Stránka 4 z 11

Napsal: 20 pro 2009, 12:59
od DOLPH
mcarisma píše:ja jdu taky vyndat pal.filtr a prolejt ho naturalem snad to pomuže.
nic neprolévej a vyhoď ho!!!!

tím,že tam budeš lít a vylívat benzín rozmícháš bordel,který je tam usazený a dostane se ti do výstupu do čerpadla!!!navíc ten podtlak z čepadla mohl filtr natrhnout.

ušetříš pár stovek a odvaříš čerpadlo. (LOL) a pak budeš tady brečet...

Napsal: 20 pro 2009, 12:59
od jear ewing
Radči to vypláchni vícekrát...
Přikládám foto po prvním výplachu
Obrázek

pro srovnání čím vyplachuji
Obrázek

a detail rosolu
Obrázek

Napsal: 20 pro 2009, 13:04
od jear ewing
DOLPH píše:
mcarisma píše:ja jdu taky vyndat pal.filtr a prolejt ho naturalem snad to pomuže.
nic neprolévej a vyhoď ho!!!!

tím,že tam budeš lít a vylívat benzín rozmícháš bordel,který je tam usazený a dostane se ti do výstupu do čerpadla!!!navíc ten podtlak z čepadla mohl filtr natrhnout.

ušetříš pár stovek a odvaříš čerpadlo. (LOL) a pak budeš tady brečet...
To je správná poznámka, ale filtr se běžně vypouští, má se jednou za rok odvodňovat, já mám filtr v autě 10.tis km a to ho nebudu měnit, zkrátka nafta na prd..

Napsal: 20 pro 2009, 13:24
od DOLPH
jear ewing píše:
DOLPH píše:
mcarisma píše:ja jdu taky vyndat pal.filtr a prolejt ho naturalem snad to pomuže.
nic neprolévej a vyhoď ho!!!!

tím,že tam budeš lít a vylívat benzín rozmícháš bordel,který je tam usazený a dostane se ti do výstupu do čerpadla!!!navíc ten podtlak z čepadla mohl filtr natrhnout.

ušetříš pár stovek a odvaříš čerpadlo. (LOL) a pak budeš tady brečet...
To je správná poznámka, ale filtr se běžně vypouští, má se jednou za rok odvodňovat, já mám filtr v autě 10.tis km a to ho nebudu měnit, zkrátka nafta na prd..
napsal si to zprávně-vypouští o nějakém proplachování nikde nic nepíšou....


...ale to je Vaše věc.klidně ho perte v pračce,já jen chtěl poradit....

Napsal: 20 pro 2009, 14:50
od nogis
Měnit filtr po 10tkm je taky blbost. To bych nedělal nic jinýho...

Napsal: 20 pro 2009, 15:50
od Andy-CZ
Filtr se má měnit po 60tis., já ho měním pro jistotu po 30tis. Vzduchovej při každý výměně oleje tj. 15tis. Nikdy sem filtr nečistil, beru jen benzínu omv popř. Shell a nikdy nebyl problém startovat a to ani při minus 25 na horách. Chlapi kde to tankujete? :-C

Napsal: 20 pro 2009, 17:31
od mcarisma
Tak už jezdim :D byl to zamrzlej filtr. Propláchnul jsem ho, ale radši koupim novej. Diky za rady a za tipy. :worthy:
Zatim čaw a hezký SVÁTKY

Napsal: 20 pro 2009, 19:55
od Richi
fabiátor píše:Uz jsem to nekde psal, v 1.9PD jsem menil naftovej filtr jen jedou za 160.000km a to vicemene spis preventivne, bo mi to uz bylo blby. Ale NIKDY jsem nezazil problem se startem ani v tech nejvetsich kosach na Sumave. Tankuju pouze Shell VPD a nebo Vervu od Benziny.

Takze je to v nafte a taky je to podle me cetnosti pouzivani auta. Pokud jezdite kazdej den, nema co v nadrzi zvodnatet a ani bioslozky se nestihnou rozkladat. Kdyz vam to stoji mesic pred barakem a pak s tim jednou jedete nakoupit, tak se pak nedivte, ze mate problem, kdyz jezdite na jednu nadrz pul roku.
No, nevím co k tomu dodat, než .... To samé já.
Měním tedy filtr před každou druhou zimou po cca. 100-120k km, ale jinak vše do puntíku sedí, snad kromě té Šumavy, páč já bych napsal Krkonoše.

Nicméně, jedna z teorií o naftě říká, že ne všude je stejně kvalitní nafta, že prostě do horských oblastí přichází nafta taková jaká má být a v nižších polohách se to "prý" občas ojebává, páč tam tolik nemrzne.
Údajně.

Napsal: 20 pro 2009, 20:39
od jear ewing
Andy-CZ píše:Filtr se má měnit po 60tis., já ho měním pro jistotu po 30tis. Vzduchovej při každý výměně oleje tj. 15tis. Nikdy sem filtr nečistil, beru jen benzínu omv popř. Shell a nikdy nebyl problém startovat a to ani při minus 25 na horách. Chlapi kde to tankujete? :-C
Já, tankuji u LukOILu, udělal jsem ale jednu chybu a to, že jsem před zimou nevypustil a znovu nenapustil filtr, proto mi tam ten zulcík ztuhnul, nemohl jsem to ani z filtru dostat.

P.s.teď jsem vyšťavil batérku, je tam už 4.roky tak koupím novou, nevadí když tam šoupnu 12V-8OAh, nebude to hodně ?

Napsal: 20 pro 2009, 20:52
od mcarisma
mam cordobu 1.9TDI 81Kw a mam tam 100Ah. a zatim v poho

Napsal: 20 pro 2009, 20:57
od eriva12
pokud máš na to alternátor, tak ji tam nech.. jinak se plně nedobíjí a odejde dřív

Napsal: 20 pro 2009, 21:01
od mcarisma
no altik je 90atka

Napsal: 20 pro 2009, 21:02
od jear ewing
mcarisma píše:mam cordobu 1.9TDI 81Kw a mam tam 100Ah. a zatim v poho
100 Ah ty jsi drak, to se dává do 3.O TDI ne, to se vleze do Cordoby nebo to máš, pod zadním sedadlem jako Bramborák ? :-D

Nyní tam mám 74 Ah, je tam od výroby tedy 5.let 23O.tis km 8)

Napsal: 20 pro 2009, 21:17
od mcarisma
dostal sem ji tam mel sem problem ale je tam. Byla zadarmiko tak sem ji tam šoupnul a jsem spokojenej

Napsal: 20 pro 2009, 22:53
od Bugs.Bunny
Už mi také zamrzla nafta. :D

Tankuju to co stojí max 20czk. Aditiva nijaké neleju a filtr u tohoto auta jsem ještě neměnil. Nicméně je to poprvé co se mi to stalo.

Určitě vyměním pal filtr i kdyby měl najeto jen pár tisíc. Vyplachovat filtr určo nebudu. ;) Určitě né v paneláku za oknem jako ewing. To za těch 150,-czk nestojí.