Jak zlepsit starty starych dieselu?

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

pietromasoni
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 24 led 2006, 16:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od pietromasoni »

PiP píše:Podarilo sa mi to najsť. :-)

odkaz pre žhaviče BERU: :P
http://www.faiauto.com/glow%20plugs/Ger ... 9ABERU.HTM

odkaz pre žhaviče BOSCH: :P
http://www.faiauto.com/glow%20plugs/Ger ... 9ABOSC.HTM


odkaz pre žhaviče CHAMPION: :P
http://www.faiauto.com/glow%20plugs/Ger ... I_009A.HTM
punta tam jsou ale muj motor jsem tam nenasel...176B7.000?delal se od 96 do 99 rokumesic ted presne nevim
punto 1.7TD 46kw
pietromasoni
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 24 led 2006, 16:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od pietromasoni »

PiP píše:Podarilo sa mi to najsť. :-)

odkaz pre žhaviče BERU: :P
http://www.faiauto.com/glow%20plugs/Ger ... 9ABERU.HTM

odkaz pre žhaviče BOSCH: :P
http://www.faiauto.com/glow%20plugs/Ger ... 9ABOSC.HTM


odkaz pre žhaviče CHAMPION: :P
http://www.faiauto.com/glow%20plugs/Ger ... I_009A.HTM
na e-cat maji k memu motoru svicky od bosch 0250201039 -tahle je i na tve adrese ale punto tam vubec neni..a 0250201045 -tahle na tom seznamu neni vubec...babo rad tak jsem patral a od bosche jich muze byt vice ale ktere jsou nejlepsi?
Naposledy upravil(a) pietromasoni dne 17 bře 2006, 22:48, celkem upraveno 1 x.
punto 1.7TD 46kw
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Tyhle motory mají stejnou hlavu, stejný komůrky, takže sváčky budou taky stejný.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
pietromasoni
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 24 led 2006, 16:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od pietromasoni »

origoš píše:Tyhle motory mají stejnou hlavu, stejný komůrky, takže sváčky budou taky stejný.
jo ale jaky je rozdil svicek od bosche muzou tam byt 0250201033 nebo s koncovym dvojcislim 39 nebo 45?
punto 1.7TD 46kw
pietromasoni
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 24 led 2006, 16:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od pietromasoni »

pietromasoni píše:
origoš píše:Vysoko do žlabu= málo nafty. Příčiny mohou být různé, několik případů: Když netětsní zpětné ventily, tak se při malých obrátkách nenatlakují naplno trubky a nafta pulsuje mezi čerpadlem a vstřikama, a vtřikuje se buď málo, nebo vůbec nic. Pokud už motor běží, tak to tolik nevadí. Nebo dává málo nízkotlaká část a výsledkem je malé vstřikované množství. Příčin může být více, je potřeba se postupně dopracovat k chybě. Jestli je to tento druh poruchy, se snadno zjistí tak, že se motoru dají vyšší obrátky (třeba opatrným roztáhnutím za pomoci starteru- pozor na přeskočení rozvodů) a pokud chytne hned, tak je věc jasná. Vyločit to lze namontováním zaručeně dobrého čerpadla.
je u tehle poruchy zavislost na venkovni teplote pod nulou nebo nad?misto aby ze mne v servise vytahl prachy tak se na to vysral je to jediny kdo dela diesely ...zas je to fachman tak by na to prijit mel?
?
punto 1.7TD 46kw
PiP
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 23 led 2006, 14:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Zvolen (SK)

Příspěvek od PiP »

Ahoj pozrel som tie žhaviče. Pozri sa či Ti sedí označenie motoru!


