaskader »

Ano, je to na auto v podpise. A je to 6-kvalt Quattro. Diky za info. Takže zháňam LUK 240 mm 23 zubov.
Prečo nie audina? Lebo Medveď!
Ex: A4 1.9TDI Quattro AVF 2003
Martin RS
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 26 črc 2009, 06:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od Martin RS »

Dobrý den chci se zeptat co by mohlo způsobovat vybrace motoru a jemné pocukávaní(škubaní)auta,dvouhmotu mám novou lamelu jsem nechal starou,vstřiky nové,silentbloky motoru a převodovky nové,vybrace jsou nárazové většinou za studena je to ok jak se ohřeje tak pocukává máte někdo nápad?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Monotone píše:
Zdeněk M píše:
skoda píše:Kdyz drzim brzdu a chci se rozjet na 2ku tak to klepe rychlejc.Zase kdyz je 2hmota v tahu tak by klepat neměla co? nebo jo?
No je pravda ze to taky muže byt hydrostel.kdyz to nastartuju studeny tak po 3dnech tak v tom tříská než se to naplní olejem.
Ale zase to hned nezacne klepat az auto uvedu do pohybu tak to bude asi 2hmota.
Zkus to zasnout s odpojenou chcipací klapkou, jestli to zamlatí jakoby s prevodovky jak hovado, dvouhmota ko. Jinak pokud položis lehce nohu na spojkovej pedal,jen položis a krapitko ho zmacknes a klepe ti do nohy jak bejk, tak dvouhmot ko, a tež když v tahu pri razení do kopce vyřadis, nebo na dojezdu ke križovatce vyřadis, tak to zarahcta a zatrese. Rachot a klepot po studeným staru je normalní, pokud na teplým motoru neco jakoby potukava tak zdvihatko, to tuka nebo poklepava a nejvic na volnobeh za tepla.
Dotaz : Když lehce na volnoběh sešlápnu spojkový pedál a mlátí to lehce do nohy ale setrvák vypadá v pohodě. Může to být přítlačákem a lamelou (hm) Jsou zralé na výměnu (wallbash)
do pedálu to klepe i na dobré spojce, setrváku, podle toho bych to neposuzoval
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“