zvýšení výkonu 1Z
Moderátoři: šulda, Moderátoři
tak jsem včera koukal na fotky a přemýšlel nad vedením intercooleru, proč se dávají větší trubky, když průměr z turba a sání na motoru je stejné? akorát je tam větší prostor, jak velký to má význam?
kdyžtak písni jestli je konektor stejný, koupil jsem motor z octy AHF i s jednotkou a 4 lidi mi tvrdili že to tam pasuje, jednotku mám z GIII 81 kw
dík
kdyžtak písni jestli je konektor stejný, koupil jsem motor z octy AHF i s jednotkou a 4 lidi mi tvrdili že to tam pasuje, jednotku mám z GIII 81 kw
dík
tak jsem včera koukal na fotky a přemýšlel nad vedením intercooleru, proč se dávají větší trubky, když průměr z turba a sání na motoru je stejné? akorát je tam větší prostor, jak velký to má význam?
kdyžtak písni jestli je konektor stejný, koupil jsem motor z octy AHF i s jednotkou a 4 lidi mi tvrdili že to tam pasuje, jednotku mám z GIII 81 kw
dík
kdyžtak písni jestli je konektor stejný, koupil jsem motor z octy AHF i s jednotkou a 4 lidi mi tvrdili že to tam pasuje, jednotku mám z GIII 81 kw
dík
Dneska jsem říkal přítelkyni at mně šlápne na plyn,nejdřív šlápla trošku a pak hodně.
A pak auto jako kdyby šlo na 3 válce
.Tak jsem ho vypnul a nastartoval zas to dělalo tak jsem to zase vypnul a zas nastartoval a už šel normalně v klidu.Když jsem zapnul klíček tak jde jako takové bzučení nebo škrtaní,tak jsem kouknul odkut to jde a šlo to jak je to ovládání turba.a když je motor nastartovanej tak to tam taky rachotí.Motor 1Z http://img37.imageshack.us/img37/2567/snmek1531.jpg


-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 12 kvě 2010, 21:13
Zdar kuci měl bych dotaz, mam golfa 4. ALH 66kw a chtel bych uptavit motor ale představu mam něco kolem 200PS ma někdo zkušwnosti s takovou upravou:???? mam už rurbo z 96kw ale nekdo řikal ze je to malo a prej at si seženu z 110 kw halvicku v čerpadle sem si sehnal 11mm original je 10mm IC mam taky připravene . bude mi stačit to turbo 96kw a v čerpadle přendat hlavu z 10 na 11mm a samozřejmě vstriky nejake race2 757 a softik, paliv mapu diky vena 

co jsem vyčetl, tak 96 kw turbo je málo, šlo by nadorazGolf IV TDI píše:Zdar kuci měl bych dotaz, mam golfa 4. ALH 66kw a chtel bych uptavit motor ale představu mam něco kolem 200PS ma někdo zkušwnosti s takovou upravou:???? mam už rurbo z 96kw ale nekdo řikal ze je to malo a prej at si seženu z 110 kw halvicku v čerpadle sem si sehnal 11mm original je 10mm IC mam taky připravene . bude mi stačit to turbo 96kw a v čerpadle přendat hlavu z 10 na 11mm a samozřejmě vstriky nejake race2 757 a softik, paliv mapu diky vena
co jsem vyčetl, tak 96 kw turbo je málo, šlo by nadoraz, ikdyž někomu drží v pohoděGolf IV TDI píše:Zdar kuci měl bych dotaz, mam golfa 4. ALH 66kw a chtel bych uptavit motor ale představu mam něco kolem 200PS ma někdo zkušwnosti s takovou upravou:???? mam už rurbo z 96kw ale nekdo řikal ze je to malo a prej at si seženu z 110 kw halvicku v čerpadle sem si sehnal 11mm original je 10mm IC mam taky připravene . bude mi stačit to turbo 96kw a v čerpadle přendat hlavu z 10 na 11mm a samozřejmě vstriky nejake race2 757 a softik, paliv mapu diky vena
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 12 kvě 2010, 21:13
mecsoun píše:no vidíš to mě ani nenapadlo, že budu muset řešit imobilizer...LuckkyLuke píše:Zjistím ten konektor a zapojení - to není problém, jak budeš řešit immo? Necháš to zakázat?co s tím ten se dá vypnout přes diagnostiku nebo jak?
Na G3 musis upravit obsah tam jeste nejde immo zakazat po kabelu.
Nepanikarim,v tichosti prihlizim.
jak jako upravit?yary1 píše:mecsoun píše:no vidíš to mě ani nenapadlo, že budu muset řešit imobilizer...LuckkyLuke píše:Zjistím ten konektor a zapojení - to není problém, jak budeš řešit immo? Necháš to zakázat?co s tím ten se dá vypnout přes diagnostiku nebo jak?
Na G3 musis upravit obsah tam jeste nejde immo zakazat po kabelu.
