Audi AFN kovaříci v motoru

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
martinkratas
Přispěvovatel
Příspěvky: 499
Registrován: 08 led 2009, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od martinkratas »

No ale na KELLY je vačka FEBI za 3500kč :? tak nevím.
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

martinkratas píše:No ale na KELLY je vačka FEBI za 3500kč :? tak nevím.
Je sorry 8000kc stojí Febi ale na G4 , na AFN stojí 3000kc origo 7000kc. pokud ma Tomas dobrou tak si ji puč a když se to polepsí tak si ji bud od nej kup, nebo kup novou za 3000kc ;)
martinkratas
Přispěvovatel
Příspěvky: 499
Registrován: 08 led 2009, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od martinkratas »

Ja doufam, ze to bude ta vačka, protože se starejma hydrama to tolik necvakalo a ty nový jsou FEBI.
martinkratas
Přispěvovatel
Příspěvky: 499
Registrován: 08 led 2009, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od martinkratas »

A ještě kde se seženou ty futra na tu hřídel :?
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

martinkratas píše:A ještě kde se seženou ty futra na tu hřídel :?
To ví KOCO neb MISO VW ;)
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

tu nájdeš všetko čo potrebuješ ;)
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... fn&start=0
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

koco píše:tu nájdeš všetko čo potrebuješ ;)
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... fn&start=0
Měli bi to umět i v Elitu, Glyco je Federal Mogul, nebo potom Pavlíček Motordíly http://www.pavlicekmotordily.cz/index.php
martinkratas
Přispěvovatel
Příspěvky: 499
Registrován: 08 led 2009, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od martinkratas »

Díkec, už jsem volal Pavlíčkovi má je po 120 korunách. To jak tam dal KOCO ten odkaz tak ten kolega vyměnil ty ložiska a pořád stejný tak nevím. Ještě jedna věc kdybych rozvody hodil o jeden zub dopředu nebo dozadu tak to by asi to cvakání nezpůsobovalo že??? Protože motor jde jinak za plynem krásně. Tak doufám, že to bude ta vačka. Nemohl by někdo hodit postup výměny toho zadního futra. Zdeňku jak a čím to rozseknout abych nezku....il hliníkovej blok motoru. Zkus to nějak popsat. Díky ;)
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

martinkratas píše:Díkec, už jsem volal Pavlíčkovi má je po 120 korunách. To jak tam dal KOCO ten odkaz tak ten kolega vyměnil ty ložiska a pořád stejný tak nevím. Ještě jedna věc kdybych rozvody hodil o jeden zub dopředu nebo dozadu tak to by asi to cvakání nezpůsobovalo že??? Protože motor jde jinak za plynem krásně. Tak doufám, že to bude ta vačka. Nemohl by někdo hodit postup výměny toho zadního futra. Zdeňku jak a čím to rozseknout abych nezku....il hliníkovej blok motoru. Zkus to nějak popsat. Díky ;)
Blok je litinovej :D malinkým sekačem, ten přední se necha mýslým proříznout. Pokud bis mel vacku o zub tak to bude taky cvakat a rovnou tukat ventily o píst :o radši to zkontroluj, než se pustiš do vetsíh akcí.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Zejtra se doufám dostanu na pošku s tou vačkou, dneska jsem byl celý den ve škole :woot:
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Přední ložisko zarazit dovnitř. Nějak si pojisti, aby ti nespadlo do vany - já si do té mazací díry dávám dlouhej drát. Až bude vevnitř, tak ho otoč o 90° a háčkem vytáhni. Jde to la-la ;)
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
martinkratas
Přispěvovatel
Příspěvky: 499
Registrován: 08 led 2009, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od martinkratas »

Chlapi ještě jen pro upřesnění. Když jsem dělal rozvody tak jsem prvně zaaretoval vačku a čerpadlo a na klice na tom ozubeným kolečku jsem si fixou udělal značku (ještě před sundáním a povolením starých rozvodů. Kouknul jsem do díry u setrváku a značka (čárka) byla na kraji té oválné díry. Má to tak být. Přesně podle toho jsem nastavil i nový rozvody. Několikrát protočil ráčnou motor a zase zaaretoval. Vše bylo tak jako za starých rozvodů, tak jsem to snad neskočil o zub :? :? Co vy na ten setrvák???
martinkratas
Přispěvovatel
Příspěvky: 499
Registrován: 08 led 2009, 18:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od martinkratas »

:? ;)
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

Čo to máš za auto? záleží či je motor priečne alebo pozdĺž.
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
noki
Přispěvovatel
Příspěvky: 366
Registrován: 24 led 2006, 10:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od noki »

Ahoj, jak se ten zvuk přesně projevuje? Já mám motor AVG a k normálnímu zvuku tam, slyším takový cvakání jako ze šicího stroje. Není to moc nahlas, ale slyším to. Je to stejný zvuk, nebo čím to je?
Dík.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“