Bezaromatik

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33611
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

netopier píše:niekde som tu cital ze to moze byt sposobene tym ze riedidlo vo valci zhori skor, rozbije naftu na este mensie castice a ta potom dokaze lepsie prehoriet. to by vysvetlovalo aj menej dymu=kvalitenejsie spalenie

ale inak mam cele vysvetlovanie v prdeli, ide to lepsie a nie len pocitovo :)
netopier dan nám vysvětil že jsme blbci (LOL) znám spostu chytrých lidí ale na autě si nepřehodí ani kolo :roll: ;) miloš
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33611
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Dani34el píše:
Slavkov píše:
Dani34el píše:

... třeba získáš i punc znalého praktika :roll: (rofl) :roll:... mezi naškolenými límečky


Znova a pomalu : Co konkrétně způsobuje údajný nárust výkonu a snížení spotřeby pridáním ředidla BEZAROMATIK v tak malém množství naftě ?

nárust výkonu a snížení spotřeby u bezaromatiku způsobuje jeho složení butyl acetát těžký uhlovodík
klidný chod motoru - snižuje klepání motoru - čistí vstřikovací systém - zvyšuje výkon motoru - šetří životní prostředí - zlepšuje zážehové vlastnosti - ochrana vstřikovacího čerpadla a palivového systému před korozí - snižuje kouřivost.

potvrzeno Ústav automobilního a dopravního inženýrství Brno
(offtopic) miloš
malcum
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 06 dub 2010, 21:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od malcum »

No, jak tohle dopadne... (LOL)
Uživatelský avatar
Kuba
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 23 led 2006, 21:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kuba »

slovacek.milos píše: nárust výkonu a snížení spotřeby u bezaromatiku způsobuje jeho složení butyl acetát těžký uhlovodík
klidný chod motoru - snižuje klepání motoru - čistí vstřikovací systém - zvyšuje výkon motoru - šetří životní prostředí - zlepšuje zážehové vlastnosti - ochrana vstřikovacího čerpadla a palivového systému před korozí - snižuje kouřivost.

potvrzeno Ústav automobilního a dopravního inženýrství Brno
(offtopic) miloš
Neni tady k tomu někde zdroj nebo odkaz ? Že by nárust výkonu a hlavně zvýšení cetanovýho čísla způsoboval butyl-acetát to slyšim poprvé. Bod vzplanutí je totiž 127 st.C. (oproti naftě která má něco nad 55 st.C) a tim pádem těžko může urychlovat hoření. Je ale možný, že má čistící a jiný vlastnosti.

Většina aditiv (včetně VIFu) obsahuje totiž dietylhexylnitrát nebo někdy i dodecylnitrát. To když si pořídíš (jako já) a aditvuješ tim naftu v množství 100mg/l pak nemusíš vyhazovat peníze za drahá aditiva. Je pravda že to zvyšuje jen cetanový číslo a nemá vliv na snížení pěnivosti apod. ale mě to stačí.
VW BORA 1,9 TDI PD, 96 kW
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33611
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

malcum píše:No, jak tohle dopadne... (LOL)

asi blbě co (LOL) ale je to zábavné ;) miloš
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33611
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Kuba píše:
slovacek.milos píše: nárust výkonu a snížení spotřeby u bezaromatiku způsobuje jeho složení butyl acetát těžký uhlovodík
klidný chod motoru - snižuje klepání motoru - čistí vstřikovací systém - zvyšuje výkon motoru - šetří životní prostředí - zlepšuje zážehové vlastnosti - ochrana vstřikovacího čerpadla a palivového systému před korozí - snižuje kouřivost.

potvrzeno Ústav automobilního a dopravního inženýrství Brno
(offtopic) miloš
Neni tady k tomu někde zdroj nebo odkaz ? Že by nárust výkonu a hlavně zvýšení cetanovýho čísla způsoboval butyl-acetát to slyšim poprvé. Bod vzplanutí je totiž 127 st.C. (oproti naftě která má něco nad 55 st.C) a tim pádem těžko může urychlovat hoření. Je ale možný, že má čistící a jiný vlastnosti.

Většina aditiv (včetně VIFu) obsahuje totiž dietylhexylnitrát nebo někdy i dodecylnitrát. To když si pořídíš (jako já) a aditvuješ tim naftu v množství 100mg/l pak nemusíš vyhazovat peníze za drahá aditiva. Je pravda že to zvyšuje jen cetanový číslo a nemá vliv na snížení pěnivosti apod. ale mě to stačí.
kubo dává se ethylhexylnitrát s alkylbenzolem to je složení castrol a stejné má i cernite a kde to kupuješ ten sajrajt díky miloš
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

Já myslím že každýmu kdo na to jezdí je u prdele čím je to způsobeno že to prý líp jezdí. Pokud to někomu vyhovuje tak ať si to tam leje. A pokud to nějakýho chytráka zajímá,čím je to způsobeno tak ať si to nechá odzkoušet.
Uživatelský avatar
Kuba
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 23 led 2006, 21:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kuba »

slovacek.milos píše: Kuba kubo dává se ethylhexylnitrát s alkylbenzolem to je složení castrol a stejné má i cernite a kde to kupuješ ten sajrajt díky miloš
Miloši před lety sem do bokem získal od jednoho chlápka z Paramo.Ale už to dochází až budu mít další zdroj napíšu Ti SZ.

Jinak ethylhexylnitrát je myslim zkratka pro 2-ethylhexylnitrát (2-EHN) takže je to to samý asi, i když v německý terminologii se to rozlišuje jako dvě věci. Že je tam ještě alkylbenzol sem nevěděl. Pro VIF se dá na netu najít tzv. bezpečnostní list a z toho je zřejmý, že obashuje VIF ještě m.j. "víc než 10% nízkovroucího hydrogenovaného benzinu" tzn. prostě benzinu. Takže zas tak zázračný ty vodičky nebudou a my si je nahradíme :) :)

Jinak mi dneska v drogerce v Praze 5 ženská řekla že prý BEZAROMATIK už nejde objednat že nedělaj tak nevim co je na tom pravdy :(
VW BORA 1,9 TDI PD, 96 kW
deflector
Přispěvovatel
Příspěvky: 340
Registrován: 06 dub 2008, 07:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od deflector »

Kuba píše:
slovacek.milos píše:
Jinak mi dneska v drogerce v Praze 5 ženská řekla že prý BEZAROMATIK už nejde objednat že nedělaj tak nevim co je na tom pravdy :(


bezaromatiku je plny Bauhaus i Hornbach..tak nevim :-D
Dani34el
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 23 srp 2008, 23:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od Dani34el »

oldaf píše:Já myslím že každýmu kdo na to jezdí je u prdele čím je to způsobeno že to prý líp jezdí. .
Tak tohle je argument hoden vola. Ono to taky líp jede když se do benzinovýho motoru vštřikuje spolu s benzinem VODA ! (Viž uvařený ŠKODY 120 co šla voda přes těsnění hlavy do válce) .... je známý že to pak jede super !! Ale ty následky !!!!

A taky prostě lejt bezhlavě rostlináč do nafty a nic o tom nevědět...a pak se divit že jednomu zpolymerizoval motorovej olej...viz foto :
Obrázek

Takže ty útoky tady proti mě že mne zajímá mechanismus údajnýho zvýšení výkonu když tam přidám BEZAROMATIK mne udivujou. Nerad bych měl třeba jednou propálenej píst např. :( :(
VW Passat 2,0 TDI PD DPF vše originál jak má být
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33611
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

dane ty si kus blba nikdo proti tobě neútočí máš nějaké bolení nebo modřiny, :? :? :?

prostě si jen brousíme vědomosti jsi zde jen krátce tak tě názory nadzvedávají ale to je v pořádku kdo odolá dojde i ke vzdělání ;) miloš
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33611
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jinak dane polymerci to už zde hodně psal třeba radluk ale já ještě žádnou neviděl

používám pořád superturbo M7ADS IV výměna co 10.000 prostě měním podle tacháku a v motoru můžeš snídat


pokud používáš drahé nebo oleje vhodné i pro diesel tak to dopadne jak na tvé fotce

ten motor je prostě problémový a svede se to na polymeraci ;) miloš
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33611
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ke mně jezfil borec s fábkou 1.4 Mpi pak na to sral a místo výměny oleje kupoval drahý magnetic castrol a jen doléval,

dopadl naprosto stejně jak na tvé fotce zadřel,

motor jsme otevřeli šroubovákem očistili pak mycím stolem a nalili superturbo bohužel už motor klepe ale jede

já osobně nějaké polymeraci nevěřím M7ADS IV superturbo 505.00 miloš ;)
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

Dani34el píše:
oldaf píše:Já myslím že každýmu kdo na to jezdí je u prdele čím je to způsobeno že to prý líp jezdí. .
Tak tohle je argument hoden vola. Ono to taky líp jede když se do benzinovýho motoru vštřikuje spolu s benzinem VODA ! (Viž uvařený ŠKODY 120 co šla voda přes těsnění hlavy do válce) .... je známý že to pak jede super !! Ale ty následky !!!!

