Stránka 4 z 5
Napsal: 22 říj 2006, 21:01
od Huml
2l nestačí, rozmezí je od 2,3 do 2,8l dle typu
Napsal: 06 lis 2006, 11:28
od NONE
Dal jsem tam 2,6L ale nevím,kolik tam má být PŘESNĚ. Mám AUY motor 6tikvalt.
Nalíval jsem to tím bočním otvorem,ale aut bylo na nájezdové rampě,čili šikmo.Jestli se nepletu,tak by hladina měla být právě ve výšce plnícího otvoru,je to tak?
Takže až budu měnit olej v motoru,zkusím při autě stojícím rovně vypustit plnícím otvorem přebytek,nebo doliju,OK?
Jinak jsem to vyměnil teď a při popojetí se mi to jevilo trošku lepší,avšak než tam spadne z neutrálu jednička,jakoby musím překonat takový těžký odpor,to se mi nelíbí,ale je to sporadické. Hlavně,aby to neškrtalo při sudeném startu..
Až to pořádně projedu,napíšu..
Napsal: 08 lis 2006, 16:53
od NONE
Tak jsem majel přes 500km a po výměně oleje se to rapidně zlepšilo!!! Doporučuji ten olej měnit!
Každopádně u to neškrtá,ale první tři rychlosti jdou občas při studeném startu trochu víc ztuha-sporadicky,oproti jiným autům je to OK,ale VW má i lepší převodovky,které řadí pohádkově..
Napadá mě ještě seřízení lanovodů a promazání kulisy řadící páky..
-JE NĚJAKÝ RECEPT,JAK SE SEŘIZUJÍ LANOVODY BEZ PŘÍPRAVKU?
Napsal: 12 lis 2006, 20:52
od laurin.clement
A co říkáte na tento olej mohl by se nalít do převodovky.Je to pro VW,a nebo to aspoň tam tak píši,taky bych si ho potřeboval vyměnit na řeči jako celoživotní oleje na ty nedám nic není celoživotní.Já si myslím,že by tam asi přijít mohl?
http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=118
Napsal: 12 lis 2006, 21:20
od Huml
jo ten olej je vhodnej do VW, ale do 6° bych ho nelil. Ten je do pětikvaltů.
Napsal: 12 lis 2006, 21:43
od laurin.clement
Jo dík,takže si objednat jedině origo mám tam totiž právě ten 6 kvalt.A ještě jedna otázka jaký je rozdíl mezi a nebo v čem se liší oleje do 5° a 6°převodovky.6°je více namáhaná a nebo proč,pokud to někdo víte,prosím o vysvětlení zda je to možné.
Napsal: 12 lis 2006, 22:03
od Huml
předpokládám, že je to kvůli tomu namáhání, jelikož 5°převodovky pro čtyřkolky používají stejnej olej jako ty šestikvalty, takže asi tak.
Napsal: 13 lis 2006, 08:02
od laurin.clement
To Huml.Dík za radu a ještě mi prosím prozraď kde jsi olej v Brně objednával,jestli není státní tajemství.
Napsal: 13 lis 2006, 20:03
od Huml
v Autonově na Masné 20
Napsal: 13 lis 2006, 20:52
od laurin.clement
Dneska jsem jel náhodou po Lesné a zastavil se v Automedii a tam mi ho taky nabídli ta cena je asi všude stejná takže jsem si ho tam hned objednal a dokonce věděli o čem je řeč hned se prodavač ptal zda ten olej chci do 5°a nebo 6° převodovky.
Napsal: 12 led 2007, 13:12
od libous
Tak si říkám, což takhle dát si TEFLON

. Přísadu od ECOLUBE do převodovek, aby to lépe klouzalo

.
Mám ten stejný problém u Sharana a origo olej sice pomohl, ale není to ono, pořád se to musí s citem.
Napsal: 12 led 2007, 20:30
od MirekX
to spíš železný piliny

, aby to neklouzalo tolik, protože synchron potřebuje brzdit a ne se klouzat
Ale zkus to, kdo na to najde lék, tak asi bude hodně slavnej

Napsal: 12 led 2007, 21:53
od Huml
moc tomu nevěřím, v převodovce na Jeepu Cherokee to teda nepomohlo
Napsal: 16 led 2007, 09:39
od patrik.kloucek
zaleži jakou mas tam prevodovku.....ja tam mam fordackou a podle toho je i jiny olej...koupil jsem celou napln normalka v servisu cca za 300Kč a vse je ok....ale vim 100% ze to je podle vyrobce prevodovky
Napsal: 16 led 2007, 10:15
od libous
Já si myslím, že všechny převodovky dělá VW, nebo snad si dělá každej svoje ( VW, Seat, Ford )

Jakej to máš olej a ta cena je doufám za 1l a ne za celou náplň ?