Zdravím chalani.
Takže moja teória, že sú žhaviče KO sa potvrdila. Tak,ako som ich meral,tak to aj pasovalo. Tri žhaviče uplne KO-zakarbovane a jeden ako tak žhavil.Vytiahol som ich s citom,hodil na nabijačku a tri sa nerozžhavili a jeden ako tak.Predtym tam boli Beru,tak som tam dal aj teraz Beru.Ešte som neskušal štartovať,ale dnes počkam na večer až bude väčšia zima a skusim zaštartovať,či to hneď chytne. Je možné aby motor chytil, len z jedným žhavičom?Spýtam sa blbu otázku.Žhaviče služia na ohriatie vzduchu aby sa vznietilo studene palivo. Žhavia tieto sviečky aj počas jazdy resp.prižhavuju kym nie je motor zohriaty ako tak, či len pred štartom nažhavia,aby motor naskočil? Ešte tri otázky.Pred montažou nových žhavičov,som zavity žhavičov natrel vazelinou na ložiska.Mohli by nastať nejake komplikacie?Kdesi som čital,že sa žhavič nesmie dostať do kontaktu s olejom a vazelinou.Ale ja som len zavit trochu pomastil,až tam idu lahšie a nabuduce aby išli dobre von.Dalšia otázka. Čo je ta čierna lišta(+) koľko krát ma cvaknuť resp.zacvaknuť,mne len jeden krát.Snažil som sa ale viac sa nedalo.Posledna otázka.Da sa nejak pomocou VAG-u ošetriť softom,aby žhavilo počas –sových teplôt dlhšiu dobu.Lebo mne svieti špirala na pritrojovke cca 4s a potom za tri sekundy cvakne rele.To je podľa mňa dosť mala doba,kedže som mal nove žhaviče na nabijačke a tam im to trvalo cca 8-10 sekund.Chcel by som to pomocou VAG-u predlžiť,až nemusim dva-tri krat klučom nažhahovať.Poprosim by som postup. Inač prikladam fotky žhavičov,ktore som vytiahol.
Ďakujem za strpenie a rady.
