
Zdravá vůle dvouhmoty
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Moze dvojhmota na pozdĺžne ulozenom motore vydávať v zábere (pri pozvolnej akcelerácii) pravidelný klepot..? Ked drzim jemne pridaný plyn na 2 a 3 prev. stupni cca od 1400 do 2000 otaciek pravidelne klepe od motora a je to počuť aj pri voľnobehu... Nad 2000ot. sa to uz stratí, alebo to zanikne v hluku motora... Myslite ze to moze byt dvojhmota..??
CAHA 125 kW TDI CR
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 59
- Registrován: 10 črc 2009, 16:08
- Bydliště: Slovakia
mne odišla spojka vlastne kôli dvojhmote pretože mala velkú vôlu. prejavovalo sa to hlavne pri akcelerácii a následnom ubratí hlavne cez tempomat, vtedy autom dosť zašklbalo...skončilo to rozsypanou lamelou vôla na tej dvojhmote bola asi tak 4cm
nový má vôlu tak na ten jeden zub ktorý je na obvode zotrváku

Škoda Octavia 1.9TDi,96kw ASZ+chip ,puky TT, 18" MAM RS2, all in white
Cau chlapci po dlouhe dobe sem vytahl z regaliku Dvouhmotu co sem kdysi koupil s bouranym motorem co mel najeto 90tis km uz se mi to tady vali dlouho je to z 98 AGR O1.Dokazete to nejak posoudit jestli je OK?Jen jestli to mam vyhodit nebo se to treba jeste hodi 
Je to LUK 210mm
http://leteckaposta.cz/714478799
diky

Je to LUK 210mm
http://leteckaposta.cz/714478799
diky
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
pokud je ta dvouhmota jinak v pořádku,tak nevěřím,že by mohla něco takového dělat.josef10 píše:Ma vliv špatná dvojhmota na klepani do volantu pri vyšich rychlostech ? Me se chveje volant pri 140 km v hodine a v 160 km v hodine prestane volant kmitat... poloosy jsou ok...
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
no a kdyby ta dvouhmota nebyla v poradku? vibroval by volant pri vyssich rychlostech?DOLPH píše:pokud je ta dvouhmota jinak v pořádku,tak nevěřím,že by mohla něco takového dělat.josef10 píše:Ma vliv špatná dvojhmota na klepani do volantu pri vyšich rychlostech ? Me se chveje volant pri 140 km v hodine a v 160 km v hodine prestane volant kmitat... poloosy jsou ok...
no kdyby byla úplně v prdeli,třískala jako kladivo a pod.,tak už je potom možné všechno a může mít zpousty doprovodných projevů,ale pokud se chová normálně,tak nevěřím,že by ti rozvibrovala kola,to je blbost.josef10 píše:no a kdyby ta dvouhmota nebyla v poradku? vibroval by volant pri vyssich rychlostech?DOLPH píše:pokud je ta dvouhmota jinak v pořádku,tak nevěřím,že by mohla něco takového dělat.josef10 píše:Ma vliv špatná dvojhmota na klepani do volantu pri vyšich rychlostech ? Me se chveje volant pri 140 km v hodine a v 160 km v hodine prestane volant kmitat... poloosy jsou ok...
můžou to být šišaté kola,nevyvážené,špatné gumy,ohlý náboj ložiska,vadné klouby poloosy,ohlé poloosy,vůle v nápravě,tlumiče,geometrie.....,to všechno jo,ale dvouhmota ne.
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
Zdravím. Moja otázka znie, či je možné z VIN zistiť, akú sadu mám osadenú v aute. Ide o to, že by som mohol mať zotrvák za prijateľnú cenu, ale neviem, aký v aute momentálne mám. Či bol od výroby menený, to netuším. Mohla nastať situácia, že by som mal napr. od výroby sachs a pri (teoreticky) výmene prvý majiteľ dal vymeniť sadu a dali tam LUK? Alebo sa vždy používajú sady od rovnakého výrobcu? Čítal som tu, že sady nie sú zámenné, ale neviem, či sa to týka len komponentov, alebo aj celej sady. Ak by niekto vedel v Etke alebo inde zistiť, akú mám sadu, má u mňa pivo.
Prečo nie audina? Lebo Medveď!
Ex: A4 1.9TDI Quattro AVF 2003
Ex: A4 1.9TDI Quattro AVF 2003
do pedálu to klepe i na dobré spojce, setrváku, podle toho bych to neposuzovalMonotone píše:Dotaz : Když lehce na volnoběh sešlápnu spojkový pedál a mlátí to lehce do nohy ale setrvák vypadá v pohodě. Může to být přítlačákem a lamelouZdeněk M píše:Zkus to zasnout s odpojenou chcipací klapkou, jestli to zamlatí jakoby s prevodovky jak hovado, dvouhmota ko. Jinak pokud položis lehce nohu na spojkovej pedal,jen položis a krapitko ho zmacknes a klepe ti do nohy jak bejk, tak dvouhmot ko, a tež když v tahu pri razení do kopce vyřadis, nebo na dojezdu ke križovatce vyřadis, tak to zarahcta a zatrese. Rachot a klepot po studeným staru je normalní, pokud na teplým motoru neco jakoby potukava tak zdvihatko, to tuka nebo poklepava a nejvic na volnobeh za tepla.skoda píše:Kdyz drzim brzdu a chci se rozjet na 2ku tak to klepe rychlejc.Zase kdyz je 2hmota v tahu tak by klepat neměla co? nebo jo?
No je pravda ze to taky muže byt hydrostel.kdyz to nastartuju studeny tak po 3dnech tak v tom tříská než se to naplní olejem.
Ale zase to hned nezacne klepat az auto uvedu do pohybu tak to bude asi 2hmota.Jsou zralé na výměnu