zvýšení výkonu 1Z

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

tak jsem včera koukal na fotky a přemýšlel nad vedením intercooleru, proč se dávají větší trubky, když průměr z turba a sání na motoru je stejné? akorát je tam větší prostor, jak velký to má význam?

kdyžtak písni jestli je konektor stejný, koupil jsem motor z octy AHF i s jednotkou a 4 lidi mi tvrdili že to tam pasuje, jednotku mám z GIII 81 kw
dík
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

tak jsem včera koukal na fotky a přemýšlel nad vedením intercooleru, proč se dávají větší trubky, když průměr z turba a sání na motoru je stejné? akorát je tam větší prostor, jak velký to má význam?

kdyžtak písni jestli je konektor stejný, koupil jsem motor z octy AHF i s jednotkou a 4 lidi mi tvrdili že to tam pasuje, jednotku mám z GIII 81 kw
dík
RADOSLAV
Přispěvovatel
Příspěvky: 481
Registrován: 21 úno 2010, 17:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od RADOSLAV »

Dneska jsem říkal přítelkyni at mně šlápne na plyn,nejdřív šlápla trošku a pak hodně. :shock: A pak auto jako kdyby šlo na 3 válce :shock: .Tak jsem ho vypnul a nastartoval zas to dělalo tak jsem to zase vypnul a zas nastartoval a už šel normalně v klidu.Když jsem zapnul klíček tak jde jako takové bzučení nebo škrtaní,tak jsem kouknul odkut to jde a šlo to jak je to ovládání turba.a když je motor nastartovanej tak to tam taky rachotí.Motor 1Z http://img37.imageshack.us/img37/2567/snmek1531.jpg
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

ventil cvaká hlasitě, to je normální
RADOSLAV
Přispěvovatel
Příspěvky: 481
Registrován: 21 úno 2010, 17:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od RADOSLAV »

aha tak díky
mecsoun
Přispěvovatel
Příspěvky: 211
Registrován: 23 kvě 2009, 21:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Sokolov

Příspěvek od mecsoun »

LuckkyLuke píše:Zjistím ten konektor a zapojení - to není problém, jak budeš řešit immo? Necháš to zakázat?
no vidíš to mě ani nenapadlo, že budu muset řešit imobilizer... :? co s tím ten se dá vypnout přes diagnostiku nebo jak?
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

LuckkyLuke píše:Zjistím ten konektor a zapojení - to není problém, jak budeš řešit immo? Necháš to zakázat?
chtěl jsem se zeptat, jestli jsi koukal na ten konektor? díky
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

konektory pasujou :D
Golf IV TDI
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 12 kvě 2010, 21:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf IV TDI »

Zdar kuci měl bych dotaz, mam golfa 4. ALH 66kw a chtel bych uptavit motor ale představu mam něco kolem 200PS ma někdo zkušwnosti s takovou upravou:???? mam už rurbo z 96kw ale nekdo řikal ze je to malo a prej at si seženu z 110 kw halvicku v čerpadle sem si sehnal 11mm original je 10mm IC mam taky připravene . bude mi stačit to turbo 96kw a v čerpadle přendat hlavu z 10 na 11mm a samozřejmě vstriky nejake race2 757 a softik, paliv mapu diky vena :o
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

Golf IV TDI píše:Zdar kuci měl bych dotaz, mam golfa 4. ALH 66kw a chtel bych uptavit motor ale představu mam něco kolem 200PS ma někdo zkušwnosti s takovou upravou:???? mam už rurbo z 96kw ale nekdo řikal ze je to malo a prej at si seženu z 110 kw halvicku v čerpadle sem si sehnal 11mm original je 10mm IC mam taky připravene . bude mi stačit to turbo 96kw a v čerpadle přendat hlavu z 10 na 11mm a samozřejmě vstriky nejake race2 757 a softik, paliv mapu diky vena :o
co jsem vyčetl, tak 96 kw turbo je málo, šlo by nadoraz
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

Golf IV TDI píše:Zdar kuci měl bych dotaz, mam golfa 4. ALH 66kw a chtel bych uptavit motor ale představu mam něco kolem 200PS ma někdo zkušwnosti s takovou upravou:???? mam už rurbo z 96kw ale nekdo řikal ze je to malo a prej at si seženu z 110 kw halvicku v čerpadle sem si sehnal 11mm original je 10mm IC mam taky připravene . bude mi stačit to turbo 96kw a v čerpadle přendat hlavu z 10 na 11mm a samozřejmě vstriky nejake race2 757 a softik, paliv mapu diky vena :o
co jsem vyčetl, tak 96 kw turbo je málo, šlo by nadoraz, ikdyž někomu drží v pohodě
Golf IV TDI
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 12 kvě 2010, 21:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf IV TDI »

tak to si radši sezšnu 110kw aby ta turbina tolik nedostavala a čerpadlo 11mm mam hřidelku už pripravenou ale nevim jestli to ostači abych nemel malo nafty pak
yary1
Aktivista
Příspěvky: 1050
Registrován: 08 říj 2007, 21:56
Odpovědi: 0
Bydliště: ZL

Příspěvek od yary1 »

mecsoun píše:
LuckkyLuke píše:Zjistím ten konektor a zapojení - to není problém, jak budeš řešit immo? Necháš to zakázat?
no vidíš to mě ani nenapadlo, že budu muset řešit imobilizer... :? co s tím ten se dá vypnout přes diagnostiku nebo jak?

Na G3 musis upravit obsah tam jeste nejde immo zakazat po kabelu.
Nepanikarim,v tichosti prihlizim.
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

yary1 píše:
mecsoun píše:
LuckkyLuke píše:Zjistím ten konektor a zapojení - to není problém, jak budeš řešit immo? Necháš to zakázat?
no vidíš to mě ani nenapadlo, že budu muset řešit imobilizer... :? co s tím ten se dá vypnout přes diagnostiku nebo jak?

Na G3 musis upravit obsah tam jeste nejde immo zakazat po kabelu.
jak jako upravit? :o
yary1
Aktivista
Příspěvky: 1050
Registrován: 08 říj 2007, 21:56
Odpovědi: 0
Bydliště: ZL

Příspěvek od yary1 »

Pokud se ho chces zbavit upne tak asi otevrit jednotku je tam eepromka,nacist upravit aby nevyzadovala imo a nacpat spatky.

Teda pokud mas externi immo box mel by tam byt siemens.
Nepanikarim,v tichosti prihlizim.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“