Fiat BRAVA 1.9 Turbo Diesel 182A8.000, M720AT.19.T 1910cc 4 4/96-> GLOW PLUG 11V

Fiat BRAVO 1.9 Turbo Diesel 182A8.000, M720AT.19.T 1910cc 4 4/96-> GLOW PLUG 11V

Fiat MAREA 1.9 Turbo Diesel 182 A7, 182 A8, M720AT19T 1910cc 4 9/96-> GLOW PLUG 11V

Fiat MAREA 2.4 Turbo Diesel 185 A2, M717AT24T 2387cc 4 9/96-> GLOW PLUG 11V

Fiat PUNTO 1.7 Turbo Diesel M705BA, M708AT 1697cc 4 10/96-> GLOW PLUG 11V

Ak áno, potom máme zhodné žhaviče. :-A Zajtra Ti môžem poslať presné označenia jednotlivých výrobcou aj s cenami. :-)
pietromasoni
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 24 led 2006, 16:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od pietromasoni »

PiP píše:Ahoj pozrel som tie žhaviče. Pozri sa či Ti sedí označenie motoru!


Fiat BRAVA 1.9 Turbo Diesel 182A8.000, M720AT.19.T 1910cc 4 4/96-> GLOW PLUG 11V

Fiat BRAVO 1.9 Turbo Diesel 182A8.000, M720AT.19.T 1910cc 4 4/96-> GLOW PLUG 11V

Fiat MAREA 1.9 Turbo Diesel 182 A7, 182 A8, M720AT19T 1910cc 4 9/96-> GLOW PLUG 11V

Fiat MAREA 2.4 Turbo Diesel 185 A2, M717AT24T 2387cc 4 9/96-> GLOW PLUG 11V

Fiat PUNTO 1.7 Turbo Diesel M705BA, M708AT 1697cc 4 10/96-> GLOW PLUG 11V

Ak áno, potom máme zhodné žhaviče. :-A Zajtra Ti môžem poslať presné označenia jednotlivých výrobcou aj s cenami. :-)
mam 176B7.000 co jsem se dival zhavice jsou stejne do vsech punt td ale jake tam maji byt nevim co kotalog to jine oznaceni ....v patek jde do servisu od bosche jsem nasel tri mozne cisla..to v nich neni zadny rozdil?
punto 1.7TD 46kw
Peta
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 23 led 2006, 14:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Č: Budějovice

Příspěvek od Peta »

No jak to tu teď pročítám, docela tě lituji :- měl jsem s fiaty podobné zkušenosti. Tlaky se měřily (relativně OK), ale za tepla, když se s autem přijelo na dílnu (nevím jak je to směrodatné, jak potom vypadají tlaky při -18 a více ???) žhaviče OK, starter OK (měřeny otáčky a MK na stolici), baterka nové, ještě s větší kapacitou, nové silné kabely mezi baterkou a starterem.
Přesto starty nic moc, takže zbývalo čerpadlo - buď nízkotlaká nebo vysokotlaká část. Uź mi to bralo nervy tak fiat šel z domu. Když jsem sháněl jiný motor, tak na vrakáči stál fiat, asi 1/2 motor nebyl v chodu, ani nevěděli, zda je tam nafta, byla zima, připojili baterku, motor se velmi líně otočil (spíš bla bla) a v pohodě naskočil a já koukal jak blbec, co taky starý motor dokáže :-)
V tvém případě bych to tipoval taky na čerpadlo, vyndání z auta a kontrola na stolici by neměla být tak finančně náročná.
Fakt nevím jak je to možné, mě staré fiaty nestartovaly nic moc obecně, i když jsem kolem nich běhal a naopak nějaká stará audina nebo mercedes startovaly v pohodě s tlaky, se kterými už dávno neměly jezdit. Už bych Fiata nebral, přesto Punta jsou relativně nová auta ale ty motory D, TD jsou konstrukčně pomaly 20 let staré.

