
Audi AFN kovaříci v motoru
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 499
- Registrován: 08 led 2009, 18:27
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 499
- Registrován: 08 led 2009, 18:27
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 499
- Registrován: 08 led 2009, 18:27
Měli bi to umět i v Elitu, Glyco je Federal Mogul, nebo potom Pavlíček Motordíly http://www.pavlicekmotordily.cz/index.php
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 499
- Registrován: 08 led 2009, 18:27
Díkec, už jsem volal Pavlíčkovi má je po 120 korunách. To jak tam dal KOCO ten odkaz tak ten kolega vyměnil ty ložiska a pořád stejný tak nevím. Ještě jedna věc kdybych rozvody hodil o jeden zub dopředu nebo dozadu tak to by asi to cvakání nezpůsobovalo že??? Protože motor jde jinak za plynem krásně. Tak doufám, že to bude ta vačka. Nemohl by někdo hodit postup výměny toho zadního futra. Zdeňku jak a čím to rozseknout abych nezku....il hliníkovej blok motoru. Zkus to nějak popsat. Díky 

Blok je litinovejmartinkratas píše:Díkec, už jsem volal Pavlíčkovi má je po 120 korunách. To jak tam dal KOCO ten odkaz tak ten kolega vyměnil ty ložiska a pořád stejný tak nevím. Ještě jedna věc kdybych rozvody hodil o jeden zub dopředu nebo dozadu tak to by asi to cvakání nezpůsobovalo že??? Protože motor jde jinak za plynem krásně. Tak doufám, že to bude ta vačka. Nemohl by někdo hodit postup výměny toho zadního futra. Zdeňku jak a čím to rozseknout abych nezku....il hliníkovej blok motoru. Zkus to nějak popsat. Díky


Přední ložisko zarazit dovnitř. Nějak si pojisti, aby ti nespadlo do vany - já si do té mazací díry dávám dlouhej drát. Až bude vevnitř, tak ho otoč o 90° a háčkem vytáhni. Jde to la-la 

Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 499
- Registrován: 08 led 2009, 18:27
Chlapi ještě jen pro upřesnění. Když jsem dělal rozvody tak jsem prvně zaaretoval vačku a čerpadlo a na klice na tom ozubeným kolečku jsem si fixou udělal značku (ještě před sundáním a povolením starých rozvodů. Kouknul jsem do díry u setrváku a značka (čárka) byla na kraji té oválné díry. Má to tak být. Přesně podle toho jsem nastavil i nový rozvody. Několikrát protočil ráčnou motor a zase zaaretoval. Vše bylo tak jako za starých rozvodů, tak jsem to snad neskočil o zub
Co vy na ten setrvák???

