Stránka 4 z 7

Napsal: 14 úno 2011, 19:37
od kristobara
ja bych rekl ze po takove porci km a buhvico tam predchozi majitel tankoval, jsem nedopadl nejhur. A hlavne, 1,9 se muze prodavat barskolik, ale kdyz si sednu do kolegovy 1,9 ky a pak do svyho-velice rychle si spomenu proc jsem bral dvoulitra.

Napsal: 14 úno 2011, 19:50
od Rider.23
kristobara píše:ja bych rekl ze po takove porci km a buhvico tam predchozi majitel tankoval, jsem nedopadl nejhur. A hlavne, 1,9 se muze prodavat barskolik, ale kdyz si sednu do kolegovy 1,9 ky a pak do svyho-velice rychle si spomenu proc jsem bral dvoulitra.
No jenom jestli si na toho kolegu vzpomenes aj pokazde, když budeš v servise calovat za nějakou opravu (LOL) ... Neříkám, že ta 1.9TDi PD 77kW je perfektní a bezchybná, to určitě ne, ale rozhodně je spolehlivější než 2.0TDi a ani ty opravy nejsou tak drastický jako právě na 2.0tdi... ale samozřejmě to může být kus od kusu a samozřejmě přeju každému i majitelům 2.0TDi ať jim to šlape a pokud možno nemusí žádné závady řešit ;)

Napsal: 14 úno 2011, 19:51
od JohnnyBOSS
koně jsou to poslední :D

Napsal: 14 úno 2011, 19:58
od reinxed
Ano koně jsou to poslední , ale znám majitelé těchto motorizací s nájezdem kolem 150 tis a prozatím žádný problém. Já mám 140 tis a nyní se mi začal projevovat klepot při ranním nastartování (teploty pod bodem mrazu) někde od převodovky.Při vyšlápnutí to někdy přestane.Jak se auto zahřeje tak je klid. Možná že se hlásí dvouhmota , ale při akceleraci má motor krásný chod a neprojevují se vibrace apod. věci.No nevím. Poradíte mi co byto mohlo být?

OII 2.0 TDI 16 V - 103 KW MR2006

Napsal: 14 úno 2011, 20:02
od Huml
ani ty opravy nejsou tak drastický jako právě na 2.0tdi
mohl prosím vědět o jaký drastický opravy se na BKD jedná, abych se mohl připravit :?

Napsal: 14 úno 2011, 20:10
od Rider.23
Huml píše:
ani ty opravy nejsou tak drastický jako právě na 2.0tdi
mohl prosím vědět o jaký drastický opravy se na BKD jedná, abych se mohl připravit :?
Tvoji reakci sem přesně čekal a přesně takovéhoto typu... Já nevím, třeba známej měl prasklou hlavu a to 2x během asi 75t km od nova, to už mi přijde jako docela drastický, například... Jasně můžem tady spekulovat nad tím, že tomu třeba dává za studena a podobně, ale prej nedává, tak kdo ví...
Ale to je jedno, každý si bude hájit to svoje, vím, že ten motor máš ve svém autě, taky vím, že se ho tady pokaždé zastáváš, že tak špatný není, ale taky vím, že mám známé, co auta prodávaj a na žádém jiném motoru neřešili tolik reklamací jako právě na 2.0TDi (snad ještě HDi (LOL) ), ale nechci se s tebou tady dohadovat, jen sem řekl svůj názor odvozený od toho co vidím kolem sebe... Ty zas třeba vidíš něco jiného a tak máš svůj názor jiný, tak co je na tom ;)

Napsal: 14 úno 2011, 20:13
od Rider.23
Jo a ještě nutno dodat, že zrovna BKD je myslím z těch povedenějších, já to bral všeobecně jako 2.0TDi, vím, že sou lepší typy a horší typy, tak se omlouvám, že to hážu do jednoho pytle...

Napsal: 14 úno 2011, 20:21
od dhfool
Já jen doufám, že VW CR motory budou lepší. I když, jak se podívám na HDI, tak jdou spolehlivostí rapidně dolů. Kde jsou ty staré zlaté časy HDI motorů RHY... :( Ono to jinde není lepší, teď mi kamarád vyprávěl o nových BMW... (wallbash)

Napsal: 14 úno 2011, 20:48
od Huml
no myslím, že jen tím, že ho mám v autě to není, měl jsem spoustu aut s různejma motorama a prostě se mi jen nelíbí, že se ty motory hážou všechny do jednoho pytle, i v serii to prostě suprově jede, má to dobrou spotřebu a je tišší jak 1,9ka, když se řeší banální problém s podfouklejma vstřikama, za který si myslím, že minimálně z 50% si může majitel sám, je to obrovskej poprask, ale ojebaná vačka a prodřený hydroštely nebo vymačkaná hlava, to není nic, a opraví se to snad samo za babku, myslím, že celej problém je v tom, že i starý rotačky byly 1,9, tak prostě 1,9 je ok a ty špatný motory ze 2,0l určujou, že 2,0l jsou špatný, ale jinak jsou to zbytečný debaty, ale rýpnout jsem si musel

