6kvalt nebo 5kvalt?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Myslim, ze se s tim volantem moc nenadrem. Zas tak ztuha nejde a v extremu se Ti tam ta prava nepletehonzamares píše:to mě přijde s automatem velká sranda dostat se v zatáčce pře dva až tři kvalty a moc držet volant pevně oběma rukama

A4 2.5TDI V6 Avant Quattro 2002 132kW 8E B6, manual 6-ti; all origo
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 208
- Registrován: 26 črc 2006, 09:35
- Bydliště: Praha 4
Já nevím, co v těch autech děláte? Když řídim, tak se nudím. A řazení je aspoň činnost, co se dá dělat za jízdy legálně
Pokud někdo jezdí tak, že v jedné ruce bageta a v druhý mobil, tak pak se nedivím. Možná, že se mě to taky časem omrzí a do důchodu si koupím automat, ale zatím nee.
Záleží na odstupňování, ale já jedu šestkou na 2500 ot přesně 140 km (tacho).
Přeřazení je mžik. Divím se, že vám nevadí dvě rychlosti stěračů a cyklovač, dyť zase jen aby člověk přepínal, zase pohyb ruky...a pro fajnšmekry samo dešťový senzor
Za nějaký čas už bude řidič nasedat s novinama na zadní sedadlo.....

Pokud někdo jezdí tak, že v jedné ruce bageta a v druhý mobil, tak pak se nedivím. Možná, že se mě to taky časem omrzí a do důchodu si koupím automat, ale zatím nee.
Záleží na odstupňování, ale já jedu šestkou na 2500 ot přesně 140 km (tacho).
Přeřazení je mžik. Divím se, že vám nevadí dvě rychlosti stěračů a cyklovač, dyť zase jen aby člověk přepínal, zase pohyb ruky...a pro fajnšmekry samo dešťový senzor

Za nějaký čas už bude řidič nasedat s novinama na zadní sedadlo.....
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 208
- Registrován: 26 črc 2006, 09:35
- Bydliště: Praha 4
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 208
- Registrován: 26 črc 2006, 09:35
- Bydliště: Praha 4
Nová zkušenost: na tahání těžkého přívěsu jedině 6 a více kvalt. I když mám dostatek výkonu tak 3t přívěs dá zahulit a možnost poladit optimálně otáčky je k nezaplacení, obzvlášť do kopce.
mTDi v lodičce 19' - zatím spotřeba 8x menší než s bengem 
nový diesel mazlík v rodině
Nissan Navara 2.5TDi 171k

nový diesel mazlík v rodině

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 208
- Registrován: 26 črc 2006, 09:35
- Bydliště: Praha 4
Zdravim ja mam pri 3000 otackach na 6tke 170 kmh podla tachometra.
Mal som pred tym octu 5 kvalt a kedze jazdim dialnice som velmi spokojny zo 6tkou.
ale ked idem na tempomat 120km/h tak neviem ci dat 6 alebo 5.Lebo 6 toci len malo nad 2000otacok a ked je stupanie tak sa mi zda ze ten motor nejak place.
A pravda je ze 6kvalt sa malokedy dostane nad 3000otacok(teda ked to nenahanam) to u octy nebol problem.No co aspon sanujem motor
Mal som pred tym octu 5 kvalt a kedze jazdim dialnice som velmi spokojny zo 6tkou.
ale ked idem na tempomat 120km/h tak neviem ci dat 6 alebo 5.Lebo 6 toci len malo nad 2000otacok a ked je stupanie tak sa mi zda ze ten motor nejak place.
A pravda je ze 6kvalt sa malokedy dostane nad 3000otacok(teda ked to nenahanam) to u octy nebol problem.No co aspon sanujem motor

toledo sport TDI PD upravy rok2009:kat off.
opel astra TDS
Yamaha FZ6S
opel astra TDS
Yamaha FZ6S
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 24 kvě 2006, 18:31
taky přispěji trochou do mlýnice. na 6-tý stupeň nedám dopustit. poprvé jsem vyzkoušel ve Fiat Stilo 1,2 a na dálnici byl k nezaplacení, už kvůli otáčkám motoru, hlučnosti a spotřebě. a akceleraci. koho by to zajímalo tak moje srovnání s nynějším Golfem V 1.6 je tady: http://www.gfx-mediendesign.de/forum/sh ... hp?t=16253 . podle mě byl hřích do toho golfa tu šestku nedat.
mám ještě TDI Tourana se 6-kvaltem, ale tam je převodovka nešťastně zpřevodovaná. šestka ve 140 - 3.000 otáček je zbytečně moc.
co se týká přesnosti, Golf i Touran jezdí zhruba rok a obě převodovky jsou navlas stejně přesné. jediná výtka golfu, je že tam nějak nejde zařadit ta šestka...
.
no a co se týká budoucnosti? určitě se shodneme, že ideální běh motoru se pohybuje v určitém úzkém pásmu otáček, a úkolem převodovky je se v těch otáčkách pohybovat. takže teoreticky, čím více převodvých stupňů tím lépe. pochopitelně je to na úkor komfortu, váhy, spolehlivosti atd. ale řekl bych, že cesta více stupňů nebude v mechanických převodovkách, ale v automatech jako je třeba DSG.
mám ještě TDI Tourana se 6-kvaltem, ale tam je převodovka nešťastně zpřevodovaná. šestka ve 140 - 3.000 otáček je zbytečně moc.
co se týká přesnosti, Golf i Touran jezdí zhruba rok a obě převodovky jsou navlas stejně přesné. jediná výtka golfu, je že tam nějak nejde zařadit ta šestka...

no a co se týká budoucnosti? určitě se shodneme, že ideální běh motoru se pohybuje v určitém úzkém pásmu otáček, a úkolem převodovky je se v těch otáčkách pohybovat. takže teoreticky, čím více převodvých stupňů tím lépe. pochopitelně je to na úkor komfortu, váhy, spolehlivosti atd. ale řekl bych, že cesta více stupňů nebude v mechanických převodovkách, ale v automatech jako je třeba DSG.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
No je to tak,budoucnost jsou automaty.Nedovedu si představit,kam by tu sedmičku daly,tak aby tam nebyla kulisa jak na nákladáku.Šestikvalt je strop v manuálu. 

Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz