Stránka 4 z 5
Napsal: 12 pro 2006, 17:51
od Rasto
chlapi ja uz by som bol za automatomat je to pohodlne a tie nove su velmi dobre.
Napsal: 12 pro 2006, 17:57
od bokaco
honzamares píše:to mě přijde s automatem velká sranda dostat se v zatáčce pře dva až tři kvalty a moc držet volant pevně oběma rukama

Myslim, ze se s tim volantem moc nenadrem. Zas tak ztuha nejde a v extremu se Ti tam ta prava neplete

Napsal: 13 pro 2006, 08:27
od honzamares
To asi jezdíme jiné extremy...
Mám taky manual, ale fakt by se často automat hodil. => Terény a město.
Nový auto jsem si obednal s manualem, ale nevim jestli jsem neudelal chybu.
Napsal: 13 pro 2006, 23:03
od MirekX
Já nevím, co v těch autech děláte? Když řídim, tak se nudím. A řazení je aspoň činnost, co se dá dělat za jízdy legálně
Pokud někdo jezdí tak, že v jedné ruce bageta a v druhý mobil, tak pak se nedivím. Možná, že se mě to taky časem omrzí a do důchodu si koupím automat, ale zatím nee.
Záleží na odstupňování, ale já jedu šestkou na 2500 ot přesně 140 km (tacho).
Přeřazení je mžik. Divím se, že vám nevadí dvě rychlosti stěračů a cyklovač, dyť zase jen aby člověk přepínal, zase pohyb ruky...a pro fajnšmekry samo dešťový senzor
Za nějaký čas už bude řidič nasedat s novinama na zadní sedadlo.....
Napsal: 13 pro 2006, 23:11
od honzamares
manuál na 6ku 2000ot = 100km/h

Napsal: 15 pro 2006, 00:00
od kuba_lysa
Mám 6ti kvalt a jsem spokojenej, jen bych uvítal šestku víc do pomala, pořád to točí dost.
Jezdím docela normálně a ani na okreskách nemám s řazením problém, používám nejvíc rychlosti 5-6. Nevím jak jezdíte vy, co musíte pořád řadit

.
Napsal: 15 pro 2006, 00:11
od Bageta
6° 3500ot.-200km/h.Paráda

Napsal: 15 pro 2006, 07:35
od bokaco
Bageta píše:6° 3500ot.-200km/h.Paráda

Co mas za vozidlo?
Napsal: 15 pro 2006, 08:46
od Bageta
Leon Top sport diesel 190 Hp.Jedině 6ti kvatl!!

Napsal: 15 pro 2006, 08:59
od honzamares
Nová zkušenost: na tahání těžkého přívěsu jedině 6 a více kvalt. I když mám dostatek výkonu tak 3t přívěs dá zahulit a možnost poladit optimálně otáčky je k nezaplacení, obzvlášť do kopce.
Napsal: 15 pro 2006, 09:43
od lt.kubosh
honzamares píše:Nová zkušenost: na tahání těžkého přívěsu jedině 6 a více kvalt. I když mám dostatek výkonu tak 3t přívěs dá zahulit a možnost poladit optimálně otáčky je k nezaplacení, obzvlášť do kopce.
Ty jezdis s lodi do kopce?

Napsal: 15 pro 2006, 17:35
od honzamares
jo, a mám za ní velkej bržděnej přívěs

Napsal: 16 pro 2006, 00:33
od skoda405
Zdravim ja mam pri 3000 otackach na 6tke 170 kmh podla tachometra.
Mal som pred tym octu 5 kvalt a kedze jazdim dialnice som velmi spokojny zo 6tkou.
ale ked idem na tempomat 120km/h tak neviem ci dat 6 alebo 5.Lebo 6 toci len malo nad 2000otacok a ked je stupanie tak sa mi zda ze ten motor nejak place.
A pravda je ze 6kvalt sa malokedy dostane nad 3000otacok(teda ked to nenahanam) to u octy nebol problem.No co aspon sanujem motor

Napsal: 03 led 2007, 15:07
od TomasMarny
taky přispěji trochou do mlýnice. na 6-tý stupeň nedám dopustit. poprvé jsem vyzkoušel ve Fiat Stilo 1,2 a na dálnici byl k nezaplacení, už kvůli otáčkám motoru, hlučnosti a spotřebě. a akceleraci. koho by to zajímalo tak moje srovnání s nynějším Golfem V 1.6 je tady:
http://www.gfx-mediendesign.de/forum/sh ... hp?t=16253 . podle mě byl hřích do toho golfa tu šestku nedat.
mám ještě TDI Tourana se 6-kvaltem, ale tam je převodovka nešťastně zpřevodovaná. šestka ve 140 - 3.000 otáček je zbytečně moc.
co se týká přesnosti, Golf i Touran jezdí zhruba rok a obě převodovky jsou navlas stejně přesné. jediná výtka golfu, je že tam nějak nejde zařadit ta šestka...

.
no a co se týká budoucnosti? určitě se shodneme, že ideální běh motoru se pohybuje v určitém úzkém pásmu otáček, a úkolem převodovky je se v těch otáčkách pohybovat. takže teoreticky, čím více převodvých stupňů tím lépe. pochopitelně je to na úkor komfortu, váhy, spolehlivosti atd. ale řekl bych, že cesta více stupňů nebude v mechanických převodovkách, ale v automatech jako je třeba DSG.
Napsal: 03 led 2007, 18:50
od sharik4x4
No je to tak,budoucnost jsou automaty.Nedovedu si představit,kam by tu sedmičku daly,tak aby tam nebyla kulisa jak na nákladáku.Šestikvalt je strop v manuálu.
