predehrivani
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Teplota vzduchu pod nulou, chl. kap. pod nulou, napetí v siti pres 13,8V podle toho jak je vybita baterka a odber tak jede pocet svícek1,2,3.Fulltank píše:nogis píše:Jsou tam myslím tři podmínky, který musí být splněny současně. Ale jsou tak nastavený, že to topí jen výjimečně...aha a ja myslel jak se ohreju kdyz vymenim ty zhavice..

A nevymyslel by nějákej kutil něco z "nějákejch součástek" co by fungovalo a nestálo to ranec
Pod pergolou mám zásuvku koupil bych spínací hodiny každé ráno by se to sepnulo a frčel bych s teploučkým autíčkem.. Co pánové nevymyslíme něco... "(chlapi sobě přeci ne)"







pašák 1.9 TDi 172 kobylek... skoro vše už vyměněno...



Si tam dej topnou spirálu z avie nebo http://zmyleny.net/?clanek=79&PHPSESSID ... 7d1458270d
Octavia 1,9TDi 81kW
A nebo můžu dát večer do motorového prostoru féén co ??? za 3 hod to možná trošičku zahřeje
. Pojďme se nad něčím zamyslet ...
co nějak vyrobit toto určitě v tom nebudou součástky za ty peníze.... Máte to někdo, zkoumal někdo co v tom je nebo tak ???



pašák 1.9 TDi 172 kobylek... skoro vše už vyměněno...



tu posledni podmimku s mojim altikem nesplnujuZdeněk M píše:Teplota vzduchu pod nulou, chl. kap. pod nulou, napetí v siti pres 13,8V podle toho jak je vybita baterka a odber tak jede pocet svícek1,2,3.Fulltank píše:nogis píše:Jsou tam myslím tři podmínky, který musí být splněny současně. Ale jsou tak nastavený, že to topí jen výjimečně...aha a ja myslel jak se ohreju kdyz vymenim ty zhavice..

O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
muj znamy mel staryho escorda z nejakyho 1988roku 1,6diesel a mel tam nejakou topnou spiralku,tusim ze z nejaky pecici panve,mel to hozeny na zastrcku,a v garazi mel spinaci hodiny,nastavil to na pozadovanou hodinu pred vyjetim do prace a pry to bylo trochu znat,ale nemelo to takovy ucinek.Tak nevim.myslim si ze to nezavisli topeni by byla krasa,ale taky je to o penezich.Myslim si ze by se nejaky zlepsovak dal vymyslet
tak premyslejte 


vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Ja sem to chtel vyresit u predesleho auta tak to,koupil jsem normalni spiralu 1kW co se dava misto mrazovky do bloku u Zetora,udelal teleso,ale uz jsem to nedotahl dal.Jen to musim jeste upravit,aby jeden vyvod byl nahoru,tak jak to maji ty origos,aby fungovalo to samoproudeni.dalsi co nevim je jestli se ta kapalina odvede to teplo a nezacne se v tom prihrivaci varit.A jeste jsem k tomu chtel dat termostat,aby vypnul napajeni pro pripad,ze by chl.prekrocila povolenou mez.A ch ci to upravit dat spinacky a dat do O1.




kluci nevymýšlejte "kraviny" chápu,že to myslíte dobře,ale ať si zbytečně nezaděláte na nějaký průser.Výrobce to takto udělal,tak to nechte tak,ty motory musí něco vydržet ne?Jinak s tou spirálkou to není špatný nápad,ale 1kw je moc,to bude vařit za chvíli,vždyť varná konvice má cca 2kw.To by ta kapalina musela proudit,což znamená,že by muselo jet čerpadlo,navíc ta spotřeba elektriky při 1kw...záleží jak dlouho by to jelo,třeba 20min před vyjetím by to stačilo,to tam raděj dejte bufík.Navíc tohle řešení je jen pro ty co bydlím v domku ne pro ty co bydlí v paneláku.
Pokud by někdo přesně věděl ty podmínky sepnutí těch žhaviček a napsal to sem budu rád.Díky
Pokud by někdo přesně věděl ty podmínky sepnutí těch žhaviček a napsal to sem budu rád.Díky
Něco jsem našel,ale ta cena bude taky masakr.
http://www.molpir.com/blade/c/45/elektr ... ehrev.html
http://www.molpir.com/blade/c/45/elektr ... ehrev.html