Audi A3 8P S-LINE, 2.0 TDI BKD, chip, EGR OFF + hot start fix spravený mnou cca 12x kW
Audi A4 B6, 1.9 TDI 96kw AVF, Launch control + chip spravený mnou 110 kW+
VW Transporter T5 LR, 1.9 TDI, chip
Audi S2 Avant ABY
Škoda 100L - celková renovácia
Audi A3 8P S-LINE, 2.0 TDI BKD, chip, EGR OFF + hot start fix spravený mnou cca 12x kW
Audi A4 B6, 1.9 TDI 96kw AVF, Launch control + chip spravený mnou 110 kW+
VW Transporter T5 LR, 1.9 TDI, chip
Audi S2 Avant ABY
Škoda 100L - celková renovácia
kire píše:chyba bola najdená... je to to čidlo... odpojil som ho ked som zohrial motor.. a hned na otočenie kluča chytilo...
neviete kde by som to zohnal.. alebo seriove čislo toho čidla
dakujem
Je to integráčom v ECU, Už je starý a dáva nezmyselné hodnoty pri teplom štarťe. Je ho potrebné vymeniť a nahrať do neho origo soft a všetko zas pojde ako pred tým. čidlo bude pravdepodobne dobré. Čidlom to určite nieje. Aj keď sa nastavý štartovacia dávka tak sa to potom časom pokazí budeme tam kde sme boli na začiatku.
kire píše:chyba bola najdená... je to to čidlo... odpojil som ho ked som zohrial motor.. a hned na otočenie kluča chytilo...
neviete kde by som to zohnal.. alebo seriove čislo toho čidla
dakujem
Je to integráčom v ECU, Už je starý a dáva nezmyselné hodnoty pri teplom štarťe. Je ho potrebné vymeniť a nahrať do neho origo soft a všetko zas pojde ako pred tým. čidlo bude pravdepodobne dobré. Čidlom to určite nieje. Aj keď sa nastavý štartovacia dávka tak sa to potom časom pokazí budeme tam kde sme boli na začiatku.
Vymeň integráč v ECU.
tak to som este nepocul ktory integrac mas na mysli?
kire píše:chyba bola najdená... je to to čidlo... odpojil som ho ked som zohrial motor.. a hned na otočenie kluča chytilo...
neviete kde by som to zohnal.. alebo seriove čislo toho čidla
dakujem
Je to integráčom v ECU, Už je starý a dáva nezmyselné hodnoty pri teplom štarťe. Je ho potrebné vymeniť a nahrať do neho origo soft a všetko zas pojde ako pred tým. čidlo bude pravdepodobne dobré. Čidlom to určite nieje. Aj keď sa nastavý štartovacia dávka tak sa to potom časom pokazí budeme tam kde sme boli na začiatku.
Vymeň integráč v ECU.
Neříkám,že elektronika nestárne,ale toto je trošku mimo mísu.Vyschne třeba kondík a ztratí kapacitu nebo se něco třeba vyhřeje nebo já nevím co,ale že by se ze švábů postupně vytrácely 1 a 0 tak to se nestává stářím.
kire píše:chyba bola najdená... je to to čidlo... odpojil som ho ked som zohrial motor.. a hned na otočenie kluča chytilo...
neviete kde by som to zohnal.. alebo seriove čislo toho čidla
dakujem
Je to integráčom v ECU, Už je starý a dáva nezmyselné hodnoty pri teplom štarťe. Je ho potrebné vymeniť a nahrať do neho origo soft a všetko zas pojde ako pred tým. čidlo bude pravdepodobne dobré. Čidlom to určite nieje. Aj keď sa nastavý štartovacia dávka tak sa to potom časom pokazí budeme tam kde sme boli na začiatku.
Vymeň integráč v ECU.
Neříkám,že elektronika nestárne,ale toto je trošku mimo mísu.Vyschne třeba kondík a ztratí kapacitu nebo se něco třeba vyhřeje nebo já nevím co,ale že by se ze švábů postupně vytrácely 1 a 0 tak to se nestává stářím.
Je to tak. Vplyvom striedania teplotných rozdielov sa jednoducho súčiastka kazí a dava potom nezmyselné hodnoty. Jednoducho ju treba vymenit a jeto. Ale najprv by som odporucal najprv nastavenie tej startovacej dávky ci sa to náhodou nezlepší.
Ak sa to zlepší len na pár štartov a potom sa to zase pokazí tak je to tou súčiastkou.
Vyskúšaj to a uvidíš
POzapajaj všetko naspäť nastav inú štartovaciu dávkú tak aby to štartovalo za tepla perfektne a sleduj ci sa ti start bude predlzovat. Ak nie tak je to v suchu. Ak áno tak ...
vies si vobec predstavit ake rozne data su v tej pamati? Preco by sa prejavovala chyba iba pri startovani za tepla? Ako potom vysvetlis, ze ked sa zvysi davka pre otacky 0-400 tak startuje na pol otacky aj bez vymeny pamate?
štartovacia davka bola zmenena ale aj tak to startovalo furt tak isto
..je pokazena riad. jednotka inak to nevydim
Audi A3 8P S-LINE, 2.0 TDI BKD, chip, EGR OFF + hot start fix spravený mnou cca 12x kW
Audi A4 B6, 1.9 TDI 96kw AVF, Launch control + chip spravený mnou 110 kW+
VW Transporter T5 LR, 1.9 TDI, chip
Audi S2 Avant ABY
Škoda 100L - celková renovácia