6kvalt nebo 5kvalt?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Rasto
Přispěvovatel
Příspěvky: 476
Registrován: 28 led 2006, 17:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Rasto »

chlapi ja uz by som bol za automatomat je to pohodlne a tie nove su velmi dobre.
VW Multivan T5
bokaco
Přispěvovatel
Příspěvky: 478
Registrován: 14 zář 2006, 17:41
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Klatovy

Příspěvek od bokaco »

honzamares píše:to mě přijde s automatem velká sranda dostat se v zatáčce pře dva až tři kvalty a moc držet volant pevně oběma rukama (rofl)
Myslim, ze se s tim volantem moc nenadrem. Zas tak ztuha nejde a v extremu se Ti tam ta prava neplete :P
A4 2.5TDI V6 Avant Quattro 2002 132kW 8E B6, manual 6-ti; all origo
honzamares
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 26 črc 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od honzamares »

To asi jezdíme jiné extremy...

Mám taky manual, ale fakt by se často automat hodil. => Terény a město.

Nový auto jsem si obednal s manualem, ale nevim jestli jsem neudelal chybu.
mTDi v lodičce 19' - zatím spotřeba 8x menší než s bengem :)
nový diesel mazlík v rodině :) Nissan Navara 2.5TDi 171k
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Já nevím, co v těch autech děláte? Když řídim, tak se nudím. A řazení je aspoň činnost, co se dá dělat za jízdy legálně :D
Pokud někdo jezdí tak, že v jedné ruce bageta a v druhý mobil, tak pak se nedivím. Možná, že se mě to taky časem omrzí a do důchodu si koupím automat, ale zatím nee.
Záleží na odstupňování, ale já jedu šestkou na 2500 ot přesně 140 km (tacho).
Přeřazení je mžik. Divím se, že vám nevadí dvě rychlosti stěračů a cyklovač, dyť zase jen aby člověk přepínal, zase pohyb ruky...a pro fajnšmekry samo dešťový senzor :D
Za nějaký čas už bude řidič nasedat s novinama na zadní sedadlo.....
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
honzamares
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 26 črc 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od honzamares »

manuál na 6ku 2000ot = 100km/h :)
mTDi v lodičce 19' - zatím spotřeba 8x menší než s bengem :)
nový diesel mazlík v rodině :) Nissan Navara 2.5TDi 171k
kuba_lysa
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 07 kvě 2006, 22:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od kuba_lysa »

Mám 6ti kvalt a jsem spokojenej, jen bych uvítal šestku víc do pomala, pořád to točí dost.
Jezdím docela normálně a ani na okreskách nemám s řazením problém, používám nejvíc rychlosti 5-6. Nevím jak jezdíte vy, co musíte pořád řadit :) .
Škoda Octavia Combi 4x4 1.9TDi PD ATD 74kW / 240Nm
Bageta
Přispěvovatel
Příspěvky: 225
Registrován: 08 črc 2006, 19:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bageta »

6° 3500ot.-200km/h.Paráda (rofl)
bokaco
Přispěvovatel
Příspěvky: 478
Registrován: 14 zář 2006, 17:41
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Klatovy

Příspěvek od bokaco »

Bageta píše:6° 3500ot.-200km/h.Paráda (rofl)
Co mas za vozidlo?
A4 2.5TDI V6 Avant Quattro 2002 132kW 8E B6, manual 6-ti; all origo
Bageta
Přispěvovatel
Příspěvky: 225
Registrován: 08 črc 2006, 19:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bageta »

Leon Top sport diesel 190 Hp.Jedině 6ti kvatl!! :D
honzamares
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 26 črc 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od honzamares »

Nová zkušenost: na tahání těžkého přívěsu jedině 6 a více kvalt. I když mám dostatek výkonu tak 3t přívěs dá zahulit a možnost poladit optimálně otáčky je k nezaplacení, obzvlášť do kopce.
mTDi v lodičce 19' - zatím spotřeba 8x menší než s bengem :)
nový diesel mazlík v rodině :) Nissan Navara 2.5TDi 171k
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

honzamares píše:Nová zkušenost: na tahání těžkého přívěsu jedině 6 a více kvalt. I když mám dostatek výkonu tak 3t přívěs dá zahulit a možnost poladit optimálně otáčky je k nezaplacení, obzvlášť do kopce.
Ty jezdis s lodi do kopce? :D
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
honzamares
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 26 črc 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od honzamares »

jo, a mám za ní velkej bržděnej přívěs :D
mTDi v lodičce 19' - zatím spotřeba 8x menší než s bengem :)
nový diesel mazlík v rodině :) Nissan Navara 2.5TDi 171k
Uživatelský avatar
skoda405
Přispěvovatel
Příspěvky: 345
Registrován: 25 led 2006, 00:11
Odpovědi: 0
Bydliště: PD

Příspěvek od skoda405 »

Zdravim ja mam pri 3000 otackach na 6tke 170 kmh podla tachometra.
Mal som pred tym octu 5 kvalt a kedze jazdim dialnice som velmi spokojny zo 6tkou.
ale ked idem na tempomat 120km/h tak neviem ci dat 6 alebo 5.Lebo 6 toci len malo nad 2000otacok a ked je stupanie tak sa mi zda ze ten motor nejak place.
A pravda je ze 6kvalt sa malokedy dostane nad 3000otacok(teda ked to nenahanam) to u octy nebol problem.No co aspon sanujem motor (noteeth)
toledo sport TDI PD upravy rok2009:kat off.
opel astra TDS


Yamaha FZ6S
TomasMarny
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 24 kvě 2006, 18:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od TomasMarny »

taky přispěji trochou do mlýnice. na 6-tý stupeň nedám dopustit. poprvé jsem vyzkoušel ve Fiat Stilo 1,2 a na dálnici byl k nezaplacení, už kvůli otáčkám motoru, hlučnosti a spotřebě. a akceleraci. koho by to zajímalo tak moje srovnání s nynějším Golfem V 1.6 je tady: http://www.gfx-mediendesign.de/forum/sh ... hp?t=16253 . podle mě byl hřích do toho golfa tu šestku nedat.
mám ještě TDI Tourana se 6-kvaltem, ale tam je převodovka nešťastně zpřevodovaná. šestka ve 140 - 3.000 otáček je zbytečně moc.
co se týká přesnosti, Golf i Touran jezdí zhruba rok a obě převodovky jsou navlas stejně přesné. jediná výtka golfu, je že tam nějak nejde zařadit ta šestka... :? .
no a co se týká budoucnosti? určitě se shodneme, že ideální běh motoru se pohybuje v určitém úzkém pásmu otáček, a úkolem převodovky je se v těch otáčkách pohybovat. takže teoreticky, čím více převodvých stupňů tím lépe. pochopitelně je to na úkor komfortu, váhy, spolehlivosti atd. ale řekl bych, že cesta více stupňů nebude v mechanických převodovkách, ale v automatech jako je třeba DSG.
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

No je to tak,budoucnost jsou automaty.Nedovedu si představit,kam by tu sedmičku daly,tak aby tam nebyla kulisa jak na nákladáku.Šestikvalt je strop v manuálu. :)
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“