BMW 325 TD TDS

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2007, 22:14

Příspěvek od oldaf »

CYRIL píše:Já měl na mysli že tam je čerpadlo s E28 ta používala mechanická čerpadla které je namontováno na vašem TDS.Snad se nyní shodnem.Co se týče rozvodu 524td má řemen 525td a525tds řetěz.Lépe to už nevysvětlím.

Konečně jste přišel na to že TD i TDS jsou stejný motory. :)
CYRIL
Přispěvovatel
Příspěvky: 72
Odpovědi: 0
Registrován: 08 dub 2007, 09:26

Příspěvek od CYRIL »

Já to měl od začátku na mysli ale špatně pochopené.No hlavně že to máme vyjasněný :)Chlapy se nakonec vždy dohodnou ne ;)
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Odpovědi: 0
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

CYRIL píše:Já to měl od začátku na mysli ale špatně pochopené.No hlavně že to máme vyjasněný :)Chlapy se nakonec vždy dohodnou ne ;)
No co sem totu procital, tak chcete nahrat soft s TDS do TD. Ale jako TD je turbo diesel, komurkac a TDS je snad primej vstrik ne? Jinak TD mají od roku 89 nebo 91 už řizenej motor elektronikou, ma i vstrik s kabelem, je i na oko stejný až na ty vstriky ale porad je jedno komurkac a druhý primej vstrik. Tak mi to pride jako kravina, cpat tam neco s TDS, soft nebo pocitac. :roll:
CYRIL
Přispěvovatel
Příspěvky: 72
Odpovědi: 0
Registrován: 08 dub 2007, 09:26

Příspěvek od CYRIL »

TD a TDs jsou ze staré školy jsou to předkomurky.Je li elektronické čerpadalo lze nahrát jinej sowtfer.TDS nikdy neměl přímej vstřik.Ale spousta lidí si plete motory 525TDs a 525D.
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Odpovědi: 0
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

CYRIL píše:TD a TDs jsou ze staré školy jsou to předkomurky.Je li elektronické čerpadalo lze nahrát jinej sowtfer.TDS nikdy neměl přímej vstřik.Ale spousta lidí si plete motory 525TDs a 525D.
No když myslýš, ja delal v BMW a videl jsem 525 TD mraky, i lidi co tomu řikaly TDS když videly elektrický crpadlo. 525D je oznacení pro BMW se vstrikovaním ComonRail, i 530D je ComonRail. 535D je 3,0l se dvema turbama, by turbo, jen pro odlisení ma oznacení 535, 3,5l to není. TD i TDS je použitý v Opelu Omega. To je jako kdybis tvrdil že je ve VW TD a TDI stejný, obojí ma turbo i rotacku, i žhavicky ale jedno ma komurku a druhý spalovací prostor v pístu. :roll:
henk
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Odpovědi: 0
Registrován: 22 kvě 2009, 18:16

Příspěvek od henk »

no zdenku nevim u jakeho BMW jsi dělal ale TD a TDS jsou oba nepřimí vstřik do předkomurky :? už to vypadalo že se konečně všichni dohodli :D takže zavěr td a tds jsou konstrukčně shodne motory (wallbash) přimi vstřik ma BMW 525d vykon 120KW . a u novějšich modelu se označuje 525D třilitr ale se sniženym vykonem a to je comonrail :o
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Odpovědi: 0
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

henk píše:no zdenku nevim u jakeho BMW jsi dělal ale TD a TDS jsou oba nepřimí vstřik do předkomurky :? už to vypadalo že se konečně všichni dohodli :D takže zavěr td a tds jsou konstrukčně shodne motory (wallbash) přimi vstřik ma BMW 525d vykon 120KW . a u novějšich modelu se označuje 525D třilitr ale se sniženym vykonem a to je comonrail :o
Oj, to sem sem napsal kravinu (wallbash) , oba sou komurky, TD i TDS , jedno couler ma a druhý ne, až rail je první primej vstrik od BMW, zrovna tak 520D je komurkac s turbem a coulerem. (LOL)
Naposledy upravil(a) Zdeněk M dne 12 led 2010, 12:57, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2007, 22:14

Příspěvek od oldaf »

Ano, konečně jsme se tak nějak dohodly a teď z toho začíná bejt zase guláš. Td a TDS nikdy přímej vstřik nebylo. Tahle debata vznikla o tom jestli je možné z M51 TD udělat TDS, odpověď je ANO. A TDS je to i v případě že jsem si tam nabastlil mechanické čerpadlo, to na konstrukci motoru nic nezměnilo, změnila se jen příprava paliva. Motor 525D typM57 je úplně něco jiného nemá schodný snad ani jeden díl s motorem TD aTDS typ M51, podstatný rozdíl je v tom že má dvě vačky a přímý vstřik. Ale to už je zas někde jinde než tam o čem byl první dotaz.
První motor byl 2,4TD typ M21 a byl s mechanikou v E28 od 2/1982 do 12/1987.
2,4TD typ M21 byl v E30 s elektrickým čerpadlem od 2/1987 do5/1993
2,4TD typ M21 byl v E34 s elektrickým čerpadlem od 7/1987 do 8/1991
Pak se zacal montovat motor typ M51 s elektrickým čerpadlem a to jak TDS tak TD a to do :
E36 od 1/1991 do 5/1991
E34 od 2/1990 do 5/1996
E39 od 4/1995 do3/2000
E38 od 7/1995 do 2/2000
Motory M21 a M51 jsou od sebe rozdílné, nemají žádné stejné díly. Stejné jsou jen motory M51 TD s TDS.

Motor M57 označovaný v autě 525D je zas úplně něco jiného. Dával se do E39 od 6/1991 do 12/2003 a určitě se nedá nazývat jako motor Tds, a je hodně špatný když si někdo ze značkového servisu Bmw tyhle motory plete s TDS.
Naposledy upravil(a) oldaf dne 05 úno 2010, 22:02, celkem upraveno 1 x.
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Odpovědi: 0
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

oldaf píše:Ano, konečně jsme se tak nějak dohodly a teď z toho začíná bejt zase guláš. Td a TDS nikdy přímej vstřik nebylo. Tahle debata vznikla o tom jestli je možné z M51 TD udělat TDS, odpověď je ANO. A TDS je to i v případě že jsem si tam nabastlil mechanické čerpadlo, to na konstrukci motoru nic nezměnilo, změnila se jen příprava paliva. Motor 525D typM57 je úplně něco jiného nemá schodný snad ani jeden díl s motorem TD aTDS typ M51, podstatný rozdíl je v tom že má dvě vačky a přímý vstřik. Ale to už je zas někde jinde než tam o čem byl první dotaz.
První motor byl 2,4TD typ M21 a byl s mechanikou v E28 od 2/1982 do 12/1987.
2,4TD typ M21 byl v E30 s elektrickým čerpadlem od 2/1987 do5/1993
2,4TD typ M21 byl v E34 s elektrickým čerpadlem od 7/1987 do 8/1991
Pak se zacal montovat motor typ M51 s elektrickým čerpadlem a to jak TDS tak TD a to do :
E36 od 1/1991 do 5/1991
E34 od 2/1990 do 5/1996
E34 od 4/1995 do3/2000
E38 od 7/1995 do 2/2000
Motory M21 a M51 jsou od sebe rozdílné, nemají žádné stejné díly. Stejné jsou jen motory M51 TD s TDS.

Motor M57 označovaný v autě 525D je zas úplně něco jiného. Dával se do E39 od 6/1991 do 12/2003 a určitě se nedá nazývat jako motor Tds, a je hodně špatný když si někdo ze značkového servisu Bmw tyhle motory plete s TDS.
Hm, poslední dobou sem resil dva motory 2,0TDS v 520D na obou praskla klika za remenicí, ani jeden nenajel 200000km , remenice byla v poradku (hm) Žebi konstrukcní chyba,zeslabene místo? Už je doma polomotor, ani v BMW se ktomu neumí vyjadrit.
henk
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Odpovědi: 0
Registrován: 22 kvě 2009, 18:16

Příspěvek od henk »

Zdenku nechci ti kazit radost ale 520d je prímí vstřik :roll: akorat dělali dva jeden 1951ccm 100kw od 1995-2003, a potom 1995ccm 120kw 2004- jediny čtyřvalcovy diesel od bmw s nepřimim vstřikem je 318tds 1665ccm 66kw . (wallbash) žadny motor označeny 2.0tds v BMW nikdy nebyl :o
juni7676
Nováček
Příspěvky: 2
Odpovědi: 0
Registrován: 01 úno 2010, 22:58

Příspěvek od juni7676 »

CYRIL píše:Tak to jsi asi bmw neměl,neš něco napíšeš tak se podívej pod kapotu a do velkého technyčáku co tam máš za motor.TDs lanko nemá.TD má.
ono rozdil je akorat mezi 2.4 td A 2.5 td a to v motorech 2.4 ma ROZVODOVY REMEN 2.5 ma retez a da se rict ze je to ochuzeny tds o vzduchovy predchladic turba 2.5 td se vyrabi od 1993
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2007, 22:14

Příspěvek od oldaf »

juni7676 píše:
CYRIL píše:Tak to jsi asi bmw neměl,neš něco napíšeš tak se podívej pod kapotu a do velkého technyčáku co tam máš za motor.TDs lanko nemá.TD má.
ono rozdil je akorat mezi 2.4 td A 2.5 td a to v motorech 2.4 ma ROZVODOVY REMEN 2.5 ma retez a da se rict ze je to ochuzeny tds o vzduchovy predchladic turba 2.5 td se vyrabi od 1993

Motor 2,5td se vyrábí od začátku roku 1991 :)
juni7676
Nováček
Příspěvky: 2
Odpovědi: 0
Registrován: 01 úno 2010, 22:58

Příspěvek od juni7676 »

oldaf píše:
juni7676 píše:
CYRIL píše:Tak to jsi asi bmw neměl,neš něco napíšeš tak se podívej pod kapotu a do velkého technyčáku co tam máš za motor.TDs lanko nemá.TD má.
ono rozdil je akorat mezi 2.4 td A 2.5 td a to v motorech 2.4 ma ROZVODOVY REMEN 2.5 ma retez a da se rict ze je to ochuzeny tds o vzduchovy predchladic turba 2.5 td se vyrabi od 1993

Motor 2,5td se vyrábí od začátku roku 1991 :)
zdravim ja jenom to co znam a co se tyka toho roku to nevim je to mozny ale dostal jsem se na nejakou stranku ohledne E 34 a tam nemci maji tabulky a pisou ze do E34 az od 1993 ale na stranku jsi ted nevzpomenu ja mam totiz 525 TD tak o tom shanim co nejvic kdyby jsi vedel nejaky stranky tak budu rad za radu mej se a diky
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2007, 22:14

Příspěvek od oldaf »

juni7676 píše:
oldaf píše:
juni7676 píše: ono rozdil je akorat mezi 2.4 td A 2.5 td a to v motorech 2.4 ma ROZVODOVY REMEN 2.5 ma retez a da se rict ze je to ochuzeny tds o vzduchovy predchladic turba 2.5 td se vyrabi od 1993

Motor 2,5td se vyrábí od začátku roku 1991 :)
zdravim ja jenom to co znam a co se tyka toho roku to nevim je to mozny ale dostal jsem se na nejakou stranku ohledne E 34 a tam nemci maji tabulky a pisou ze do E34 az od 1993 ale na stranku jsi ted nevzpomenu ja mam totiz 525 TD tak o tom shanim co nejvic kdyby jsi vedel nejaky stranky tak budu rad za radu mej se a diky

Tady máš info o dílech na všechny BMW .
http://www.realoem.com/bmw/select.do A máš pravdu , motor 2,5td byl v e34 až od 12/1992. V E36 byl už dřív.
CYRIL
Přispěvovatel
Příspěvky: 72
Odpovědi: 0
Registrován: 08 dub 2007, 09:26

Příspěvek od CYRIL »

Ten odkaz na bmw je perfektní,není také podobná adresa na opla omegu rád bych to porovnal.
Odpovědět

Zpět na „BMW“