Stránka 4 z 6
Napsal: 01 pro 2010, 17:55
od dhfool
Tomas.cz píše:Ale prd, když je vytočíš a utáhneš s citem tak nic nestrhneš
Dal bych asi Beru, ale chybu neuděláš ani s Bosch, NGK, nebo Febi.
Já měl ještě z Belgie Beru, pak jsem dal Starline

, žhavily i po 100tkm bez problémů a loni jsem dával NGK tak uvidíme.
Sem jednou montoval žhavky "Cargo" co si dobrodruh dovezl a za týden jsem lovil jeden zapíchnutej v tom odhlučňovací filcu nad motorem
Jinak jsem měnil prví žhavič u svého EspaceII po 450.000km ... Ostatní fachčí jak víno!
Napsal: 01 pro 2010, 19:15
od jericho-3
A jak ti šel vyndat..?
Napsal: 05 pro 2010, 15:36
od Johny_RS
Zdravím chalani.
Takže moja teória, že sú žhaviče KO sa potvrdila. Tak,ako som ich meral,tak to aj pasovalo. Tri žhaviče uplne KO-zakarbovane a jeden ako tak žhavil.Vytiahol som ich s citom,hodil na nabijačku a tri sa nerozžhavili a jeden ako tak.Predtym tam boli Beru,tak som tam dal aj teraz Beru.Ešte som neskušal štartovať,ale dnes počkam na večer až bude väčšia zima a skusim zaštartovať,či to hneď chytne. Je možné aby motor chytil, len z jedným žhavičom?Spýtam sa blbu otázku.Žhaviče služia na ohriatie vzduchu aby sa vznietilo studene palivo. Žhavia tieto sviečky aj počas jazdy resp.prižhavuju kym nie je motor zohriaty ako tak, či len pred štartom nažhavia,aby motor naskočil? Ešte tri otázky.Pred montažou nových žhavičov,som zavity žhavičov natrel vazelinou na ložiska.Mohli by nastať nejake komplikacie?Kdesi som čital,že sa žhavič nesmie dostať do kontaktu s olejom a vazelinou.Ale ja som len zavit trochu pomastil,až tam idu lahšie a nabuduce aby išli dobre von.Dalšia otázka. Čo je ta čierna lišta(+) koľko krát ma cvaknuť resp.zacvaknuť,mne len jeden krát.Snažil som sa ale viac sa nedalo.Posledna otázka.Da sa nejak pomocou VAG-u ošetriť softom,aby žhavilo počas –sových teplôt dlhšiu dobu.Lebo mne svieti špirala na pritrojovke cca 4s a potom za tri sekundy cvakne rele.To je podľa mňa dosť mala doba,kedže som mal nove žhaviče na nabijačke a tam im to trvalo cca 8-10 sekund.Chcel by som to pomocou VAG-u predlžiť,až nemusim dva-tri krat klučom nažhahovať.Poprosim by som postup. Inač prikladam fotky žhavičov,ktore som vytiahol.
Ďakujem za strpenie a rady.

Napsal: 05 pro 2010, 20:02
od slovacek.milos
si nažhav víckrát za sebou zima není věčně

miloš
Napsal: 05 pro 2010, 20:07
od Tomas.cz
Šmarka dej nový žhavky a bude klid, když ti žhavila jedna věřím že to mohlo dělat problém, ale když pojedou 4

Napsal: 05 pro 2010, 23:17
od Johny_RS
Tomas.cz píše:Šmarka dej nový žhavky a bude klid, když ti žhavila jedna věřím že to mohlo dělat problém, ale když pojedou 4

Ved už sú v aute nove.Skusim ako to bude štartovať.Len čo mi nejde do hlavy,tak ked som mal nove na nabijačke tak sa žhavili cca 10s aby bola ako tak špička žhaviča červena a ked zapnem klučik tak špirala na palubovke svieti cca 4s a rele cvakne za 2s tak sa mi to zda malo,nato aby sa stihla nažhaviť špička.A tomu trikrat nažhaviť somsa chcel vyhnuť.Či to nebude lepšie pomocou VAG-predľžiť a na konci jari nahodiť pôvodnu hodnotu.
Napsal: 05 pro 2010, 23:20
od Tomas.cz
Ale kolik Amper ti dává nabíječka? Já to zkouším vždy z baterie, pak jsou zfleku červený a pak do žluta
Uvidíš ten start, ale podle mě to bude v pořádku.
Napsal: 05 pro 2010, 23:27
od Johny_RS
6A mi dava nabijačka.Vyskušam,len čakam na nočny mraz,až to skusim na prvy-krat štartnuť,či chyti,alebo potom skusim ešte viac krat a potom uvidim ako dalej.Dnes som to chcel,len som bol preč a nechcem teraz susedov budiť

Inač Tomaš Ďakujem za poradenie.Nebolo to nič takeho hrozneho ta výmena,len na zavit som dal vazeliny,hadam to nevadi.Mam aj doma konečne momentovy kluč,nastavil som si 15Nm a ked utahujem,utahujem a nič nepočujem,žiadne cvaknutie.Či na akom principe to pracuje?
Napsal: 05 pro 2010, 23:56
od mir77
Tak s tou dobou žhavení, tam pokud se nepletu je i nějaký předžhavení, který spíná v okamžiku, kdy se otevřou dveře řidiče, ne? Takže to třeba těch 10 sekund dohromady dá. Nebo se pletu?
Napsal: 06 pro 2010, 00:00
od Tomas.cz
To má Felda 1.9D
Napsal: 07 pro 2010, 09:47
od RUNDA
Johny_RS píše:... Je možné aby motor chytil, len z jedným žhavičom?
...mne funguje uz od minulej zimy len jeden zhavic a takto mi to startuje na dve-tri pretocenia motora pri -19...ked je teplejsie startuje na brnk.

baterka 90Ah...
Napsal: 07 pro 2010, 10:22
od slovacek.milos
na mé feldě když odejde jeden hnet se zhorší start když dva tak nenatočím, některé motory se vstřikování CR žhavení ani nepotřebují miloš
Napsal: 06 úno 2012, 19:18
od libor.98
dnes jsem měnil žhaviče na O1 ASV koupil jsem NGK D-POWER4 předtím tam byli bosch 11V tydle NGK mají 12V nevadí to ničemu? Jinak mě ze 4 fungovala jen 1 a to jsem natočil i v -20 ale byla to doba

Napsal: 06 úno 2012, 19:23
od Tomas.cz
Na tyhle NGK jezdím taky, neřeš

Napsal: 06 úno 2012, 19:26
od libor.98
OK, Tome diky
