predehrivani

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
fajlla
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 06 bře 2008, 17:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladoboleslavsko

Příspěvek od fajlla »

jak zjistím jesi funguje ten sistém se třemi žhavicemi
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

fajlla píše:jak zjistím jesi funguje ten sistém se třemi žhavicemi
Diagnostikou akcníh clenu, nebo odpojit cidlo chl.kap a cidlo teploty vzduchu ale asi to nezapne.
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

nekdo psal, ze se to udajne zapina az kolem 2300ot :o to mam v zime kdyz kazdy pridani plynu rve usi takhle turovat ? Nemam cestu po dalnici a rozhodne nez vyjedu z mesta netocim takhle vysoko.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Jsou tam myslím tři podmínky, který musí být splněny současně. Ale jsou tak nastavený, že to topí jen výjimečně...
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

nogis píše:Jsou tam myslím tři podmínky, který musí být splněny současně. Ale jsou tak nastavený, že to topí jen výjimečně...
:D aha a ja myslel jak se ohreju kdyz vymenim ty zhavice..
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

Fulltank píše:
nogis píše:Jsou tam myslím tři podmínky, který musí být splněny současně. Ale jsou tak nastavený, že to topí jen výjimečně...
:D aha a ja myslel jak se ohreju kdyz vymenim ty zhavice..
Teplota vzduchu pod nulou, chl. kap. pod nulou, napetí v siti pres 13,8V podle toho jak je vybita baterka a odber tak jede pocet svícek1,2,3. :)
milda.23
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 27 kvě 2009, 06:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od milda.23 »

A nevymyslel by nějákej kutil něco z "nějákejch součástek" co by fungovalo a nestálo to ranec :) :) Pod pergolou mám zásuvku koupil bych spínací hodiny každé ráno by se to sepnulo a frčel bych s teploučkým autíčkem.. Co pánové nevymyslíme něco... "(chlapi sobě přeci ne)" (rofl) (rofl) (hm) (hm)
pašák 1.9 TDi 172 kobylek... skoro vše už vyměněno... :) :)
shvellan
Přispěvovatel
Příspěvky: 256
Registrován: 06 črc 2009, 11:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od shvellan »

Si tam dej topnou spirálu z avie nebo http://zmyleny.net/?clanek=79&PHPSESSID ... 7d1458270d
Octavia 1,9TDi 81kW
milda.23
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 27 kvě 2009, 06:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od milda.23 »

A nebo můžu dát večer do motorového prostoru féén co ??? za 3 hod to možná trošičku zahřeje :) :). Pojďme se nad něčím zamyslet ...Obrázek co nějak vyrobit toto určitě v tom nebudou součástky za ty peníze.... Máte to někdo, zkoumal někdo co v tom je nebo tak ???
pašák 1.9 TDi 172 kobylek... skoro vše už vyměněno... :) :)
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

Zdeněk M píše:
Fulltank píše:
nogis píše:Jsou tam myslím tři podmínky, který musí být splněny současně. Ale jsou tak nastavený, že to topí jen výjimečně...
:D aha a ja myslel jak se ohreju kdyz vymenim ty zhavice..
Teplota vzduchu pod nulou, chl. kap. pod nulou, napetí v siti pres 13,8V podle toho jak je vybita baterka a odber tak jede pocet svícek1,2,3. :)
tu posledni podmimku s mojim altikem nesplnuju (noteeth)
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
adi
Aktivista
Příspěvky: 2434
Registrován: 11 čer 2009, 19:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od adi »

muj znamy mel staryho escorda z nejakyho 1988roku 1,6diesel a mel tam nejakou topnou spiralku,tusim ze z nejaky pecici panve,mel to hozeny na zastrcku,a v garazi mel spinaci hodiny,nastavil to na pozadovanou hodinu pred vyjetim do prace a pry to bylo trochu znat,ale nemelo to takovy ucinek.Tak nevim.myslim si ze to nezavisli topeni by byla krasa,ale taky je to o penezich.Myslim si ze by se nejaky zlepsovak dal vymyslet :) tak premyslejte :)
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
slava.s
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 04 lis 2007, 22:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od slava.s »

Ja sem to chtel vyresit u predesleho auta tak to,koupil jsem normalni spiralu 1kW co se dava misto mrazovky do bloku u Zetora,udelal teleso,ale uz jsem to nedotahl dal.Jen to musim jeste upravit,aby jeden vyvod byl nahoru,tak jak to maji ty origos,aby fungovalo to samoproudeni.dalsi co nevim je jestli se ta kapalina odvede to teplo a nezacne se v tom prihrivaci varit.A jeste jsem k tomu chtel dat termostat,aby vypnul napajeni pro pripad,ze by chl.prekrocila povolenou mez.A ch ci to upravit dat spinacky a dat do O1.


ObrázekObrázek
Uživatelský avatar
CATDAVID
Aktivista
Příspěvky: 1104
Registrován: 16 kvě 2007, 21:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc-Litovel

Příspěvek od CATDAVID »

Otázka,ale je kam to umístit,aby cirkulace fungovala?Nemá někdo nějaké schéma vodního okruhu u 1,9tdi?Já jsem chtěl ještě umístit do interieru malé topení,které by se napájelo zároveň s topnou spirálou aby bylo teplo aj v autě.Třeba starší fén. :roll:
GII-PD 96kw -drobnosti +soft TDIFUN 293ps/525Nm,
TEL: 603742155
EMAIL: cat.david@seznam.cz
Uživatelský avatar
Deivid
Přispěvovatel
Příspěvky: 521
Registrován: 04 úno 2006, 12:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Deivid »

kluci nevymýšlejte "kraviny" chápu,že to myslíte dobře,ale ať si zbytečně nezaděláte na nějaký průser.Výrobce to takto udělal,tak to nechte tak,ty motory musí něco vydržet ne?Jinak s tou spirálkou to není špatný nápad,ale 1kw je moc,to bude vařit za chvíli,vždyť varná konvice má cca 2kw.To by ta kapalina musela proudit,což znamená,že by muselo jet čerpadlo,navíc ta spotřeba elektriky při 1kw...záleží jak dlouho by to jelo,třeba 20min před vyjetím by to stačilo,to tam raděj dejte bufík.Navíc tohle řešení je jen pro ty co bydlím v domku ne pro ty co bydlí v paneláku.


Pokud by někdo přesně věděl ty podmínky sepnutí těch žhaviček a napsal to sem budu rád.Díky
Uživatelský avatar
CATDAVID
Aktivista
Příspěvky: 1104
Registrován: 16 kvě 2007, 21:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc-Litovel

Příspěvek od CATDAVID »

Něco jsem našel,ale ta cena bude taky masakr.
http://www.molpir.com/blade/c/45/elektr ... ehrev.html
GII-PD 96kw -drobnosti +soft TDIFUN 293ps/525Nm,
TEL: 603742155
EMAIL: cat.david@seznam.cz
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“