nestartuje za tepla

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

kire píše:
misoVW píše:
kire píše:motor na tdi graphe mi vypisuje stále že je priliš studený.... a po odpojení teplotneho čidla štartoval stále zle... čo s tým?
odpojil si to spravne cislo?
tak to čidlo je na chladici to som odpojil
tak to neni to správné ;)
***VAG,PSA,Renault***
kire
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Registrován: 15 pro 2008, 22:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od kire »

chosepm píše:
kire píše:
misoVW píše: odpojil si to spravne cislo?
tak to čidlo je na chladici to som odpojil
tak to neni to správné ;)
ale je som to spravne.. uz potom odpojil
Audi A3 8P S-LINE, 2.0 TDI BKD, chip, EGR OFF + hot start fix spravený mnou cca 12x kW
Audi A4 B6, 1.9 TDI 96kw AVF, Launch control + chip spravený mnou 110 kW+
VW Transporter T5 LR, 1.9 TDI, chip
Audi S2 Avant ABY
Škoda 100L - celková renovácia
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

kire píše:
chosepm píše:
kire píše: tak to čidlo je na chladici to som odpojil
tak to neni to správné ;)
ale je som to spravne.. uz potom odpojil
to čidlo o kterém se bavíme je pod vakuovou pumpou...
***VAG,PSA,Renault***
kire
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Registrován: 15 pro 2008, 22:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od kire »

a to prave som vymenil.. coje pod vakuovou...
Audi A3 8P S-LINE, 2.0 TDI BKD, chip, EGR OFF + hot start fix spravený mnou cca 12x kW
Audi A4 B6, 1.9 TDI 96kw AVF, Launch control + chip spravený mnou 110 kW+
VW Transporter T5 LR, 1.9 TDI, chip
Audi S2 Avant ABY
Škoda 100L - celková renovácia
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

chosemp necitas, potom pisal, ze uz odpojil to prave a startuje dobre.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

aha sorry, jsem něco vynechal koukam :D
***VAG,PSA,Renault***
igracik
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Registrován: 02 čer 2009, 18:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Trebišov

Příspěvek od igracik »

kire píše:chyba bola najdená... je to to čidlo... odpojil som ho ked som zohrial motor.. a hned na otočenie kluča chytilo...
neviete kde by som to zohnal.. alebo seriove čislo toho čidla
dakujem
Je to integráčom v ECU, Už je starý a dáva nezmyselné hodnoty pri teplom štarťe. Je ho potrebné vymeniť a nahrať do neho origo soft a všetko zas pojde ako pred tým. čidlo bude pravdepodobne dobré. Čidlom to určite nieje. Aj keď sa nastavý štartovacia dávka tak sa to potom časom pokazí budeme tam kde sme boli na začiatku.

Vymeň integráč v ECU.
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

igracik píše:
kire píše:chyba bola najdená... je to to čidlo... odpojil som ho ked som zohrial motor.. a hned na otočenie kluča chytilo...
neviete kde by som to zohnal.. alebo seriove čislo toho čidla
dakujem
Je to integráčom v ECU, Už je starý a dáva nezmyselné hodnoty pri teplom štarťe. Je ho potrebné vymeniť a nahrať do neho origo soft a všetko zas pojde ako pred tým. čidlo bude pravdepodobne dobré. Čidlom to určite nieje. Aj keď sa nastavý štartovacia dávka tak sa to potom časom pokazí budeme tam kde sme boli na začiatku.

Vymeň integráč v ECU.
tak to som este nepocul :-D ktory integrac mas na mysli?
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

(LOL)
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
Deivid
Přispěvovatel
Příspěvky: 521
Registrován: 04 úno 2006, 12:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Deivid »

igracik píše:
kire píše:chyba bola najdená... je to to čidlo... odpojil som ho ked som zohrial motor.. a hned na otočenie kluča chytilo...
neviete kde by som to zohnal.. alebo seriove čislo toho čidla
dakujem
Je to integráčom v ECU, Už je starý a dáva nezmyselné hodnoty pri teplom štarťe. Je ho potrebné vymeniť a nahrať do neho origo soft a všetko zas pojde ako pred tým. čidlo bude pravdepodobne dobré. Čidlom to určite nieje. Aj keď sa nastavý štartovacia dávka tak sa to potom časom pokazí budeme tam kde sme boli na začiatku.

Vymeň integráč v ECU.
Neříkám,že elektronika nestárne,ale toto je trošku mimo mísu.Vyschne třeba kondík a ztratí kapacitu nebo se něco třeba vyhřeje nebo já nevím co,ale že by se ze švábů postupně vytrácely 1 a 0 tak to se nestává stářím.
igracik
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Registrován: 02 čer 2009, 18:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Trebišov

Příspěvek od igracik »

Deivid píše:
igracik píše:
kire píše:chyba bola najdená... je to to čidlo... odpojil som ho ked som zohrial motor.. a hned na otočenie kluča chytilo...
neviete kde by som to zohnal.. alebo seriove čislo toho čidla
dakujem
Je to integráčom v ECU, Už je starý a dáva nezmyselné hodnoty pri teplom štarťe. Je ho potrebné vymeniť a nahrať do neho origo soft a všetko zas pojde ako pred tým. čidlo bude pravdepodobne dobré. Čidlom to určite nieje. Aj keď sa nastavý štartovacia dávka tak sa to potom časom pokazí budeme tam kde sme boli na začiatku.

Vymeň integráč v ECU.
Neříkám,že elektronika nestárne,ale toto je trošku mimo mísu.Vyschne třeba kondík a ztratí kapacitu nebo se něco třeba vyhřeje nebo já nevím co,ale že by se ze švábů postupně vytrácely 1 a 0 tak to se nestává stářím.
Je to tak. Vplyvom striedania teplotných rozdielov sa jednoducho súčiastka kazí a dava potom nezmyselné hodnoty. Jednoducho ju treba vymenit a jeto. Ale najprv by som odporucal najprv nastavenie tej startovacej dávky ci sa to náhodou nezlepší.
Ak sa to zlepší len na pár štartov a potom sa to zase pokazí tak je to tou súčiastkou.

Vyskúšaj to a uvidíš

POzapajaj všetko naspäť nastav inú štartovaciu dávkú tak aby to štartovalo za tepla perfektne a sleduj ci sa ti start bude predlzovat. Ak nie tak je to v suchu. Ak áno tak ...
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

vies si vobec predstavit ake rozne data su v tej pamati? Preco by sa prejavovala chyba iba pri startovani za tepla? Ako potom vysvetlis, ze ked sa zvysi davka pre otacky 0-400 tak startuje na pol otacky aj bez vymeny pamate? :?
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
kire
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Registrován: 15 pro 2008, 22:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od kire »

štartovacia davka bola zmenena ale aj tak to startovalo furt tak isto
..je pokazena riad. jednotka inak to nevydim
Audi A3 8P S-LINE, 2.0 TDI BKD, chip, EGR OFF + hot start fix spravený mnou cca 12x kW
Audi A4 B6, 1.9 TDI 96kw AVF, Launch control + chip spravený mnou 110 kW+
VW Transporter T5 LR, 1.9 TDI, chip
Audi S2 Avant ABY
Škoda 100L - celková renovácia
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

nič nie je pokazené, daj si to upravit v RJ a je po probléme, mám to tiež upravené a je to luxus ;)
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

nie je pokazena!!! Treba upravit data a bude startovat na pol otacky :)
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“