Stránka 4 z 7

Napsal: 21 bře 2010, 12:04
od Golf-GT
tak jsem včera koukal na fotky a přemýšlel nad vedením intercooleru, proč se dávají větší trubky, když průměr z turba a sání na motoru je stejné? akorát je tam větší prostor, jak velký to má význam?

kdyžtak písni jestli je konektor stejný, koupil jsem motor z octy AHF i s jednotkou a 4 lidi mi tvrdili že to tam pasuje, jednotku mám z GIII 81 kw
dík

Napsal: 21 bře 2010, 12:05
od Golf-GT
tak jsem včera koukal na fotky a přemýšlel nad vedením intercooleru, proč se dávají větší trubky, když průměr z turba a sání na motoru je stejné? akorát je tam větší prostor, jak velký to má význam?

kdyžtak písni jestli je konektor stejný, koupil jsem motor z octy AHF i s jednotkou a 4 lidi mi tvrdili že to tam pasuje, jednotku mám z GIII 81 kw
dík

Napsal: 23 bře 2010, 19:41
od RADOSLAV
Dneska jsem říkal přítelkyni at mně šlápne na plyn,nejdřív šlápla trošku a pak hodně. :shock: A pak auto jako kdyby šlo na 3 válce :shock: .Tak jsem ho vypnul a nastartoval zas to dělalo tak jsem to zase vypnul a zas nastartoval a už šel normalně v klidu.Když jsem zapnul klíček tak jde jako takové bzučení nebo škrtaní,tak jsem kouknul odkut to jde a šlo to jak je to ovládání turba.a když je motor nastartovanej tak to tam taky rachotí.Motor 1Z http://img37.imageshack.us/img37/2567/snmek1531.jpg

Napsal: 23 bře 2010, 19:52
od pafka
ventil cvaká hlasitě, to je normální

Napsal: 23 bře 2010, 20:00
od RADOSLAV
aha tak díky

Napsal: 28 bře 2010, 00:14
od mecsoun
LuckkyLuke píše:Zjistím ten konektor a zapojení - to není problém, jak budeš řešit immo? Necháš to zakázat?
no vidíš to mě ani nenapadlo, že budu muset řešit imobilizer... :? co s tím ten se dá vypnout přes diagnostiku nebo jak?

Napsal: 30 bře 2010, 19:02
od Golf-GT
LuckkyLuke píše:Zjistím ten konektor a zapojení - to není problém, jak budeš řešit immo? Necháš to zakázat?
chtěl jsem se zeptat, jestli jsi koukal na ten konektor? díky

Napsal: 05 kvě 2010, 08:15
od Golf-GT
konektory pasujou :D

Napsal: 12 kvě 2010, 22:15
od Golf IV TDI
Zdar kuci měl bych dotaz, mam golfa 4. ALH 66kw a chtel bych uptavit motor ale představu mam něco kolem 200PS ma někdo zkušwnosti s takovou upravou:???? mam už rurbo z 96kw ale nekdo řikal ze je to malo a prej at si seženu z 110 kw halvicku v čerpadle sem si sehnal 11mm original je 10mm IC mam taky připravene . bude mi stačit to turbo 96kw a v čerpadle přendat hlavu z 10 na 11mm a samozřejmě vstriky nejake race2 757 a softik, paliv mapu diky vena :o

Napsal: 13 kvě 2010, 11:30
od Golf-GT
Golf IV TDI píše:Zdar kuci měl bych dotaz, mam golfa 4. ALH 66kw a chtel bych uptavit motor ale představu mam něco kolem 200PS ma někdo zkušwnosti s takovou upravou:???? mam už rurbo z 96kw ale nekdo řikal ze je to malo a prej at si seženu z 110 kw halvicku v čerpadle sem si sehnal 11mm original je 10mm IC mam taky připravene . bude mi stačit to turbo 96kw a v čerpadle přendat hlavu z 10 na 11mm a samozřejmě vstriky nejake race2 757 a softik, paliv mapu diky vena :o
co jsem vyčetl, tak 96 kw turbo je málo, šlo by nadoraz

Napsal: 13 kvě 2010, 11:31
od Golf-GT
Golf IV TDI píše:Zdar kuci měl bych dotaz, mam golfa 4. ALH 66kw a chtel bych uptavit motor ale představu mam něco kolem 200PS ma někdo zkušwnosti s takovou upravou:???? mam už rurbo z 96kw ale nekdo řikal ze je to malo a prej at si seženu z 110 kw halvicku v čerpadle sem si sehnal 11mm original je 10mm IC mam taky připravene . bude mi stačit to turbo 96kw a v čerpadle přendat hlavu z 10 na 11mm a samozřejmě vstriky nejake race2 757 a softik, paliv mapu diky vena :o
co jsem vyčetl, tak 96 kw turbo je málo, šlo by nadoraz, ikdyž někomu drží v pohodě

Napsal: 13 kvě 2010, 19:14
od Golf IV TDI
tak to si radši sezšnu 110kw aby ta turbina tolik nedostavala a čerpadlo 11mm mam hřidelku už pripravenou ale nevim jestli to ostači abych nemel malo nafty pak

Napsal: 13 kvě 2010, 19:42
od yary1
mecsoun píše:
LuckkyLuke píše:Zjistím ten konektor a zapojení - to není problém, jak budeš řešit immo? Necháš to zakázat?
no vidíš to mě ani nenapadlo, že budu muset řešit imobilizer... :? co s tím ten se dá vypnout přes diagnostiku nebo jak?

Na G3 musis upravit obsah tam jeste nejde immo zakazat po kabelu.

Napsal: 13 kvě 2010, 20:23
od Golf-GT
yary1 píše:
mecsoun píše:
LuckkyLuke píše:Zjistím ten konektor a zapojení - to není problém, jak budeš řešit immo? Necháš to zakázat?
no vidíš to mě ani nenapadlo, že budu muset řešit imobilizer... :? co s tím ten se dá vypnout přes diagnostiku nebo jak?

Na G3 musis upravit obsah tam jeste nejde immo zakazat po kabelu.
jak jako upravit? :o

Napsal: 13 kvě 2010, 21:51
od yary1
Pokud se ho chces zbavit upne tak asi otevrit jednotku je tam eepromka,nacist upravit aby nevyzadovala imo a nacpat spatky.

Teda pokud mas externi immo box mel by tam byt siemens.