A taky prostě lejt bezhlavě rostlináč do nafty a nic o tom nevědět...a pak se divit že jednomu zpolymerizoval motorovej olej...viz foto :
Obrázek

Takže ty útoky tady proti mě že mne zajímá mechanismus údajnýho zvýšení výkonu když tam přidám BEZAROMATIK mne udivujou. Nerad bych měl třeba jednou propálenej píst např. :( :(

Koukám že ty asi budeš pěknej vocas. Vole, najezdím na olej okolo 70 tisíc kilometrů ročně takže nepotřebuju od nějakýho namyšlenýho spratka co tady zdůrazňuje jak umí německy jak nikdo jinej poučovat. Už se prober a neotravuj tady svýma nesmyslama, děláš tady ze sebe blba. Přečti si po sobě všechny příspěvky ve všech tématech kam přispíváš a pak si to srovnej v hlavě. Skoro ve všech vláknech tě mají rádi ;)
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Dani34el píše:
oldaf píše:Já myslím že každýmu kdo na to jezdí je u prdele čím je to způsobeno že to prý líp jezdí. .
Tak tohle je argument hoden vola. Ono to taky líp jede když se do benzinovýho motoru vštřikuje spolu s benzinem VODA ! (Viž uvařený ŠKODY 120 co šla voda přes těsnění hlavy do válce) .... je známý že to pak jede super !! Ale ty následky !!!!

A taky prostě lejt bezhlavě rostlináč do nafty a nic o tom nevědět...a pak se divit že jednomu zpolymerizoval motorovej olej...viz foto :
Obrázek

Takže ty útoky tady proti mě že mne zajímá mechanismus údajnýho zvýšení výkonu když tam přidám BEZAROMATIK mne udivujou. Nerad bych měl třeba jednou propálenej píst např. :( :(
... a nebylo by dobré to nejprve seriózně odbrzdit?

Ty tvrdíš: "údajné zvýšení výkonu", jiní tvrdí: "... ale inak mam cele vysvetlovanie v prdeli, ide to lepsie a nie len pocitovo" (netopier) a není sám, kdo tvrdí, že to jede lépe :D

Osobně bych to nepodceňoval, pamatuji si, jak jsme "měli pocit", že to do kopce (D1-Soutický kopec) jede lépe / hůř (cca stejné teplota, stejná hmotnost, atd.)... a tak akademická debata vyústila v měření. Prostě kolegové zkusili odbrzdit "pocitově" dobrou a špatnou naftu... a samozřejmě se rozdíl potvrdil (měřilo se na LR Defender 2,5tdi, T810 a Octavia 1,9tdi)... samozřejmě se bavíme o relevantních výsledcích nad úrovní chyby měření apod. Myslím si, že to pak dokonce někdo "udal" jako část bakalářky nebo diplomky (asi by to šlo i dohledat na UNOB Brno) Rozbory nafty pak dělal jediný skutečně nezávislý výzkumák, který má mimochodem jako jediný akreditaci i pro letecká paliva... která testuje i pro civil - ČSA.

Takže navrhuji nejprve změřit a pokud se výsledek (navýšení výkonu) potvrdí, tak teprve začít zkoumat fyzikálně-chemické principy, respektive následně krátkodobý a dlouhodobý vliv na motor.
Pokud ne, tak to smeteme ze stolu a není co řešit. V primární úrovni nejlevnéjší, nejrychlejší... a zajisté víš, že i takto může probíhat výzkum 8)


K té fotografii, výpovědní hodnota=0 (nula), "jakýsi ojedinělý výskyt čehosi"... nicméně pro PR a marketing dobré :) Až to bude výsledek "laboratorního pokusu", kde byl motor (sto motorů) na začátku experimentu v bezvadném stavu a toto způsobí prokazatelně RO, tak to bude o něčem vypovídat... již jsem viděl, jak pán nalil nemrzku do oleje atd. takže "hrůzostrašnou" fotografii lze pořídit i na motoru, který v životě RO neviděl a podobně...
Mimochodem propálený píst už asi vidělo hodně z nás a samozřejmě od nafty...
Nikdo tady nezpochybňuje vhodnost úprav pro provoz na RO, někteří (např. Miloš a další) "vaří" MEŘO atd.

ad útoky?) ... nikdo ti nemá za zlé, že tě zajímá "mechanismus údajnýho zvýšení výkonu když tam přidám BEZAROMATIK"... problém je v tom, že jsi tady začal prezentovat jakýsi "povýšenecký narcismus" k tématu prvního diesel motoru, zpochybňování odborné literatury... a jediné, čím jsi svá tvrzení "jakože podložil" je jakési pdf-ko, z dílny ELSBETT (noteeth)...
GIV Variant TDi ???kW
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“