Napsal: 14 úno 2011, 21:01
od Rider.23
Huml píše:no myslím, že jen tím, že ho mám v autě to není, měl jsem spoustu aut s různejma motorama a prostě se mi jen nelíbí, že se ty motory hážou všechny do jednoho pytle, i v serii to prostě suprově jede, má to dobrou spotřebu a je tišší jak 1,9ka, když se řeší banální problém s podfouklejma vstřikama, za který si myslím, že minimálně z 50% si může majitel sám, je to obrovskej poprask, ale ojebaná vačka a prodřený hydroštely nebo vymačkaná hlava, to není nic, a opraví se to snad samo za babku, myslím, že celej problém je v tom, že i starý rotačky byly 1,9, tak prostě 1,9 je ok a ty špatný motory ze 2,0l určujou, že 2,0l jsou špatný, ale jinak jsou to zbytečný debaty, ale rýpnout jsem si musel
Jo, já jsem to pak ještě dopsal, že se omlouvám, že to hážu do jednoho pytle, že sou lepší a horší typy ;) ... No třeba tu ojebanou vačku s prodřeným hydroštelem sem na jednom 1.9TDi 77kW taky řešil ;) ... S 2.0TDi sem taky jezdil, v passatu B6- jede to v základu fakt super, o tom žádná, v tom s tebou souhlsím, stejně tak jako v přežitku všechny 1.9TDi=super, ikdyž ty nové s tou starou dobrou rotačkou maj společnej jen název, ale kolik lidí při koupi auta s motorem 2.0TDi ví, že zrovna BKD je dobrý a jinej typ zas stojí úplně za pytel...... Moc asi ne, takže pro většinu kupujících je dostačující informace 2.0TDi nebrat a to tlačí ceny těchto aut dolů, což pak pro někoho, kdo v tom chodí a ví, kterej si vybrat, může být zase výhodou (crazy) ... Ale souhlas, zbytečný debaty (LOL) ...

Napsal: 15 úno 2011, 00:47
od jericho-3
Jen bych se Humle zeptal, když si člověk BKD koupí nové, jakým způsobem ovlivní z těch 50 % , že to začne podfukovat..? Že jezdí jako s hnojem? Je pravda, že to jede bezvadně, ale má to nevýhodu větší složitosti motoru, což pro opravy a náklady není zrovna výhodné...O přístupnosti nemá cenu mluvit..Já vím, že trend je takový, ale v jednoduchosti je krása.... :)

Napsal: 15 úno 2011, 07:25
od pmmoto
Huml píše:no myslím, že jen tím, že ho mám v autě to není, měl jsem spoustu aut s různejma motorama a prostě se mi jen nelíbí, že se ty motory hážou všechny do jednoho pytle, i v serii to prostě suprově jede, má to dobrou spotřebu a je tišší jak 1,9ka, když se řeší banální problém s podfouklejma vstřikama, za který si myslím, že minimálně z 50% si může majitel sám, je to obrovskej poprask, ale ojebaná vačka a prodřený hydroštely nebo vymačkaná hlava, to není nic, a opraví se to snad samo za babku, myslím, že celej problém je v tom, že i starý rotačky byly 1,9, tak prostě 1,9 je ok a ty špatný motory ze 2,0l určujou, že 2,0l jsou špatný, ale jinak jsou to zbytečný debaty, ale rýpnout jsem si musel
JJjj už je to tu zase 1.9kaři zase útočí na nás BKDčkaře, tuhle závist nedokážu pochopit, jestli si ti lidé trošku toto forum pročítají, tak nechápu, proč tohle dělají. My tady řešíme těsnění vstřiků, ale oni tady kupují celé motory a to je OK. Tohle fakt nechápu, takhle se tady za chvilku každej bude bát napsat, aby mu nezačali ostatní nadávat, že má doma sračku....PÁNOVÉ PROBERTE SE A NETLACHEJTE TADY TAKOVÝ HOVADINY A NEZASÍREJTE TO TADY NESMYSLNEJMA TLACHAMA.

Napsal: 15 úno 2011, 21:00
od Huml
jericho-3 píše:Jen bych se Humle zeptal, když si člověk BKD koupí nové, jakým způsobem ovlivní z těch 50 % , že to začne podfukovat..? Že jezdí jako s hnojem? Je pravda, že to jede bezvadně, ale má to nevýhodu větší složitosti motoru, což pro opravy a náklady není zrovna výhodné...O přístupnosti nemá cenu mluvit..Já vím, že trend je takový, ale v jednoduchosti je krása.... :)
myslím si to prostě podle toho jak vidím jak ty lidi jezdí, když třeba jedem auto projet, nejvíc mě dostal borec, kterej byl schopnej na asi 100m po vyjetí ze servisu zařadit 5ku a to jsme nejeli rychleji než 50km/h, prej já myslel, že ten krouťák to veme, on takhle prostě jezdil normálně a ještě si myslel jak to šetří, že to nevytáčí, takový vibrace setrváku jsem ještě neviděl nebo do tý doby spíš necítil a k složitosti motoru, tak je jasný, když to má 4 ventilovou techniku, tam těch součástek prostě být víc musí, což sebou zákonitě nese větší možnost poruchy, ale jak říkám nevidím to zas tak tragicky a prostě například na údržbu se mi o nic víc 16V proti 8V složitější nebo pracnější nezdá, například konstrukčně jako jak je ta hlava vyřešená se mi celkem líbí

Napsal: 15 úno 2011, 21:18
od Tomas.cz
Nečetl si náhodou článek v autodieselu na Passat B6, teda na toho Passata to ani tak zaměřený nebylo, spíše však na motory TDi do něj montovaných?

Napsal: 15 úno 2011, 22:38
od Huml
a co z toho plyne?