Držím palce
pietromasoni
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 24 led 2006, 16:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od pietromasoni »

jojo presne jak pises starter zhaveni baterka tlaky,ze by to melo jit na brnknuti..jako by tam nebyla nafta...kdyby to bylo palivove cerpadlo tak by prece byli problemy i za tepla..ale zkusim to...dneska mel byt v servise ale bylo teplo tak to nemelo cenu asi az pristi zima ..a chyta to postupne tedy kdyz je zima....s fiatem se nikdy nenudite...
punto 1.7TD 46kw
tmracing
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 23 led 2006, 19:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od tmracing »

ak mate toto vsetko ok, co tak vole ventilov alebo nastavenie predvstreku? este tam by som videl moznost....
Peugeot 406, HDI, 110ps
pietromasoni
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 24 led 2006, 16:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od pietromasoni »

tmracing píše:ak mate toto vsetko ok, co tak vole ventilov alebo nastavenie predvstreku? este tam by som videl moznost....
predvstrik v poho .
punto 1.7TD 46kw
tmracing
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 23 led 2006, 19:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od tmracing »

no ked to ma tlaky, ventily ok, predvstrek ok, vstreky ok, cerpadlo ok, starter toci, nafta ide tak tam mas alebo ciernu dieru alebo to musi ist :D... sory uz som sa neudrzal :-)... tak drzim palce... inak kamaratova marea 1.9td v zime uplne v pohode...
Peugeot 406, HDI, 110ps
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Nedá mi to, abych si neomočil. Těchhle Fiatů jsem měl několik: 2 Regaty, 3Una, 1Fiorino. Měl jsem je všechny motoricky vychytané a startovaly všechny na první otočení. V zimě i v létě. Jezdil jsem s nimi v zimě na hory, dobré zimní gumy a tam, kde Němci s Bavorákama na řetězech byli v koncích jsem hravě projel. Vzhledem k pořizovací ceně vynikající auta. Teď mám Scudo 1,9TD a v zimě na horách maximální spokojenost. To je ale trochu jiná kapitola, je v tom motor Peogeot. Jestli to nestartuje, tak je třeba najít příčinu a opravit. Už jsem o těchhle motorech párkrát psal na starém foru, chce to hledat. Motory to nejsou špatné, jsou jen trochu hlučnější.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
pietromasoni
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 24 led 2006, 16:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od pietromasoni »

origoš píše:Nedá mi to, abych si neomočil. Těchhle Fiatů jsem měl několik: 2 Regaty, 3Una, 1Fiorino. Měl jsem je všechny motoricky vychytané a startovaly všechny na první otočení. V zimě i v létě. Jezdil jsem s nimi v zimě na hory, dobré zimní gumy a tam, kde Němci s Bavorákama na řetězech byli v koncích jsem hravě projel. Vzhledem k pořizovací ceně vynikající auta. Teď mám Scudo 1,9TD a v zimě na horách maximální spokojenost. To je ale trochu jiná kapitola, je v tom motor Peogeot. Jestli to nestartuje, tak je třeba najít příčinu a opravit. Už jsem o těchhle motorech párkrát psal na starém foru, chce to hledat. Motory to nejsou špatné, jsou jen trochu hlučnější.
myslim ze problem je predvstrik ktery se nemeni v zavislosti na teplote uvidim pristi zimu ..mechanik mi rikal at zapomenu ze mi ten motor chytne na otoceni...zkusim to jeste u kamose od bratrance dela jen motory akorat je to z ruky tak uvidim
punto 1.7TD 46kw
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Ten mechanik toho asi moc nezná. Pokud je motor v mehanicky dobrém stavu, tak skutečně startuje na otočení. Pokud se v tom hrabalo víc lidí a každý to "vylepšil k horšímu", tak to podle toho vypadá. Je to o tom, dát motoru to, co má dostat. Předvstřik, správnou sílu těsnění, vůle ventilů, žhaviče a další a další nutné věci. Na tohle člověk přijde letama a o tom to je. Základem jsou vždy tlaky. Pokud tenhle typ motoru nemá při teplém motoru 35 At, tak má Tvůj mechanik pravdu a v mrazech pomůže jenom "silonovej startér".
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“